visitor analyticsvisitor analytics
28 Temmuz 2017 Cuma 11:50

HİÇ YAPILMAYAN BİR ŞEY YAPTI

HİÇ YAPILMAYAN BİR ŞEY YAPTI
20 Temmuz 2014 Pazar 05:07

AK Parti Milletvekili Süreyya Sadi Bilgiç, yakını olan çatı aday Ekmeleddin İhsanoğlu'nun iyi bir insan olduğunu ancak Cumhurbaşkanlığı seçimlerinde desteğinin açık ve net olduğunu söyledi

Isparta kamuoyunda   Isparta'nın eniştesi, Milletvekili Bilgiç'in yakını olarak lanse edilen Cumhurbaşkanı adayı Ekmeleddin İhsanoğlu konusunda AK Parti Milletvekili Süreyya Sadi Bilgiç ilk kez konuştu. Bilgiç konuyla ilgili gazetecilerin sorusuna "Sayın İhsanoğlu çatı aday olarak gösterildi. Kendisine hayırlı olsun. Kuzenimin eşi olur. İyi bir insan yakınım olabilir ama cumhurbaşkanlığı meselesi farklı bir mesele. Bizim buradaki tavrımız açık ve net. Biz sonuna kadar bu millet adına bu milletin birlik beraberliği adına Türkiye'de  son dönemde kazanılmış olan kazanımlar adına reformların devamı adına sonuna kadar Başbakanımızın 12. Cumhurbaşkanı olması için elimizden gelen desteği vereceğiz" diye yanıt verdi.  

Öte yandan Merhum Koca Reis Sadettin Bilgiç'in oğlu Süreyya Sadi Bilgiç baba ocağına Başbakanımız, Cumhurbaşkanı adayı Recep Tayyip Erdoğan'ın pankartını astı.


Fatih DEMİRTAŞ/Şarkikaraağaç

Ayıp Ayıp

DOBRA
23 Temmuz 2014 Çarşamba 13:14

Bizim bir akraba saygınlığımız vardı , bu ne oldu? İnsan kuzeninin hatırı için bu hareketi yapmaz. Sizin enişteniz RTE olsa neyse.Durup dururken bu hareketi sergileyen partizan zihniyete pes.

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Biraz vefa

Ak genç
21 Temmuz 2014 Pazartesi 17:43

Seni milletvekilliğin için referans olan muhterem bir şahsa daha nazik olman gerekmezmi?..

6 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

kaadir

koltuk sen nelere kadirsin
21 Temmuz 2014 Pazartesi 11:15

m.vekşli olamayınca yıne asacakmısın bakalım

10 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

başka bişey

vatandaş
21 Temmuz 2014 Pazartesi 11:07

başka asıcak bişey bulamadınmı bunu astın atamızın resmi ne güne duruyor .. neyse

10 Beğendim
75 Beğenmedim
 
Yanıtla

1 yanlış doğruları siler

qwerty
21 Temmuz 2014 Pazartesi 00:13

seçim,yeniden seçilme umudu,koltuk sevdası sen ne kötü birşeysin.

15 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla