visitor analyticsvisitor analytics

GÜNAYDIN’I SÜPERMEN’E BENZETTİ

GÜNAYDIN’I SÜPERMEN’E BENZETTİ
26 Mart 2015 Perşembe 11:23

AK Parti İl Başkanı: ITKM, Günaydın’a çocuk oyuncağı gelir

Yapımı yılan hikayesine dönen Ticaret ve Kültür Merkeziinşaatıyla ilgili AK Parti İl Başkanı Osman Zabun çarpıcı açıklamalardabulundu. Isparta Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın’ı Süpermen’e benzetenZabun, “Çünkü binlerce kişiyi fabrikalarda istihdam etti, belediyeye trilyonlarakıyor, devlete borç vermeye başladı. Onun için Ticaret ve Kültür MerkeziGünaydın’a çocuk oyuncağı gelir” dedi.


MEMURLA UĞRAŞMAYIN

GENÇ SENİRKENTLİ
15 Mayıs 2015 Cuma 09:03

memurlar üzerine yapılan yıpratıcı politikalar nedeni ile içlere memur amir doktor gelmez oldu.. gelenlerde kaçmaya çalışıyor... siyasiler ,yerli vatandaştan siyasilere yakın olanlarda bu insanları ezmeye çalışıyorlar. işte bu yüzden bu il gelişmiyor...

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

memurla amirle uğraşma

bırakın bu işleri
08 Mayıs 2015 Cuma 22:06

baskan hadi sadi gene neyse receple sen kimi nerden nereye sürsek bizden değiller diyeceğinize sabah akşam allah korkusundan onu yaptık bunu yaptık laflarından vazgecin çünkürecep vekilinle sen secimden sonra kimin kellesini alalım hesabi yapan insanlarsınız zaten başka seyde yapamıyosunuz osmanım recebim keser döner sap döner bu ülkede kimler geldi kimler gecti siz kimsinizki

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

din kardeşiz

atma zabun
27 Mart 2015 Cuma 17:23

sayın zabun seni il bşk yapan s.sadi bilgiç.kendi ilçesi bld bbp.ben başbakan olsam üç bin nüf.ilçeden olupta belediyeyi başkasına kaptıranı partiden derhal atarım.delege seçimleri kend,i listesi yaptı üyeye gel oyunu kullan üyelere soruldumu sen delege adayımısın diye.başbakan ıspartaya gelsin bunların hepsi rapor halinde sunulacak.yukarıyı kandırıp il bşk olmak yok.

35 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

??

ahh başkan bi kendine baksan
27 Mart 2015 Cuma 14:32

ziya günaydın onlarca insana tanıdık tanımadık yine iş veriyor siz torpil olmadan adama selam dahi vermiyorsunuz ya hiç bi yere sözünü geçiremiyorsun bide şu iyi kötü çalışan adama çatıyorsun haddinemi acaba ?

38 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

BUHALE GETİRENESOR

SEÇMEN
27 Mart 2015 Cuma 08:30

SAYIN ZABUN BURANIN İHALESİ SİZİN MEŞHUR BELEDİYE BAŞKANI TARAFINDAN YAPILMIŞ VE BU ALAN SİZİN BELEDİYE BAŞKANINIZ TARAFINDAN MÜTAHİDE PEŞKEŞ CEKİLMİŞTİT. HESABI HASANDAN SORACAKSIN TEMCİT PLAVIGİBİ HER SEÇİM ZAMANI BU KONUYU KONUŞUYORSUN BURAYI MÜTAYİTE PEŞKEŞ ÇEKEN SİZİN BAŞKANINIZ HASANA SORUN.

40 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

boşişler

ıspartalı
27 Mart 2015 Cuma 03:43

bu kültür merkezi inşaatı ıspartanın merkezine hiç yakışıyomu..sayın günaydında bitirme çabasında değil zaten.

5 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

seçmen

vatandaş
26 Mart 2015 Perşembe 22:26

sayın zabun vetüpçüismail iyi varsınız sizler olmasanız sizlere atılan yorumları okuyup gülüyoruz bizleri ikinizde neşelendiriyorsunuz durmak yok o güzel mesaçlara devam en güzeli yorumlara devam.

30 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

akp il tşk.

ferit
26 Mart 2015 Perşembe 21:07

AKP İl bşk.ve mer.ilçe başkanlığının ISPARTA ya ve partiye ne faydası oldu.Kendi çevrlerine partiden ne çıkar sağlarız onun derdindeler.Bu dönemde vekil sayısı bire düşer.

84 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

tırı vırı

kenan
26 Mart 2015 Perşembe 19:40

Günaydın başkanlığı bırakınca arkasından deva kesilmeyecek en azından ;)

15 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

senin baskanıda unutmadık

ali oğuzlar
26 Mart 2015 Perşembe 18:48

sen bırak bu işleride bülent abin ne açıklayacak biliyomusun hacii:)))

28 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Genç Osman

vatandas
26 Mart 2015 Perşembe 17:10

tabiki kastım zabun değil Ispartadaki ülkücüler, MHP genç osman gibi esip geçecek

23 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ciddiye alınmaz

Ispartalı
26 Mart 2015 Perşembe 17:09

Sn.Zabun ****e ye alınmayacak kişilerden biridir,alınmıyorda,doktor kendi haline bırakın ,kendini birşey sansın demiş,böyle mutlu oluyor demekki, yerel seçimde yere çakıldı,7 hazıran seçiminde ise yerin dibine gidecek,tabi orada ona bir yer var ise

79 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ahhh

banu
26 Mart 2015 Perşembe 16:38

30 mart ta nasıl çaktıysa artık acısını hala unutamamış pislikler çıktıkça gündem değiştirmek için konuşuyor.parsel ne demek onu anlat osmancım.

46 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

boş

ba
26 Mart 2015 Perşembe 16:37

seviyesiz ve boş konuşmuş.ortalık toz duman parsel parsel satılan başkent var kalkmış 3 defa seçilmiş başkana laf söylemiş.çok güveniyosan aday ol çık karşısına al boyunun ölçüsünü bırak seni senin ağababalarını gömdü ziya başkan.bize parsel parseli anlat osmannnn.

47 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

YENİDEN YAPILACAK

YIKILIP
26 Mart 2015 Perşembe 15:08

YIKILIP YENİDEN YAPILACAK HERHALDE

10 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

ISPARTALI

ISPARTALI
26 Mart 2015 Perşembe 14:40

AKP DE SECİMDEN ÖNCE BAKANLAR GETİRDİ VAATLERDE BULUNDU BU VAATLERDEN HİC BİRİNİ GÖREMEDİK ASLINDA BUDA AKP İCİN COCUK OYUNCAGI AMA

57 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

ha ha

tky
26 Mart 2015 Perşembe 14:11

Syn zabuna soruyirum siz kimi nereye kattiniz ayrica kultur merkezinin yilan ****sine donmesinin sebebide sizin doneminizin bld bşk nidir, sen git heryeri parsel parsel sat beledyeye bise kalmasin ondan sonra cik degerli bld bşk ni yusuf ziya gunaydin i kotule varmi boyle bişe hadi hadi siz isinize bakin. Yusuf baskanada basarilar diliyor birdahako donemde mecliste gormek istiyoruz. Siralamada 3 bile olsa isparta ziya baskani meclise gonderir. Bld secimlerinkn sonuclarkni gorduk.

56 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tuzluklar

Osman Zabun
26 Mart 2015 Perşembe 13:40

Başkan, sen MHP ile uğraşmayı boşver de, bizim partideki tuzlukları temizle. Adamlar, cemaatle akşamları toplantı yapıp, sabah soluğu senin yanında alıyor. Hayırdır, korktuğun, çekindiğin bir şeyler mi var da, bu adamlar senin parmağında oynatıyor? Ankara'ya gönderdiğin raporların tamamı cemaatçileri saklayan raporlar, ayağına sıkıyorsun Başkan, gidişin gidiş değil, sayende duvara toslayacağız.

43 Beğendim
19 Beğenmedim
 
Yanıtla

SIZIN ESERINIZ

SECMEN
26 Mart 2015 Perşembe 13:16

BALAMANA NIYE OYUNCAK GELMEDI! BU KARGASA SIZIN ESERINIZ DEGILMI?

35 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

yorumlardan anlaşılacağına göre

gidişat vahim
26 Mart 2015 Perşembe 12:42

sayın zabun dsp saflarında başladığı siyaset hayatını demokrat parti anap ve ak partide uzmanlaştıktan sonra mhp den gelecek seçimlerde belediye başkanlığına adaylığına göz koymuş ki sabah akşam yatıp kalkıp ziya da ziya diye feryadı figan ediyor ne dersiniz.

117 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

ispartam duy

yalvac.li
26 Mart 2015 Perşembe 12:13

Sayin gunaydin hani isyerleri secimden once nneler vadettin fos cikti laf cok icraat ortada sizler yine ak partiye dua edin.

12 Beğendim
34 Beğenmedim
 
Yanıtla