visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA'DA JANADARMAYA ÖYLE BİR SÜRPRİZ YAPTILAR Kİ ...

ISPARTA'DA JANADARMAYA ÖYLE BİR  SÜRPRİZ YAPTILAR Kİ ...
04 Ocak 2017 Çarşamba 22:49

ISPARTA'DA JANADARMAYA ÖYLE BİR SÜRPRİZ YAPTILAR Kİ ...

Isparta’da Ak Parti İl Gençlik Kolları Başkanı Yaşar ÜNLÜ Teşkilatı ve Gelincik köyü halkı ile birlikte İhbarla  mahalleye gelen jandarma ekiplerine muhteşem bir karşılama yapıp, moral ve destek verdiler. Türk Silahlı Kuvvetleri mensuplarına en anlamlı özel destek ve moral ise, Isparta'nın Gelincik Köyü Ak Gençlerinden geldi.

İHBARLA YOLA ÇIKTILAR SÜRPRİZLE KARŞILAŞTILAR

Ak Parti Gençlik Kolları ve Gelincik köy halkı tarından jandarma ekiplerine sürpriz karşılama hazırlandı.  İlk önce kaza oldu daha sonra kazanın ardından kavga çıktı ihbarını veren Gençler ve köy halkı tarafından Jandarma Komutanlığı ekipleri, mahalle girişinde gençler tarafından meşaleler, dev Türk Bayrakları ve sloganlar ile karşılandı.  “Şehitler ölmez Vatan bölünmez” sloganları eşliğinde Türk bayrağının altından geçen Jandarma ekipleri, Şehitlerimiz için  dua ettiler.

AK GENÇLER VATANIMIZI BÖLEMEYECEKLER

 Ak Parti Gençlik kolları Başkanı Yaşar ÜNLÜ Bizi bölemeyecekler; Biz 15 Temmuz’da olduğu gibi her zaman Devletimizin Yanında olacağız. Kahpece, şerefsizce, insan kılığına girmiş hainlerin yaptıkları yanlarına kalmayacaktır Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan öncülüğünde Teröre Karşı Tek Millet Tek Vatan  Tek ses diyerek yolumuza devam edeceğiz denildiği öğrenildi .

 

 

Burkii
05 Ocak 2017 Perşembe 22:15

Boş konuşmayı bırakın. Gnl bşk ınız bile bize kaydoldu sizin. Siz boşta kaldınız mehapeliler sizi.

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

siz ancak fener alayı yaparsınız

elbet birgün Tarih herşeyi yazacak
05 Ocak 2017 Perşembe 20:13

15 Temmuz gecesi sokakların hakimi imin gençliyiydi darbeye kim dur dedi kimin genel başkanı genel merkez makamında birilerini arayıp darbenin seyrini değiştirdi? bu işler fener alayına benzemez akp siz ancak böleee fener alayı yapıp göz boyarsınız.

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

can feda

dağcı
05 Ocak 2017 Perşembe 11:03

Memlekette düğün olur neden oldu denmez,ölüm olur neden öldü denmez vakti saati geldi doğdu,öldü denilir.Vatan bölünür parçalanırsa o zaman işte büyük kıyamet kopmuş demektir.vatanımızın bütünlüğü için milletimizin dik durmasıgerekir dik duran milletimizin elbette kolluk kuvvetleride güçlü olur. Bir ölür bin doğarız sonuna kadar ölümüne destekt

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Helal olsun

Hoca
05 Ocak 2017 Perşembe 09:25

Siyasi görüşü, ideolojisi ne olursa olsun herkesin takdir etmesi gereken bir davranış. Tebrik ederiz Ak Gençlik. (İşçi Partisi yapsın onu da tebrik ederiz)

12 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla