visitor analyticsvisitor analytics

KILIÇDAROĞLU ISPARTA’YA GELİYOR

KILIÇDAROĞLU ISPARTA’YA GELİYOR
04 Mayıs 2016 Çarşamba 15:34

CHP Isparta İl yönetimi merkez ilçe Eğirdir, Gönen ve Keçiborlu ilçeleri Genel Başkanları Kılıçdaroğlu’na ziyarette bulundu.

   CHP Isparta İl yönetimi merkez ilçe Eğirdir, Gönen ve Keçiborlu ilçeleri Genel Başkanları Kılıçdaroğlu’na ziyarette bulundu. Ankara’da TBMM’de grup toplantısında Isparta’nın da sorunlarının tartışıldığını belirten İl başkanı Eyüp Ersoy“Genel başkanımız 20 Mayısta Isparta’mıza teşrif edecekler.

 

Barida otelde partililerle ve halkla bir araya gelecek olan genel başkanımız ile birlikte Dursun Çiçek, Eren Erdem, Lale Karabıyık(Genel Başkan Yardımcısı), Prof.Dr. Mustafa AKAYDIN, Grup Başkan Vekili Özgür Özel,Parti Meclisi Üyesi Gamze Taşçıer den oluşan kalabalık bir heyet ile Isparta’da buluşacağız.

 

Bu arada CHP’nin üç buçuk ay içerisinde yüzde 20 oy artışı kaydettiğini gururla açıklamak isterim.” Şeklinde beyanatta bulundu. 

sekiz

namık
05 Mayıs 2016 Perşembe 08:15

Ispartaya İrfan Bakır gibi bir vekil daha gelmez.Halkın içinden,toplu taşıma kullanan,her zaman kapısını çalabileceğiniz pırlanta gibi bir insan ama onun ayarında bir il başkanı olmadığı sürece Chp'den olmaz.3,5 ayda %20 oy artışı olmuş,neye göre oldu,kime göre oldu.Chp ne yaptı da 3,5 ay içerisinde %20 artış oldu.Temeli olmayan boş laf

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ISPARTA DA BAKIR ANKARA DA ALTIN AMA BİLEN YOK

Tuncay
04 Mayıs 2016 Çarşamba 20:57

CHP ömründe hayatında ulaşamadığı bir kalitede bir vekil buldu. Hayatımda hiç oy vermediğim bir partiye onun sayesinde oy verdim , pişman da değilim. İrfan beyin karakteri , dürüstlüğü renkli siması bu partinin ağır toplarını buraya getirebiliyor diye düşünüyorum. Onun misafiri bizimde misafirimizdir. Buyursun gelsinler bir zarar gelmez.

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

20 mi

serhan
04 Mayıs 2016 Çarşamba 20:45

chp 3,5 ayda yüzde 20 oy artırısa 10 ayda yuzde 60 oy artırmış olur.1 yıl sonra seçim olursa dimekki chp yuzde 50 oyla tek başına iktidar.50 nerenin plakası nevsehir böl 2ye 25 ekle antalyayı 32 :)ısparta

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hikaye

musti
04 Mayıs 2016 Çarşamba 18:05

Gelseler ne olacak ?

4 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

ISPARTAYA gelmesin CİZREYE gitsin

Cizrede Devlet suçlu diyen CHP
04 Mayıs 2016 Çarşamba 16:45

Niye geliyon? Gelme istemiyoruz

6 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bundan sonra biz yokuz

Eren Erdem gelecekse
04 Mayıs 2016 Çarşamba 16:44

Biz İrfan Bakır sevenler. İrfan Bakırın hatırına ona oy verenler. Ama yanlış yapmışız. Dervişin fikri neyse zikride o lurmuş. Hatıra oy verilmezmiş bunu gördük. CHP bunu çok iyi anlattı.Eren erdem benim Ispartalıma ne anlatacak?

7 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla