visitor analyticsvisitor analytics
26 Temmuz 2017 Çarşamba 13:36

HERKES KENDİ İŞİNİ YAPACAK

HERKES KENDİ İŞİNİ YAPACAK
10 Haziran 2017 Cumartesi 03:46

HERKES KENDİ İŞİNİ YAPACAK

Isparta Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın, geçtiğimiz günlerde eski devlet hastanesi binalarının Belediyeye tahsisi için Sağlık Bakanlığı’na dilekçe yazdığını açıklamıştı.  Başkan Günaydın’ın o açıklamasını TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu Başkanı Ak Parti Isparta Milletvekili Süreyya Sadi Bilgiç sert bir dille eleştirdi. Bilgiç, yaptığı açıklamada, “Belediyelerin hastane yapmak gibi bir görevi yok, herkes kendi işini yapacak” dedi.


 

istihdam

ayla
12 Haziran 2017 Pazartesi 13:46

Atıl duran hastaneyi Belediye işletsin. Hem esnafın yüzü güler. Hem hizmet kalitesi artar. İstihdam diyorsunuz ya, alın size istihdam.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

HAKSIZLIK
10 Haziran 2017 Cumartesi 22:14

İnsanları karalamak neden bu kadar kolay anlamıyorum insanların ekmeğiyle oynamak bu mübarek günlerde ne kadar kötü insanları bu kadar kolay harcamayalım lütfen kendi çıkarlarınız için başkalarının ekmeğiyle oynamayın devletimize teşekkür ederiz böle bir tesis için

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

mağdur sekreter
10 Haziran 2017 Cumartesi 21:29

Ben tıbbi sekreterdim. Bu hastanede bize taşıma yapacaksınız yonlerdirme yapacaksınız diye ise aldılar. Herkes sadecw şikayet etti bugüne kadar. Ama bu insanların suçu değil. Bizi tıbbi sekreter olarak almayanlarin suçu. Benim küçük çocuğum var. Gece vardiyasinda çalışmamak için zaman istedim. Ve 3 aydır bana şefler müdürler yardimci oldu.

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sokakta tulumba imal edip satanları denetleyen. Ha
10 Haziran 2017 Cumartesi 18:59

Caddede tulumba imal edip satanları denetlemek be sağlığımıza özen göstermek mesela belediyenin görevimi....hastane bi duruşunda başkanım...el atın şu denetime...saygılar

2 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

özge hnmm

taşımacı
10 Haziran 2017 Cumartesi 18:15

çalışmayanlar hep şikayetçi ben taşıma yapıyuorum katlarda ne zaman bişey olsa hemşire hanımlar bişey dese gelip nkonuşıuyor arkadaşlarım hep süt iznine çıkıyor neden iftira atıyorsunuz anlamıyorum,her hafta izin istiyorsunuz çıkıyosunuz çocugu olanm kimse daa vardiya yaşamadı gece bile gelmedi allah var iftira atmayın

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ALLAHA HAVA ETMEK VE EDILMEK !!!!!

VELI
10 Haziran 2017 Cumartesi 15:47

SIKAYET ETTIGINIZ INSAANLARIN EKMEKLERIYLE OYNAMAYIN; ALLAHA HAVALE EDIN !!! ZIRA ALLAH YAPILAN HIC BIS SEYI ATLAMAZ " MÜHLET VERIR AMA IHMAL ETMEZ!" BASKA BIR DEYIMLE "YARINA BIRAKIR AMA KIMSENIN YANINA BIRAKMAZ!" BU YÜZDEN INSANLARA HAKSIZLIK VE ZULM YAPMAKTAN ALLAHA SIGINALIM !!!!

9 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

SIZI MILLET SECMEDIMI?

vatandas
10 Haziran 2017 Cumartesi 15:37

NICIN ERZURUMA 1200 YATAKLI DEVLLET HASTANESI INSAA EDILIRKEN ; ISPARTAYA ÖZEL HASTANE YAPILMISTIR VE NICIN BIR ÖZEL HASTANE ICIN ONCA DEVLET HASTANESI KAPATILMISTIR??? ISTANBULDA 3. KÖPRÜ YAPILINCA NICIN DIGER KÖPRÜLER KAPATILMAMISTIR?

16 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ISCILIGIN ÜCRETI DÜZELTILMELI !

vatandas
10 Haziran 2017 Cumartesi 15:33

ALT GELIR GURUBU; GELIRIMIZIN BIRAZ ÜST SEVIYEYE YANI INSANCA YASAM SINIRLARINA CEKILMESINI NICIN TALEP ETMIYORUZDA ; RAZI OLUYORUZ SÖMÜRÜLMEYE VE EMEGIMIZIN UCUZLATILMASINA! NIYE BASTAN RAZI OLUYORUZ YARDIMA MUHTAC DURUMDA KKALMAYA YOK UCUZ KONUT FALAN DIYEREK!

8 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Evet evet
10 Haziran 2017 Cumartesi 13:13

Özge konusu çok sıktı be.alınsın görevden çünkü duyduğumuza göre çalışanları hor görüp.süt izinini bile yarıda kestirip.sorunlara çare bulmayan bir özge var.alın görevden kardeşim.ugur bey icabına bakacaktır umarım.

523 Beğendim
20 Beğenmedim
 
Yanıtla

Özge ile ilgili
10 Haziran 2017 Cumartesi 13:10

Şu yorumları okudumda bu özge isimli şahıs ile ilgili iddialar çok vahim.sizler yetkili olarak bu özge konusunu araştırır eğer doğruysa görevden alırsınız.kimse kusura bakmadın.bu özge bulunmaz bursa kumaşı değil yani..

454 Beğendim
15 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sayın vekilim
10 Haziran 2017 Cumartesi 13:05

Sayın vekilim bu özge hn.konusuna bir el atsanız iyi olacak.bu özge yüzünden huzur yok.size zahmet bu zulüme bir durun deyin artık.size güveniyoruz.

436 Beğendim
14 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sayın vekilim
10 Haziran 2017 Cumartesi 12:54

Sayın vekilim bu özge hn.konusuna bir el atsanız iyi olacak.bu özge yüzünden huzur yok.size zahmet bu zulüme bir durun deyin artık.size güveniyoruz......

275 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ispartalı
10 Haziran 2017 Cumartesi 12:44

Tamam belediye hastane yapmasın da, siz bir tane hastane yapınca üç hastane kapattınız. Ispartalıları çileye, rezilliğe, kuyruklara mahkum ettiniz. Rant uğruna, yandaş uğruna! Hangi hakla yaparsınız bunu? Bir de büyük yatırım yaptık diye övünüyorsunuz.

66 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Özge özge özge
10 Haziran 2017 Cumartesi 12:36

Arkadaş özge bu işi bilmiyor.bence biran önce bu görevden alınması lazım.sayın uğur bey bu özge konusunda bir düşüncesi vardır gerhalde.değilseki çok sorunlar doğacak.durum onu gösteriyor.özge bu işin ehli değil.......

415 Beğendim
16 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hyrrt
10 Haziran 2017 Cumartesi 12:25

Hyrrt den özge den nefret ediyorum.sanki hastane müdürü havası 1500 ...bu saltanat fazla sürmez.zulüm zulüm zulüm nereye kadar.özge insanları dinlemesini öğren.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

BİZ RAHATIZ siz keyfinizi bozmayin
10 Haziran 2017 Cumartesi 11:01

Yıllardır İTKM yi seyrediyoruz. Uzun yillarcada HASTANE CADDESİNİ seyrederiz .Aynı huzur evi gibi oldu. Yusuf beyle Süreyya beyi buraya getirinde dinlensinler. tatil yeri gibi. Yıllardır İTKM ye çözüm bulamadıkları gibi bide bu sorun çıktı.

8 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

OLMAZ

YAZIK
10 Haziran 2017 Cumartesi 10:52

SAYIN MİLLETVEKİLLERİ MR CEKMEK İÇİN BOŞ MAKİNELER DURURKEN HASTAYA 1 HAFTA SONRASINA RANDEVU VERİLİYOR

28 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

aa

aa
10 Haziran 2017 Cumartesi 10:45

SAYIN BAŞKANIM SİZE BİR ÖNERİM VAR ,ISPARTADA YAŞAYAN NÜFUSUN 4 TE ÜÇÜ ALT GELİR VE YOKSUL GURUBUNU OLUŞTURUYOR OYLARIDA BUNLARDAN ALIYORSUN HASTANEYLE UĞRAŞMAYIN BU İNSANLAR SİZDEN BELEDİYE BAŞKANLARININ KENDİLERİNE KONUT YAPMASINI İSTİYOR BUNU TOPLUM OLARAKTA BEKLİYORUZ BUNU ANCAK SİZ YAPARSINIZ AKP LİLER VAADİN ÜZERİNDEN 3.SEÇİM GEÇTİ 4 . GELİYOR BAK OZAMAN İNANIN SİZİN KARŞINIZA KİMSE ADAY BİLE ÇIKAMAYACAKTIR SAYGILARIMLA

1 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

ITKM ve HASTANE CAD. SİZİ BEKLİYOR
10 Haziran 2017 Cumartesi 10:26

Burdan tüm siyasetçilere chp, mhp, saadet, BBP akp ye sesleniyorum. neden Sesiniz çıkmıyor, hicbirsey yokmuş gibi seyrediyor sunuz. Gazeteci arkadaşlarada sesleniyorum. Hastane caddesi esnafı ve ıtkm nin etrafındaki esnaf kan ağlıyor.ne olacak buranin hali .sanki hiçbirşey yokmuş gibi hareket ediyorlar. belediye başkanı ıtkm yi çozeceksen çöz. AKP hastane caddesine çözüm bulacaksınız bulun. Kendinizi çok iş yapıyormuş gibi gösteriyorsunuz icraat yoook. Bir an evvel çözüm bekliyoruz.

44 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

esnaf ölüyor.
10 Haziran 2017 Cumartesi 04:49

Sorun Büyük hastane caddesinde ki eczacı, gozlukcü ve diğer tüm esnaf kan ağlıyor. Bence çözüm olarak tren garini petek sanayinin ilerisine alsınlar tren yolunun olduğu yerlerede gozlukcü, eczane medikalci ve diğer esnaflari yerleştirsinler. Bütün sorun çözülür. Yada eski hastanenin orayı acil canlandırılmalı millet dükkanı kapatacak. bunu nasıl görmezden gelebiliyorlar.

18 Beğendim
56 Beğenmedim
 
Yanıtla

Başkan
10 Haziran 2017 Cumartesi 04:04

Hastane yapmıyor. Mevcut hastaneyi istiyor. Atıl durumda olan hastaneyi istiyor.

64 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla