visitor analyticsvisitor analytics

İŞTE AK PARTİNİN ADAYLARI

İŞTE AK PARTİNİN ADAYLARI
07 Nisan 2015 Salı 17:55

AK PARTİ'nin Milletvekili Adayları belirlendi. 1. Sıra Süreyya Sadi Bilgiç, 2. sıra Recep Özel, 3. sıra İsmail Özdemir ve 4. sıra Ayşe Usta oldu

AK PARTİ'nin Milletvekili Adayları belirlendi. 1. Sıra Süreyya Sadi Bilgiç, 2. sıra Recep Özel, 3. sıra İsmail Özdemir ve 4. sıra Ayşe Usta oldu

AK AK

ahu öz
15 Mayıs 2015 Cuma 16:08

AK AK AK AK DİYORUM YAŞASIN AK PARTİ SEN ÇOK YAŞA SÜREYYA SADİ BİLGİÇ HERZAMAN ARKANDAYIZ SENİNLE GURUR DUYOYORUZ..

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ak hedef

ibrahim uluışık
18 Nisan 2015 Cumartesi 21:37

4 0 sonra şaşırmayın

0 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

KANDIRILDINIZ ÖYLEMI? AMA KANDIRAMAZSINIZ ARTIK MILLETI!

MILLET!
10 Nisan 2015 Cuma 13:57

FETO & AKP ITTIFAKINDAN ÜLKENIN BASINA KOCAMAN BIR BALYOZ ENKAZI KALDI!

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

YOLA DEVAM

DURMAK YOK
10 Nisan 2015 Cuma 00:55

malumun ilanı. feto+chp ittifakının şakşakçılarına kapak olmuş. fetonun ahlaksızlıklarını chp'nin kafatasçı zihniyetini kazıma dönemi. Ama bu dönem chp'ye kuruk olmuş MHP'den de hayır gelmez. Keşke mhp biraz adam olsa da sağ daha da güçlense. Tek seçenek AKP. ALLAH yar ve yardımcınız olsun.

0 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

MHP 2 + CHP 2 = ISPARTA

UZATMAYAYIM
08 Nisan 2015 Çarşamba 16:55

AKP TÜRKİYE GENELİ 160 VEKİL ANCAK ALIR. SADİ BİLGİÇ BAKAN OLURSA MECLİSİN DIŞINA BAKAR. ÇÜNKÜ BAKACAĞI YER KALMADI, HATTA AKP NİN HİÇ YÜZÜ KALMADI Kİ DÖRTYÜZ İSTİYOR. BEN ATATÜRK ORMAN ÇİFTLİĞİNDE İKİ YÜZLÜ ASLAN BULMUŞLAR DEMİŞTİM YANILMIŞIM, DÖRTYÜZLÜ OLMAKMIŞ HEDEFİ, ŞİMDİ DAHA ÜÇÜNCÜ YÜZÜNÜ GÖRDÜK.

18 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

TEŞEKKÜRLER AKAPE

:-)
08 Nisan 2015 Çarşamba 16:42

İYİKİ AYNI BU ADAMLARI KOYDUNUZ LİSTEYE VALLA SAĞOLUN. SİZİN SAYENİZDE M.H.P. İKİ MİLLETVEKİLLİĞİNİ GARANTİLEDİ.

22 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

TEŞEKKÜRLER AKAPE

:-)
08 Nisan 2015 Çarşamba 16:41

İYİKİ AYNI BU ADAMLARI KOYDUNUZ LİSTEYE VALLA SAĞOLUN. SİZİN SAYENİZDE M.H.P. İKİ MİLLETVEKİLLİĞİNİ GARANTİLEDİ.

15 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

broad_horizons@****mail.com

HAYDİ ISPARTA MHP - 2 OLSUN.
08 Nisan 2015 Çarşamba 16:13

ISPARTALIYA BU LİSTE BİR HAKARETTİR. AFFEDERSİNİZ HER NEDENSE BAYANLAR HEP SON SIRADA.VİTRİN MANKENİ Mİ BUNLAR? ISPARTA BUNLARI ARTIK SİLMELİ.

17 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

çıkar

sandıktan ne
08 Nisan 2015 Çarşamba 14:11

sandıktan kirli siyasi hesaplar yüzünden kazılıp yıllarca sürülmüş tarla gibi bırakılan çevreyolundaki kazalarda hayatını kaybeden hafız amcanın,bir evin tek çocuğu tıp öğrencisi kızcağızın ve onlarcasının ahı çıkar.sandıktan kendi akrabasına,yandaşına,adamına babalarının malı gördükleri makamlardan yer açmak için oradan oraya hallaç pamuğu gibi savrulan liyakatiyle,sınav puanıyla gelmiş memurların ahı çıkar

13 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Asli görev

Akl-ı selim
08 Nisan 2015 Çarşamba 13:41

Recep özel ve sadi bilgiç yine ilk iki sırayı almış ıspartada. 3.dönemleri ve daha memlekete adam gibi tek hizmetleri yok.İktidarın nimetlerinden yararlanmayı dahi becerememişler geçen sürede.Ve ısparta üvey evlat olmuş yıllarca.Bugün gördüm ki haklı olarak kendi partilileri bile isyan ediyor.Ey hemşerilerim,artık hiçbir şey için olmasa bile onurunuz ve memleketin hayrı için sandıkta cezalarını kesin bu faydasızların!Bu dersi vermek vicdanı olan her ıspartalının asli görevidir...

20 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

AHA BURAYA YAZDIM :-)

ISPARTALI 3232
08 Nisan 2015 Çarşamba 12:42

AKP İLK İKİ SIRA ADAYA HAYIRLI OLSUN ŞİMDİDEN --MHP 1 -CHP 1 BU TABLO DEĞİŞMEZ HERKEZDE BUNU BİLİYOR AMA İÇİMDEN 1 HİSDE BANA AKP 3 OLUR DİYO HADİ HAYIRLISI. AHA BURAYA YAZDIM:-)

2 Beğendim
25 Beğenmedim
 
Yanıtla

Alevi CHP

Niyazi
08 Nisan 2015 Çarşamba 11:43

CHP Türkiye genelinde sözde ön seçim yaptı çoğu yerde İstanbul,Ankar ,İzmir,Antalya.Samsun gibi partiye hakim olan ALEVİ ler sıraları doldurdu parti şu haliyle Alevi partisi halini aldı. Atatürk çüler, Ulusalcılar hepsi tavsiye edildi. Isparta bu yapıyamı oy verecek. Bir düşünün.

4 Beğendim
13 Beğenmedim
 
Yanıtla

sa

ali kaya
08 Nisan 2015 Çarşamba 11:43

Ak parti gözünden ISPARTA'NIN ne kadar değerli olduğunu 1.sıra ve 2.sıra adaylarıyla bir kez daha gösterdi sayın Cumhurbaşkanım ve Başbakanıma sonsuz teşekkür ediyorum

8 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

yumurta ikizleri

Hakan.
08 Nisan 2015 Çarşamba 11:40

Malum iinsanlar şer peşinde akılları sıra kim ne yapacak diye yazıyor. AK Parti 3 vekillik alır. diğer 1 kim kimi geçerse iki kardeş partiden birinin olur.

0 Beğendim
26 Beğenmedim
 
Yanıtla

bak sen şu işe

ali
08 Nisan 2015 Çarşamba 11:40

Ak parti gözünden ISPARTA'NIN ne kadar değerli olduğunu 1.sıra ve 2.sıra adaylarıyla bir kez daha gösterdi sayın Cumhurbaşkanım ve Başbakanıma sonsuz teşekkür ediyorum

5 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla

bak sen şu işe

ali
08 Nisan 2015 Çarşamba 11:40

Ak parti gözünden ISPARTA'NIN ne kadar değerli olduğunu 1.sıra ve 2.sıra adaylarıyla bir kez daha gösterdi sayın Cumhurbaşkanım ve Başbakanıma sonsuz teşekkür ediyorum

1 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

üüüü

vatandaş
08 Nisan 2015 Çarşamba 10:43

ıspartalı hemşerilerim akp yi ıspartadan sildiler chp 2 mhp 2 akp 1 i zor ısparta göster kendini elmi yaman beymi yaman

22 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ısparta sevdalısı

halk32
08 Nisan 2015 Çarşamba 09:01

olması gereken liste 1-haydar kemal kurt 2 suat kolukırık 3 ismail özdemir 4 pınar topsakal inanınki bu liste 3ü zorlardı yazık oldu

7 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

yazık oldu

şöför
08 Nisan 2015 Çarşamba 08:47

geçen dönem 3. sıradan aday gösterilen çalmadık kapı girmedik ev bırakmayan suat kolukırık hocayı listeye almadın ya ne gerek vardı o zaman temayule stk seçimine nerde sizin taban anlayışınız anlaşılan ıspartayı gözden çıkarmışsınız. hayırlı olsun MHP 2 CHP 1 AK PARTİ 1 ... ha bu arada sadi bilgiçle 1 vekili anca zorlarsınız.

15 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

vekil

sengetli
08 Nisan 2015 Çarşamba 08:42

bu akp de aday yokmuda aynı vekiller tekrar kondu.çok yazık.bu durum bence en çok chp ye yarayacaktır.

15 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

maalesef

ayşe
08 Nisan 2015 Çarşamba 08:17

h.balaman olmasın diye yalvardığımız kişi maalesef kendisi aday olmuş sonuçmu mhp 2 akp1 chp1

14 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

bence

vatandaş
08 Nisan 2015 Çarşamba 00:29

bence bu partinin Isparta il başkalığını kapatıp seçimden seçime açalım nasıl olsa genel merkez teşkilat adına karar veriyor ve bu adamlar seçim bittik den sonra bildiğini okuyor o yüzden vatandaş yine mağdur olmuyor mu en azıdan teşkilatlar hayal kırıklıkları yaşamaz ve boşuna kira ödenmez ayrıca genel merkez alıştırdı zaten burda ki teşkilata ne versen yiyor baktı gördü biz bunu diyoruz siz çalışın deniliyor ne gerek var arkadaş il başkanlığına o zmn ki geçtim temayül le kendimizi avutmayalım

33 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

yuh olsun

işe yarar bir aday var
08 Nisan 2015 Çarşamba 00:15

işe yarar bir arkadaş var, onu da 3. sıraya koymuşsunuz. gitti sandık. hayrını görün. her seçim bir vekil eksildi bu defa iki vekil eksilecek. sıfırı çekeceğiz. rezil olacağız şimdiden belli sonuç. bu kadar olur. temayül aynen yansısa üç bile çıkar ama şimdi hiç çıkar. kına yakın.

33 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

yanlış liste

yalvaçlı
07 Nisan 2015 Salı 22:54

akp bu liste ile chp ve mhp nin ekmeğine yağ sürmüş oldu.hadi hayırlısı

41 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

beşirden komisyon başkanı olursa

ak partili
07 Nisan 2015 Salı 22:54

ıspartaya bu şekilde rezil eder.

26 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla