visitor analyticsvisitor analytics
07 Aralık 2016 Çarşamba 17:25

HER GÜN İLÇELERDE İFTARA KATILIYOR

HER GÜN İLÇELERDE İFTARA KATILIYOR
08 Temmuz 2014 Salı 17:59

HER GÜN İLÇELERDE İFTARA KATILIYOR

AK Parti İl ve Merkez İlçe teşkilatı yaklaşan Cumhurbaşkanlığı seçimleri için çalışmalara hız verdi. İL Başkanı Osman Zabun,Ramazan Ayı dolayısıyla tüm ilçelerde iftar programlarına katılarak halk ile bir araya geliyor.

AK Parti İl Başkanı Osman Zabun teşkilat mensupları ile ilçelerde iftar programlarına katılıyor. Uluborlu, Şarkikaraağaç ve Keçiborlu'da iftar programlarına katılan Başkan Zabun, Cumhurbaşkanlığı seçim çalışmalarına da hız verdi. Zabun, her akşam iftarını farklı farklı ilçelerde açarak, teşkilat mensupları ile vatandaşın sorunlarını ve isteklerini dinliyor. 

4

44

şahin

şahin
09 Temmuz 2014 Çarşamba 19:00

sayın başkan iftar yemegi ve fotograf cektirmekle olmaz ramazan paketlerini(biraz icleri dolu dolu olsun) bekliyoruz

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

GÖLGE ETME

ALİ ÖZ
09 Temmuz 2014 Çarşamba 11:31

Osman başkan belediye seçimleri gibi olacaksa, gölge etme ne olur!!!!

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

tek kelimeyle bravo osman başkan.

ıspartalı
09 Temmuz 2014 Çarşamba 08:29

osman başkan helal olsun. teşkilatları toparladın. her gün ayrı bir ilçedesin,hem toplantı yapıyorsun hemde iftar açıyorsun...genel merkez haikaten işi biliyor. senin gibi başkan lazım bize.yorul be adam biraz:))

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

başka partiye geçin

ak partide durmak yok
09 Temmuz 2014 Çarşamba 01:00

haydi fırıldaklar. artıp ampüller birer birer patlamaya başladı. mecliste kaç ampül kaldı?

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

GENEL MERKEZ BU İŞİ BİLİYOR

FATİH TERİM
08 Temmuz 2014 Salı 21:33

HELALİN VAR ZABUN BAŞKANIM ÇALIŞKAN BAŞKANIMIZ SENİN YERİNE ALİ OSMAN OLSAYDI O MAKAMDA İNAN SENİN KADAR ÇALIŞAMAZDI İSKENDER OLSAYDI ODA İHALE TAKİP EDERDİ KONGRE SALONU-KÜLTÜR SİNEMASI GİBİ

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

YEMEYE DEVAM..

KADİR UYAR
08 Temmuz 2014 Salı 21:19

DURMAK YOK YEMEYE DEVAM HALK A BİKAŞIK PİLAV KENDİLERİ KUTU VALİZ ÇİKOLATA MİLYON MİLYON SIFIRLIYORLARRR.

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla