visitor analyticsvisitor analytics

İRFAN BAKIR MİLLETVEKİLLİĞİNİ GARANTİLEDİ

İRFAN BAKIR MİLLETVEKİLLİĞİNİ GARANTİLEDİ
30 Mart 2015 Pazartesi 14:57

CHP Isparta'da ön seçimin ardından en güçlü adayı ile 7 Haziran seçimleri için çalışmalarına başlıyor. Şimdi ise gözler 7 Nisan'a çevrildi. AK Parti ve MHP'nin adayları merak edilirken, CHP'de ise İrfan Bakır'ın liste başı olması ile 1 milletvekilliği garantilendi.

Geçen dönem CHP'de 2. Sıra Milletvekili Adayı olan İrfan Bakır bu kez 7 Haziran tarihinde yapılacak olan genel seçimlerde ön seçimden zaferle çıkarak listenin başı olarak seçimlere katılacak. İrfan Bakır'ın milletvekilliği garantilenirken, gözler ise AK Parti ve MHP'de olacak. 7 Nisan'da adaylar açıklanırken seçim tahmini de yapılmaya başlanacak. 

Yüce Gönüllü İnsan

Doğrucu Davut
01 Nisan 2015 Çarşamba 12:06

İrfan BAKIR gibi şahsiyetlerin Türkiye'nin selameti açısından mecliste olması gerektiğini düşünüyorum. Toplumun her kesimiyle barışık, herkesikucaklayabilecek dürüst ve samimi bir kişidir kendisi. Türkiye' de siyasetin normelleşmesi ve kutuplaşmanın önüne geçilmesi için İrfan BAKIR gibilerin TBMM' de olması zaruridir.

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ADAM GİBİ ADAM

alisert
01 Nisan 2015 Çarşamba 08:26

İrfan Bakır abimiz halkçı insan ona güveniyorum önemli olan parti değil vicdandır takım tutar gibi parti tutmayın...

11 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

ispartam duy

ispartali
31 Mart 2015 Salı 17:10

Chp ve zihniyeti simdiye kadar ne yapti bundan sonra yapacak sakin ha uyanik olun isparta hemseri tuzagindan neler cekti unutmayalim unutturmayalim guven ve istikrar icin ak parti evet chp turkiye tarihonde ne yaptigi belli evet ya kemal kilicdaroglu ya ahmet davutoglu bu ulkeye kimin hayirli olacagina siz karar verin evet ak parti giderse zam zulum iskence benzin kuyrugu ekmek kuyrugu yasanmadimi. Sorun s****im turkiyenin gelecegi icin ak parti diorum adida sanida belli buyuk. Ak parti evet

68 Beğendim
15 Beğenmedim
 
Yanıtla

İRFAN BAKIR (( HAKKI )) YORUMUNU YAPAN ARKADAŞA CEVAP

KARNE İLE EKMEK ALMAK GİBİ EYY CHP
31 Mart 2015 Salı 09:50

CHP OY PATLAMASI OLACAKMIŞ…GÜLDÜRMEYİN İNSANI…. BÜTÜN TÜRKİYE CHP NİN NASIL KALİTEDE BİR SİYASİ PARTİ OLDUĞUNU BİLİYOR.BİZ BU ÜLKEDE (( AH NEVAR AYDA BİR KRİZ ÇIKSA ,, GEZİ OLAYLARI TARZINDA OLAYLAR ÇIKSA HUZUR ORTAMLARI BORSA ENDEKSLİ OLSA,,,,, DİYEN SİYASİLERİ GÖRDÜK…. BİZ DEĞİL BÜTÜN YASA DIŞI EYLEMLERİN ARKASINDAYIZ DİYEN LİDERLER UTANSIN..O YÜZDEN FAZLA HEVESLENMEYE GEREK YOK HOCAM.CHP AYNI CHP 90 YIL ÖNCEKİ CHP İLE BUGÜN KÜ CHP AYNI HİÇ FARKI YOK.KARNE İLE EKMEK ALMAK GİBİ UNUTULMAZLARDAN

107 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

DÜNYA GÖZÜYLE HELALLİK

SAĞ SALİM SALİM E ANLAMLI CEVAP
31 Mart 2015 Salı 08:58

Altta yorum yapan SAĞ SALİM e cevaben ::::: Kardeşim çok güzel yorum yapmışsın ALLAH senden razı olsun. Sonuna kadar size katılıyorum. Çünkü bende mağdurlardanım. Söylediğiniz gibi ISPARTA da bilmeyen yok…Ama şunu kesinlikle söylüyorum. HAKKIMI kesinlikle helal etmiyorum. Ben artık sağ salim ii BİRDAHA seyretmek istemiyorum. Şunu unutmamak lazım adam iki metre urganın hesabını verememiş artık siz düşünün….PARDON PAR DON O DÜŞÜNSÜN…………

69 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

HAYIRLI OLSUN

ISPARTALI
31 Mart 2015 Salı 08:45

BİR AKP'Lİ OLARAK KESİNLİKLE OYUM SİZE SAYIN BAKIR.

13 Beğendim
68 Beğenmedim
 
Yanıtla

vekil

sengetli
31 Mart 2015 Salı 08:35

ilkeli dürüst insan sayın bakır.o yüzden kesin milletvekili olarak çıkacaktır.bundan kimsenin şüphesi olmasın.bazı partilerden bazı aday girsede sayın bakır kesin milletvekilidir.

11 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

İrfan Bakır

hakkı
30 Mart 2015 Pazartesi 23:28

İrfan bey bu şehrin seçebileceği en düzgün milletvekili olacaktır. CHP oy patlaması yaşayacaktır. Tanıyan herkesin sevdiği halk adamı, alçakgönüllü dürüst ilkeli bir milletvekilimiz geliyor.

19 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

irfan bakır

32
30 Mart 2015 Pazartesi 21:28

irfan bey şu seçimde ısparta ' nın çıkaracağı en iyi millet vekili olacağına inanıyorum insanlığı kişiliği dürüstlüğü ve en önemlisi dsi de müdür yardımcılığı zamanında tarıma bu topraklara çalışkanlığla neler kattığını ısparta köylüleleri bilir Allah utandırmasın yolun açık olsun

20 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

vatandaş

Vatandaş
30 Mart 2015 Pazartesi 21:09

MAÇ DAHA YENI BAŞLIYOR AYBATILI LISTEYE GİRSİNDE SIZIN MILLETVEKILI SEÇIMI GARANTIMI GÖRCEZ

3 Beğendim
18 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tamamda

Vatandaş
30 Mart 2015 Pazartesi 20:53

İrfan kardeşim, geçen seçimdeki oyunları ve kaybedilmiş Alihaydarlı yılları nasıl unutacaz.?

3 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

SAĞ SALİM 7 NİSAN I GÖRÜRSEK DANANIN KUYRUĞU KOPACAK

SAĞ SALİM 7 NİSAN
30 Mart 2015 Pazartesi 18:13

SİYASET İKİ TARAFI BOYALI ÇUBUK AMA HAKKIYLA YAPMAK LAZIM.ZİRAA ÇOK AHHHLAR VEBALLERE MARUZ KALABİLİYOR İNSAN...AMA DÜNYA GÖZÜYLE HELAL LEŞMEK GEREKİR.BEN OLSAM KAPI KAPI DOLAŞIR HELALLİK İSTERİM.DİYECEĞİM ŞUDUR SAĞ SALİM İNŞALLAH 7 NİSANI GÖRÜRSEK DANANIN KUYRUĞU KOPAR DİYE DÜŞÜNÜYORUM.

178 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

İŞTE BU KADAR

+32
30 Mart 2015 Pazartesi 17:47

ADAM GİBİ ADAM .

18 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

mafyaya oy yok

kararaveli32
30 Mart 2015 Pazartesi 16:23

chp 3 akp 1 yapar ısparta

16 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

irfan bakır

siyaset bilimciye
30 Mart 2015 Pazartesi 15:34

İrfan bey köy kent demeden 40 yıldır çalışıyor bu dava için. öyle seçimden önce 15 gün takla atmayla olmuyor bu işler bilim insanı kardeşim.

31 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla