visitor analyticsvisitor analytics

HAİNLER KAMU KURUM VE KURULUŞLARDAN ARINDIRILACAK

HAİNLER KAMU KURUM VE KURULUŞLARDAN ARINDIRILACAK
01 Eylül 2016 Perşembe 11:45

HAİNLER KAMU KURUM VE KURULUŞLARDAN ARINDIRILACAK

15 Temmuz darbe girişiminin ardından Isparta’da Fetullahçı Terör Örgütüne yönelik yürütülen soruşturmalarla ilgili Vali Şehmus Günaydın, Kanal 32 Haber’e özel açıklamalarda bulundu. Hainlerin kamu kurum ve kuruluşlarından arındırılmadığı sürece devlete, millete vereceği zararın devam edeceğini söyleyen Vali Günaydın, “Biz suçlunun peşindeyiz. Kurunun yanında yaşı da yakmanın peşinde değiliz” dedi.

 

FETÖ İHBARI İÇİN:

Vatandaş
02 Eylül 2016 Cuma 09:02

Posta Adresi: Cumhurbaşkanlığı Külliyesi 06560 Beştepe-ANKARA,Tel Santral: 0 (312) 525 55 55, Faks : 0 (312) 525 58 31

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Herşeyin başı saglık

Temizlik
01 Eylül 2016 Perşembe 23:57

Sağlıgımızı önemsiyoruz bu yüzden diyoruzki artık ince temizlik zamanı gelmiştir temizligede kurumlardaki koltuklardan başkamak lazım dedikya ince temizlik ha bide sendika var yıllanmış başkanlar ve yönetimleri bence onlarda artık kırklanmalı içlerine yuvalanan böcekler temizlendi ama larvaları hala toplatı halinde

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Durum

Ukbal
01 Eylül 2016 Perşembe 16:42

Ispartanın ilçeleri arasında ve türkiye genelinde hainlerin sayısı bakımından ispartanın siralaması nedir tarkan bey.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Uluborlu

Salih
01 Eylül 2016 Perşembe 16:38

Fetonun çıkmadığı tek ilçe uluborlu gibi.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bağdat'tan geç dönüyor

yanlış kararlar
01 Eylül 2016 Perşembe 16:18

Önce asıp sonra yargılamayın. Kurumların başlarında bulunan yöneticilerin fetöcü olmadığından Emin misiniz.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Adalet

Doğrusu
01 Eylül 2016 Perşembe 15:33

Allah aşkına sadece isparta kaldı.insanlar içerde sorgusuz sualsiz yatıyor.ailer perişan.ne zaman komisyondu sorgulamaydi.neyi bekliyorsunuz.isparta da bu kadar fetocu vardı da yöneticiler nerdeydi.iyi birilerine iftirayı yapıştır şimdi iyi insan ol.gorevi yapmış ol.ohhh ne güzel memleket

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Fetö

Aliihsan
01 Eylül 2016 Perşembe 13:26

Ispartalıyım demeye utanır oldum.Türkiyenin bütün fetöları burdaymış nerdeyse.

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Rte

Hak rizasi
01 Eylül 2016 Perşembe 13:06

Lutfen adil olun. Sucsuzlar yanmasin

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vali dediğin böyle olmalı

Kazım Kartal
01 Eylül 2016 Perşembe 13:00

Eşim çalıştığı kurumdaki memurun yaptığı bir hata yüzünden yok yere görevden uzaklaştırıldı. Bir ay boyunca derdimizi anlatamadık. Sağolsun sayın Vali araştırın talimatı verince gerçek meydana çıktı. Allah razı olsun. Isparta'da kurunun yanında yaşı da yakmayayım diye uğraşan tek yetkili bence..

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Valim

Mudurum
01 Eylül 2016 Perşembe 12:01

Altinbasakra korfezde cocuk okutanlar milli egitimde alinmadi. Nicin ucu kimelere dokunacak.

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla