visitor analyticsvisitor analytics
27 Temmuz 2017 Perşembe 07:43

ISPARTA'YA GELİYOR

ISPARTA'YA GELİYOR
16 Ekim 2015 Cuma 10:27

Başbakan Ahmet Davutoğlu'nun kurduğu Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın onay verdiği geçici Bakanlar Kurulu'nda Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı’na getirilen Ayşen Gürcan son dakika değişikliği olmazsa Pazar günü Isparta’ya geliyor.

 Bakan Gürcan’ın Isparta’da ilk olarak AK Parti İl Başkanlığını ziyaret edip burada kahvaltı edeceği daha sonra da Uluborlu’ya geçerek Huzurevi açılışını gerçekleştireceği öğrenildi. Huzurevi açılışının hemen ardından da çocuk evlerini ziyaret edecek.

misafir ol gel bana

börekler açayım sana
29 Şubat 2016 Pazartesi 08:47

Şehzade Murat börek yemediydi herhalde, tüh pot kırdık.!

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

öncelikle çocuk evleri

mağdur vatandaş
17 Ekim 2015 Cumartesi 19:45

sadece evleri denetlemek yetmiyor , bu evlerin aidatları zamanında ödeniyormu ? acaba ödenek geliyorda bekleme de mi tutuluyor ? çocuk evinin bulunduğu apartmanlardaki diğer komşular bu evlerden memnun mu ? değilse neden değil gibi denetlemeler yapılmalı ,yoksa geldi gitti denetledi ,adet yerini buldu olacaksa olmasındaha iyi...

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

ezikler

yezitler
16 Ekim 2015 Cuma 21:58

Gelcende napıcaksın. Sorunlu aileden aileden sorumlu boş bakan.

6 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla