visitor analyticsvisitor analytics

HERKESİ AĞLATTI

HERKESİ AĞLATTI
22 Temmuz 2014 Salı 19:30

HERKESİ AĞLATTI

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın bugün AK Parti grup konuşmasındaki sözleri partilileri ağlattı. Erdoğan grup konuşmasının sonunda partililere adeta veda etti.

Erdoğan konuşmasında, "Bu kürsüye belki de  bugün veda ederken gözümün arkada kalmadığını bilmenizi isterim. Milletim takdir ederde seçilirsem buradan sizlere hitap edemeyeceğim. Elbette muhabbetimiz başka kürsülerde devam edecek. Bugün belki de son kez buradan hitap ederken sürç lisan ettiysek affola. İstemeden kırdığımız üzdüğümüz kardeşlerimiz varsa hepsinin haklarını helal etmelerin istiyorum." 

Bu sözler üzerine salondakiler gözyaşlarına hakim olamadı.

BERABER ISLANDIK YAGAN YAGMURDA

Isparta
23 Temmuz 2014 Çarşamba 16:02

YAS ILAN EDILDIYA ONUN ICIN AGLIYORLAR ! YADA ; NEYSE AGLAYA AGLAYA , MAGDUR EDABIYATIYLA NELERI BASARDIK DIYE AGLIYOR OLMALILAR KORO HALINDE ! MILLETVEKILI MAASLARI VE EMEKLILIK ,AKP: AYRICALIKLI KALKINDIK PARTI OLARAK ! HARUN GIBI GELDIK KARUN GIBI OLDUK! DIYE SEVINCLERINDEN AGLIYOR OLABILIRLER vs...

3 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

NİYE AĞLAŞIYORLAR

DOBRA
23 Temmuz 2014 Çarşamba 12:54

Niye ağlaşıyorlar biliyorsunuz? Bu böyle hüsranla,acıyla,tanrının gazabı ile bitmemeliydi diye...

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

ANALAR AGLAMASIN

ADIYAMANLI
23 Temmuz 2014 Çarşamba 11:34

****ar aglamasın derken anamızı aglatan CB olur. Başarılarının devamını dileriz. Tenzile anamız inşallah ağlamaz.

3 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

he ya he

tramvay abakan
23 Temmuz 2014 Çarşamba 09:34

timsah gözyaşları

6 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

kral çıplak

kralım çok yaşa
23 Temmuz 2014 Çarşamba 00:38

herkesi ağlattı. herkesin anasını ağlattı. üstelik ****ar ağlamasın derken imralı canisini de serbest bırakacak.

6 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla