visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA'DA O 3 BELEDİYEYİ İHRAÇ MI EDECEK?

ISPARTA'DA O 3 BELEDİYEYİ İHRAÇ MI EDECEK?
11 Temmuz 2016 Pazartesi 12:47

ISPARTA'DA O 3 BELEDİYEYİ İHRAÇ MI EDECEK?

MHP lideri Devlet Bahçeli muhaliflerle hareket eden belediyeleri ihraç etmeyi mi planlıyor. Bu müthiş iddia twitter fenomeni BAŞKENTÇİ'den geldi. 

BAŞKENTÇİ twitter'den paylaştığı yorumda Senirkent, Yalvaç ve Eğirdir'in Sarıidris Kasabası'nda MHP'li belediyeleri partiden ihraç etmeyi düşünüyor.

Yalvaç Belediye Başkanı Halil Hilmi Tütüncü, Senirkent Belediye Başkanı Erol Civelekoğlu ve Eğirdir Sarıidris Belediye Başkanı Ramazan Pala, muhaliflerle hareket ettiği partiden ihraç edilecekleri öğrenildi. 

İŞTE BAŞKENTÇİ'NİN O PAYLAŞIMI!


bitti be

ulkudas
12 Temmuz 2016 Salı 00:13

Devret allah rızası için senin dedigin adam gelsin ama sen devret bahçeli,mhp diye bir parti kalmayacak senin sayende ulkuculugu bitirdin git mhpnin basindan , mhpyi bitirdigin gibi ulkeyide bitircen

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yürü git

Kenan
11 Temmuz 2016 Pazartesi 22:23

Muhaliflere destek veren belediyelerin isimlerini yazmış... Bu mu kehanet... Bırakın bu fuat avni özentiliğini... Oylar akşenere...

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

ezikler

yezitler
11 Temmuz 2016 Pazartesi 21:22

Şu yeşilliğin bakisi nesin neslinin sonu trollerin efsanesimisin. Damdan bacadan aklına gelen sap alıp saman verenmisin dur mizana gel otur 2 satır oku ondan sonra mollalık yap.

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

ezikler

yezitler
11 Temmuz 2016 Pazartesi 21:17

Akp bastonu naylon ülkücü bahçeli geldiğin noktada seni adam yerine koyan kalmadı sen istifa et akp ye atla bu tam sana göre karakterine uygun. Recebin kirlilerini yıkarsın. Alnının karasına gücün yetmez lakin...

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ülkücü

İhraç
11 Temmuz 2016 Pazartesi 15:29

Hadi bakalım İsa, zaten bitmiş olan MHP yi, sıfırlayın Isparta'da da herkes rahata ersin. Yoksa, senden ve saz arkadaşlarından kurtuluş yoktu. Artık, sen, Ali, ağzında iki kilo sakızla Ruzin oturursunuz il başkanlığında, ağaçlara konan kargaları sayarsınız.Vay be, o koltuk nasıl bir şeymiş arkadaş, adamları kaldırmak için partiyi kapatmak mı gerekiyor ki?

12 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ne yapsın ki

Baki yeşil
11 Temmuz 2016 Pazartesi 14:27

MHP her ne olursa olsun bu milletin ümidi bir partidir. Kürt Kürtlük yapacak, alevi ben göğsünü gere gere aleviyim diyecek Türk ben türküm ve müslümanın deyince ırkçı faşist olacak yok böyle birşey bu ülkede asıl mağdur ve mazlum olanlar asimile olanlar Türklerdir. D.bakır Bingöl Miş Van yani bugün kürt bölgesi diye lanse edilen yerler özbeöz türkmendir asimile olanlar Türklerdir. Bölgede birtane Kürtçe yazılı belge mezar taşı dahi yoktur varsa getirsinler. MHPçok kıymetlidir körler defolsun.

3 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla