visitor analyticsvisitor analytics

KAYBETTİ BAŞKANLIĞI BIRAKTI

KAYBETTİ BAŞKANLIĞI BIRAKTI
02 Nisan 2014 Çarşamba 12:17

Yerel seçimlerde Mehmet Tönge Mahallesi Muhtarlığı görevini Mustafa Uysal’a kaptıran Muhtarlar Derneği Başkanı Osman Kınay, başkanlık görevini de bıraktı. Kınay dernek başkanlığını dün ikinci Başkan Sezgin Gülatan’a devretti.

Yerel seçimlerde Mehmet Tönge Mahallesi Muhtarlığı görevini Mustafa Uysal’a kaptıran

Muhtarlar Derneği Başkanı Osman Kınay, başkanlık görevini de bıraktı. Kınay dernek başkanlığını dün ikinci Başkan Sezgin Gülatan’a devretti.

30 Mart yerel seçimlerinde Belediye Başkan adaylarının yanı sıra muhtar adayları da kıyasıya

yarışmış ve ilginç sonuçlar elde edilmişti. Resmi olmayan sonuçlara göre Isparta merkezde 21 muhtar

değişmişti. Bunlardan birisi olan Muhtarlar Derneği Başkanı Osman Kınay da Mehmet TöngeMahallesi’nde görevini Mustafa Uysal’a kaptırdı.

22 YILDIR GÖREVDEYDİ

Resmi olmayan sonuçların açıklanmasının ardından açıklamada bulunan Kınay, “1991 yılında Mehmet

Tönge Mahallesi’nde muhtar seçildim. 1992 yılında da muhtar arkadaşlarımızın teveccühüyle Muhtarlar Derneği Başkanlığına seçildik. Aralıksız 30 Mart 2014tarihine kadar görevimi yürüttüm. Ancak sonseçimlerde mahalle sakinlerimiz bizi tekrar seçmedi. Halkımıza saygı duyuyorum” dedi.

DEMEK Kİ YIPRANMIŞIZ

Öte yandan günümüzde muhtarlık müessesesineilginin yoğun olmasının kendileri sayesinde olduğunu ileri süren Kınay, “Isparta’da bugün muhtarlık müessesesi ilgi ve alaka görüyorsa bizim sayemizdedir. Toplumda muhtar arkadaşlarının yeri ve göreviolsun diye çalıştık. Bu işler sür git dünyası değil. Vatandaşa saygı duymak zorundayız. Nöbet değişimi bu.Bundan sonra işimiz ve aşımızla ilglenecğiz. 22 yıl uzun süre. Demek ki yıpranmışız” diye konuştu.

BAŞKANLIK KOLTUĞUNU İKİNCİ BAŞKANA DEVRETTİ

Diğer taraftan Başkanlık görevini de dünden itibaren ikinci başkan Sezgin Gülatan’a devrettiğini açıklayanKınay, “Dünden itibaren dernek başkanlığı görevimden de ayrıldım. İkinci başkanımız Sezgin Gülatan’a devrettim. Bundan sonraki süreci artık arkadaşlarımız götürecek” şeklinde konuştu

VATANDAŞA CEVAP-Mehmet
05 Nisan 2014 Cumartesi 12:13

Arkadaş birkere pazar yerini balaman yaptı.Yollar aybatılı tarafından yapıldı.Camii adından belli diyanet vatandaş elnbirliğiyle yapılmadımı.200 fark diyorsun emin ol yalan.fark 50 lerde idi.İnsan biraz atarken insaflı olsun.Sen gerçekten seçimlerde bu kınayın nasıl entrika çevirdiğini bilmiyormusun.Muhtarlığa seçilmiş arkadaş ondan izin alacakmış.Biz onun aybatılı başkan tarafından nasıl kovulduğunu biliyoruz.gerçekler acıdır.ama gerçekleri yazalım.Yalan dolan olmasın Vatandaş kardeş.benim adım belli.cami civarındayım.Kendini gizleme.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Asaf
05 Nisan 2014 Cumartesi 12:07

Mehmet töngeli vatandaşlar mahallemize köstek olan-her yönde hareket eden-verdiği sözleri tutmayan bir kişiden artık kurtuldu.Rabbime şükürler olsun.VATANDAŞ ARTIK SANDIKTA GEREN CEVABI KINAYA VERMİŞTİR.ARTIK O TÖNGELİ OLAMAZ.TEŞEKKÜRLER MEHMET TÖNGELİ HEMŞERİLERİM.İNANIN GEÇEN SEÇİMDE 200 FARK DEĞİL 47 FARKLA ALDI.ONUDA ÖĞRENCİLERİ KANDIRARAK.aLLAH HER ŞEYE KADİR VE BİLENDİR.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

AHMİ
03 Nisan 2014 Perşembe 06:20

BELEDİYENİN HİZMETLERİNİ MUHTAR MI YAPTI.GEÇEN SEÇİMDEKİ VAADLERİ NEYDİ NE YAPTI.GEÇ BUNLARI ARKADAŞ.200 FARK YALAN VE DOLAN LA ALINDI.BELEDİYEDEN ALDIĞI ERZAKLARI SON ANDA DAĞITMADI MI.BANA GÖRE TUŞ OLMUŞTUR.MEHMET TÖNGE BAK NASIL KAZANDI HERKES GÖRECEKTİR.MUSTAFA KARDEŞİMİZİN YOLU AÇIK OLSUN.ALLAH YARDIMCISI OLSUN.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Töngeli
02 Nisan 2014 Çarşamba 20:40

Tönge kazandı kınay kaybetti tönge sakinlerine tşkler

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

vatandaş
02 Nisan 2014 Çarşamba 17:33

zaman her şeyln ilacıdır. muhtarın yaptıgı hizmetleri saymakla bitmez.cami saglık ocagı 2 adet sosyal tesis çift yol orta refüş aydınlatması 10 adet park pazar yeri dogal gaz ve kuran kursu dügün salanu daha bir çok hizmet ayrıca 2009 seçiminde 200 fark vardı.muhtar kaybetmedi tönge kaybetti.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

MAHALLELİ
02 Nisan 2014 Çarşamba 15:18

kendiliğinden gitmezsen gönderirler böyle malesef insanlar koltuğa oturunca ya ölünce ayrılıyor yada böyle

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

AI GERÇEK
02 Nisan 2014 Çarşamba 15:17

Allah aşkına geçen seçimde zaten çok az bir farkla kazandın.Bu seçimde son kozunu oynadın.Ama Rabbim sana geçit vermedi.Seçimde sloganın kazanamassam evi satıp gideceğim dedin.İnanın töngeli vatandaşlar gitmenizi bekliyor.Kazanan arkadaşa ve ekibine başarılar dileriz.Artık ıspartalı vatandaşlarımız genç dinamik prosüdürü bilen muhtarları istediği bu seçimde belli oldu.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ispartalı
02 Nisan 2014 Çarşamba 12:20

Maşallah, keşke herkez sizin gibi davranabilse...

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ALİ BİLİR
02 Nisan 2014 Çarşamba 12:17

Sayın eski muhtarımız bu 22 yılda mahallenize yaptığınız hizmetleride belirtseydiniz sevinirdik.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla