visitor analyticsvisitor analytics

HADDİNİ VE YERİNİ BİLECEK

HADDİNİ VE YERİNİ BİLECEK
04 Mayıs 2014 Pazar 23:23

SÜREYYA BİLGİÇ: TEKİN BAYRAM’I CİDDİYE ALMIYORUM, ADAY OLMASINI İSTEMEDİM, TEKİN BAYRAM NE SÖYLEDİĞİNİ BİLMİYOR, 5 YIL AKPARTİLİLERE ZULMETTİ, HADDİNİ VE YERİNİ BİLECEK...

Tekin Bayram'ın bir gazeteye verdiği mülakattaki ifadelerine Ak Parti Isparta Milletvekili Süreyya Bilgiç sert karşılık verdi. 

 

Bilgiç, Kanal32 Ana Haber Bülteni'ne canlı yayında katılarak yaptığı açıklamalarla adeta yerden yere vurdu.

baba 32
03 Haziran 2014 Salı 00:58

ıspartadan elinizi ayagınızı kesin artık,,yeter ya sizin gibi insanların mılletvekili olarak dolasmasını gönlum ıstemiyor ,,haram zıkkım olsun benden yana aldıgınız 5 kuruslar hayrını görmeyin insaallah

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

baba 32
03 Haziran 2014 Salı 00:55

bu akpartinin ısparta halkına ve ıspartalıya hangi faydası dokundu allah rızası için biriniz cıkında soyleyin ya ,,,ne teşviginden ne treninden ,nede müdürlüklerinden vede hangi milletvekilinden fayda gordu,,,işi düşenin ankarada hangi işi yapıldı,,,haramla zıkkım olsun aldıkları paralar bu mılletvekillerine,,,obur tarafta burunlarından fıtıl fıtıl gelsın ınsaallah

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

doğrular
26 Mayıs 2014 Pazartesi 20:43

ikisini de pek sevmem ama yalan değil vekil tekin başkana çalıştı ama tekin başkan ak partiye zulm etti çok rahat alınabilecek seçim tekşn bey yüzünden ağır mağlubiyete dönüştü

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Soner
05 Mayıs 2014 Pazartesi 09:56

Sayın bilgiç siz soyadınız ve muhterem babanız sayesinde vekil adayı oldunuz Ankara dan atama ile kendi oy kapasitenizi görmeyi arzu ediyorsanız bağımsız olarak aday olunda bir görün siyasette ne kadar karşılık bulduğunuzu.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla