visitor analyticsvisitor analytics
21 Temmuz 2017 Cuma 13:28

GÜNAYDIN, NEDEN EVET DEDİĞİNİ MHP TABANINA ANLATACAK

GÜNAYDIN, NEDEN EVET DEDİĞİNİ MHP TABANINA ANLATACAK
01 Şubat 2017 Çarşamba 23:32

Referandum kararını verdi

Isparta Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın referandum kararını "Ne Var Ne Yok?"ta açıkladı. 

Günaydın, MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli'nin verdiği karara uyacaklarını ve arkasında olduğunu belirterek referandumda "EVET" oyu kullanacağını ve nedenini de tabana anlatacağını söyledi.

Başkan

Bozkurt
03 Şubat 2017 Cuma 22:03

Devlet bey açıklarsa neden evet ,,,,onu bekliyoruz açıklamalarını,,,,Başkan acele etme,,,il Başkan'ı var senden önce ....

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ne olur

Ayfer
03 Şubat 2017 Cuma 06:00

Baskanim size seviyoruz ne olur enerjinizi Ispartaya harcayin. referendum Isparta nin sorunu degil lutfen oyuna gelmeyin.

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

başkana

hayran
03 Şubat 2017 Cuma 00:17

son zamanlarda nedense başkanın hayranı oldum. çok düzgün adam çok.

1 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

pekala TÜRK milleti o zaman nolur ?

iyi düşün
02 Şubat 2017 Perşembe 20:48

olaya şöyle bakalım, Erdogan başkan oldu ve ülkeyi yönetti fakat görev süreci bitti veya Allah gecinden versin vefat etti ne olacak ? tabiiki seçime gidilerek bir başka başkan seçilecek, pekala bu başkan zaman içerisinde ESET ruhlu diktatör olursa veya PKK ruhlu biri olursa...? (anlayın dersem ırkcılık olur )

10 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Referandum

öz
02 Şubat 2017 Perşembe 19:46

sn başkan ısparta da sonuç %70 hayır çıkar haberin olsun.

16 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

INSAN FANI; BAKI OLAN ALLAHTIR!

NEMELAZIM DEME; HAYIR DE!
02 Şubat 2017 Perşembe 18:05

DEVLET ISLERI KISILERE GÖRE BELIRLENEMEZ; YARINIMIZIN GARANTISI YOKKEN! AYRICA YASAMA YÜRÜTME DAHA HIZLI OLMASINDAN EVVEL ADIL ISLEMESIDIR ÖNEMLI OLAN !!!! EGER BALYOZ ERGENEKON DAVALARINI REFERANS ALIRSAK ; KI ALMALIYIZ ONCA VATAN EVLADI BIR KUMPAS UGRUNA EN GÜZEL YILLARINI ICERLERDE GECIRDILER; ITIBARSIZLASTIRILMAYA DAYANAMIYARAK INTIHAR EDENLER VE HASTALANIP ÖLENLER HAKEZA! SIMDI BUNLARIN KAYIPLARINI KANDIRILDIK DEMEK GERI GETIRIRMI?; VE ADALET BUMU? BUNLARIN TEKRAREN YASANMAMASI ICIN HAYIR !

17 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kabakçı
02 Şubat 2017 Perşembe 17:45

Senevet demeye devam et ama yetmez

15 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

sade

gül
02 Şubat 2017 Perşembe 14:17

BEN EVT DİYORUM VE EVETCİYİM FAKAT BAŞKAN ÇIKIP BEN EVETİ ANLATACAĞIM DEDİĞİ AN KAYBETTİK ..SEN NE ANLADINKİ KİME NE ANLATACAKSIN..SAKIN KİMSEYE BİRŞEY ANLATIPDA EVETİMİZİ AZALTMA YÜZDELİĞİMİZİ DÜŞÜRME ,,,

6 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

geçerli

dinlerken yorulan
02 Şubat 2017 Perşembe 14:07

sayın başkan Allah aşkına iki lafı bir araya getirip konuşamıyorsun.Cümlenin başı ile sonu başka bitiyor. Siz bize anlatasıya kadar haziran gelir, oylama da bitmiş olur.

5 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

ENES HOROZCU
02 Şubat 2017 Perşembe 13:42

Evet EVET EVET CCC

1 Beğendim
23 Beğenmedim
 
Yanıtla

Başkan AK partiye göz kırpıyor
02 Şubat 2017 Perşembe 13:12

Başkanım hep size oy vermiş bir MHP'li seçmen olarak işinizi yapmanızı öneririm. . Yerel seçimi riske atmayın derim, MHP maalesef baraj altı olacak, ve bu size de yansıyacak. AK parti de sizi aday yapmaz, bırakın referandumu işinize bakın

25 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

neye evet

uysal hasan
02 Şubat 2017 Perşembe 11:40

başkanım kendinize gelin biz neye evet neye hayır diyeceğimizi biliyoruz bu oyunlara alet olmayın saygınlığınızı koruyun ama takdir sizin fakat size güvenenlerin güvenini kırmayın bu mesele vatan meselesi siyasi bir hareket değil

24 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yanlış.

ali
02 Şubat 2017 Perşembe 11:33

yanlışa evet olmaz.Bahçeli gibi yusuf günaydını bir daha göremezsiniz.

25 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Eski mhpli
02 Şubat 2017 Perşembe 11:26

Mhp nin tabanı mı kaldı? Saolsun darma dağım ettiniz

25 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Abdullah
02 Şubat 2017 Perşembe 10:39

CHP hayır diyor anladık. HDP hayır diyor kandil hayır diyor fetö hayır diyor bütün millet düşmanları hayır diyor. Siz ne zamandır bu kadar vatan millet düşmanları yla aynı safta oldunuz kendine milliyetçi diyenler... Tayyip Erdoğan nefreti aklinizi ruhunuzu kör etmiş vah vah vah... Allah ıslah etsin.

5 Beğendim
29 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kenan
02 Şubat 2017 Perşembe 10:21

Doğru bişey yapsaydınız anlatmak zorunda kalmazdınız... tabanın aklı yok mu? Zaten bahçeliye göre taban yok!tabansısız biz diyo..esas tedarikçi kendisi oldu farkında değil... biz sana mhp den dolayı değil hizmetten oy veriyorduk... artık nereye hizmet edeceğin belli oldu ..güle güle başkan...

33 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hayırlı olsun
02 Şubat 2017 Perşembe 10:21

Kendisi anlamış mı da başkasına anlatacak?

28 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

HAYIR

oktay
02 Şubat 2017 Perşembe 10:10

YUSUF GÜNAYDIN EVET DİYORSA ..İNADINA HAYIR HAYIR HAYIR HAYIR MİLYON KERE HAYIR

26 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hamdi
02 Şubat 2017 Perşembe 09:57

Mhp akp den daha çok sahip çıkıyor bu BOP'un finali olarak gördüğüm başkanlık sistemine. Ne yapmaya çalışıyorsunuz arkadaşlar sağduyulu olun hafızanızı mı kaybettiniz. Hdp ile aynı safta olmayacam diye böyle saçma sapan bir siyase güdülebilir mi aklınızı başınıza alın. Ben de hayır diyorum ama hdp yi günahım kadar sevmem ne oluyor size.

28 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

YAZIK

mahmut aksu
02 Şubat 2017 Perşembe 09:27

Bize canımızdan çok sevdiğimiz mhp nin düştüğü durumumu anlatacak. kişiler gelip geçicidir. ama mhp bir çınar ağacıdır. gölgesinde serinlemek isteyeni serinletir. ikiyüzlülüğe izin vermez. sayın günaydın akp lilerin devlet bahçeli hakkında söyledikleri yüz kızartıcı lafları ve bahçelinin akp hakkında söylediği onca lafa rağmen nasıl oluyorda birbirlerinin yüzlerine baktıklarınımı açıklayacak? ağır lafları birbirleri için söyleyip sonra balayına çıkıyorlarsa durup düşünmek bize HAYIR demek düşer

30 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Burkii
02 Şubat 2017 Perşembe 09:13

Hayır

28 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

hayır

süleyman
02 Şubat 2017 Perşembe 08:29

Başkan bundan sonra sana oy verirsem mimar zinanın önünde beni idam etsinler Hayır

29 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

başkan ne anladın da

ahmet
02 Şubat 2017 Perşembe 07:13

bize anlatacan allah aşkına :)

16 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla