visitor analyticsvisitor analytics

GİTSİNLER AYAKKABI BOYASINLAR, YÜK TAŞISINLAR, AĞAÇ KÖKÜ YESİNLER

GİTSİNLER AYAKKABI BOYASINLAR, YÜK TAŞISINLAR, AĞAÇ KÖKÜ YESİNLER
04 Ekim 2016 Salı 21:18

GİTSİNLER AYAKKABI BOYASINLAR, YÜK TAŞISINLAR, AĞAÇ KÖKÜ YESİNLER

15 Temmuz’da başarısızlıkla sonuçlanan darbe girişiminin ardından Fetullahçı Terör Örgütü ile bağlantısı bulunan memurların kamudan ihracıyla ilgili AK Parti Isparta İl Başkanı Osman Zabun gündem yaratacak açıklamalarda bulundu. İhraç edilenlerin işsiz kalması nedeniyle toplumda “sosyal patlama” olabileceği yönündeki tartışmalara değinen Zabun, “Gitsinler ayakkabı boyasınlar, yük taşısınlar. Ağaç kökü yesinler. Kime çanak tuttularsa oraya gitsinler” dedi.

Zabun Allah'ın sevgili kuluysa...

vicdanların sesi
13 Ekim 2016 Perşembe 18:58

İşinden aşından olan bunca insanın hakikaten suçlu olduğuna karar veren, yüksek adalet makamı sayın Osman Zabun, Allah'ın sevgili bir kulu ise, ağaç köküne muhtaç olmadan ölmez. Allah'ın sevgili bir kulu değilse vay haline...

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

zabun yazılanlar. seninkinden çok agır

vatandaşlar
09 Ekim 2016 Pazar 11:47

ALTINDAN KALK YOKSA EZİLECEKSİN REİS DUYARSA SENDE FETOCU GİBİSİN DERHAL CEVAP VER. PARTİLİ OLARAK BİZE ZARAR VERİYORSUN YAKINLARINI KORURSAN REİS VE PARTİ VEBALİNİ KİME ÖDETİR ÇOK AGIR. SENİN YÜZÜNDEN PARTİME ZARAR GELMESİNİ İSTEMEYİZ

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

!!!...

vicdanimin sesi
05 Ekim 2016 Çarşamba 22:11

Vicdan van çekişiyor!vah ki ne vah..ah ki ne ah...

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Allah Adildir

Doğrucu Davud
05 Ekim 2016 Çarşamba 20:51

Allah hainlerinde, zalimlerinde belasını muhakkak verecektir. Hain Fetö ve ihanetin içinde yer alanlarda bundan nasibini alacaktır elbette. Benim anlamadığım bu hainlerin avukat derneklerinin kurucu üyelerinden değil miydi Osman Zabun. Ben mi yanlış biliyorum. Ama yinede o makamda ki birisi için sert bir açıklama olmuş. Sonuçta Allah hakkıyla bilendir, hakkıyla görendir. Allah'a havele edin.

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vedat denilen terörist

Savaş
05 Ekim 2016 Çarşamba 19:27

Sayın admin vedat denilen fetö üyesinin ip adresi ile birlikte Cumhuriyet Savcılığına suç duyurusunda bulunmak uzerinize bir borçtur. Hâla bu aklı alışmışlar 2017 olimpiyatları dedikleri şaklabanlıkların Türkiye'de yapılacağına inanıp buradan yazma cüretinde bulunuyorlar...Vatan hainleri bu ülkenin havası suyu size haram...

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

SABUN

AKP li
05 Ekim 2016 Çarşamba 17:49

Osman zabun sen kimsin,sen kendini ne sanıyorsun. İşinden açığa alınan o kadar masum insan var biliyorsun.şu anda

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

fetöcülerin özellikleri - 3

Bir dönem biterken
05 Ekim 2016 Çarşamba 13:44

fetönün sağ kolunu “dindar” militanları oluşturur. Bu sözde dindarlar, bir müslüman gibi davranmaya özen gösterirler bu yüzden çoğunlukla “Allah razı olsun”, “şükür” gibi İslami argümanları kullanır ve konuşurken ağızlarından adeta bal damlar. Bizler gibi namaz kılar, oruç tutar, hacca giderler. Fakat namahremlerle olan rahat tavırları, yalan söylemeleri, yapmacık davranmaları ve dedikodu yapmaları onları ele veren işaretlerden bazılarıdır..

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

adalet

ismihan
05 Ekim 2016 Çarşamba 13:20

zabun bey,sizin adaleti tesis eden bir insan olduğunuz varsayımıyla sizden,Bu iş yapılırken üzülmeyi veya sevinmeyi değil adaletin nasıl tecelli edeceğini düşünmeliyiz. usulüne uygun yapılan soruşturma neticesinde şeriatın kestiği parmak acımaz gibi bir açıklama yapmanızı beklerdim.talip olduğunuz makama yakışmıyorsunuz.

10 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Adli rumuzluya

emrem
05 Ekim 2016 Çarşamba 13:06

Sdü çocuk okutanları aldı diyorsun, ama yanılıyorsun, çocuğunu 2015-16 eğitim yılında fetö okuluna İlkkez veren dekan yrd var ve Halen görevde, tıpta prof bölüm bşkları var.Ayrıca 2014-15 eğitim yılında fetö okuluna teşvik verilmesine neden olan MEB il yönetimi görevde. Onlarda ayakkabı boyasın, yoksa REİS duyacak...

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

AMİN

AK PARTİLİ
05 Ekim 2016 Çarşamba 11:50

Sayın Zabun, gerçekken darbeci fetocular sürüm sürüm sürünsün. Bırakın ağaç kökünü, zıkkımın kökünü yesinler. Ancak, ya masum insanların içerde olması ya da meslekten atılması. Onların ahı ne olacak. Onlar da öbür dünya da ateş yerler Allah muhafaza.

3 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

keser sapı

ali
05 Ekim 2016 Çarşamba 11:44

yazık daha dün hangi partiden geçinirim diye arayışını unutma

9 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Saflar

Mustafa
05 Ekim 2016 Çarşamba 11:17

Bu fetoculer gerçekten çok akılsız insanlar ne düşünmesi istenirse ona inanıyorlar şimdide darbeyi onca delile rağmen biz yapmadık diyebiliyorlar valla bu kadar munafiklik ancak bu fetöcūlerde olur

8 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Keyfin yerinde

Hüseyin u
05 Ekim 2016 Çarşamba 11:08

Bu sözler tarihe geçer sayın Zabun. Şunu bil ki rızk Allah'tandır. Kimsenin senden tavsiye almaya ihtiyacı yok. Bu insanlar hiçbir yargı ve soruşturma kapsamında olmadan ekmeğinden işinden oldular. Hain denilmesi için yargılanmaları gerekirdi. Ama sen hukukçu olduğun halde peşin hükmünü verdin. Ayrıca bu üslup sana çok yakışmış Birgün devran döner bunu da unutma.

10 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vay be

Xxx
05 Ekim 2016 Çarşamba 10:42

Bu adamın sdü deki açığa alınan akrabası bir günde görevine geri döndü. Utanmadan bir de ağaç kökü kemirsinler diyor. Ankarada tanıdığı olmayanlar nokta kadar fetöya iltisakı olmasa da korksunlar. Ama bir tanıdığı olanlar isterse fetönün istişarelerine ve örgütsel faaliyetlere katılsınlar onlara korku yoookkkk:)) Şimdi açığa alınan ve ihraç tehlikesi yaşayan herkes böyle na-mertlerin eline kalmış durumda.

21 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Fatih'e rumuzlu'ya

Fatih'e
05 Ekim 2016 Çarşamba 10:39

Fatih, sen fetöcü müsün?

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Adaletli

Adli
05 Ekim 2016 Çarşamba 10:05

Sayin Zabun. Altinbasak ve ozellikle korfeze 17 25 ten sonra cocugunu israrla gonderen hainler var ve aciga bile alinmadi. Dort yil beyni yikanmis aileler cocuklar bunlar. Lutfen mem de hala ogretmenlik yapiyorlar. Sanki ucu birilerine dokunacak diye hain feto okulu ve dersanesinde cocuk okutanlara milli egitim dokunmadi. Sdu aciga aldi. Mudahale edin. Cimere bimere de yazacagim Zabun Bey.

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

2017 TÜRKÇE OLİMPİYATLARI TÜRKİYE'DE (İNŞAALLAH)

Vedat
05 Ekim 2016 Çarşamba 09:54

Herkes biraz beynini çalıştırsın, darbeyi güya eniştesinden öğrenen biri hemen Fetönün yaptığını ilk dakida açıklayıverdi. Daha darbenin komuta kademesi kim belli değil, GK başkanı ve Kuvvet komutanları darbe gecesi ne yapmışlar, soran araştıran yok, ama hepsi görevde, neden? DARBEYİ OHALİ İLAN EDENLER YAPTI. Herşey ortaya çıkacak ve herkes hesap verecek. Bu arada önce tüm millet ektiğini biçecek.

11 Beğendim
13 Beğenmedim
 
Yanıtla

amin vakti

mazlum
05 Ekim 2016 Çarşamba 09:45

Hadi hep birlikte Allah ın laneti darbeyi planlayıp yapanlarin üzerine olsun diyelim mi..

16 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gerçek fetıcu

Mehmet kurt
05 Ekim 2016 Çarşamba 09:42

İşte gerçek fetıcu osman dayı yine ve yeniden konuşmuş. Dikkat edin 15 temmuz can sonra ki süreçte meydanlardan inmeyen , ölümüne fetıta küfreden , basın yayın organlarına çıkıp demeçler veren bir çok kişi fetıcu çıktı ve tutuklandı yada açığa alındı. Yarası Olan haber sitesine çıkıp fotoya sallıyor. Etrafınızda mantıksızca , şuursuzca fotoya küfreden birisi varsa en yakın yetkili birime şikayet edin , emin olunki geçmiş bağlantıları sağlamdır fetoylaki , gtünü kurtarmaya çalışıyordur. eyvallah

8 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

zalimler icin yasasin cehennem

mazlum
05 Ekim 2016 Çarşamba 09:39

Nursuz adam sende.... Düne kadar en iyi fetocu sizdiniz.... Menfaatcisiniz yarin cemaat tekrar söz sahibi olsun bu kez erdoğan a soversiniz siz bu karakterdesiniz.. Yediğiniz haramlar yarin CEHENNEMDE burnunuzdan fitil fitil gelecek

9 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Neden Kaçıyorsunuz?

Rıza
05 Ekim 2016 Çarşamba 09:38

Niye kaçıyorsunuz Amerikaya, Avrupa müslüman düşmanı olan ülkelere! Neden sizin o katil guruhu hizmet yapan abileriniz kaçıyor! Suçsuz kaçar mı? Sizlerden, milletten parayı soydu şimdi size hizmet için Amerikalarda rahatça ve güzelce yaşıyorlar! Ama siz köleler işte buralarda Allah'tan değil de onlardan, Avrupa birliğinden medet umuyorsunuz! Desteklediğiniz, parçası olduğunuz bu hain çete grubuna merak etmeyin Allah yardım etmeyecek! Çünkü sizler Allah düşmanlarını dost edindiniz!

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bitmiş

Vicdan
05 Ekim 2016 Çarşamba 09:31

Şu sözleri bir de pkklı pisliklere deseydiniz eyiydi.

11 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yalaka herif

Gören Göz
05 Ekim 2016 Çarşamba 09:19

Eğer bu memurlar darbe yapmışlarsa cezalarını çeksinler. yok eğer ispatlayamazsan şimdiden ülke beğen. beğendiğin ülkede Türk okulu olmasın ama.

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

DEYYÜS

ALPARSLAN
05 Ekim 2016 Çarşamba 09:04

Ali şarlatanı. Sen neyine güveniyorsun. Ne AHİM'i şuna bak üleyn hala 2 TRİLYON Paranın Peşindeler. Yetmedi uleen bu milletin paralarını Himmet hizmet diye çaldıklarınız.Vatanını milletini seven gariban memurları sürdünüz iftiralar atarak karaladınız. Devletimiz herşeyi bulur çıkarır. Sen tam bir fetöcü sünüz Ali ve Fatih isimli yorumcular. Sizi burdan ihbar ediyorum bu yazdıklarınızla . Hainler Haşhaşiler

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

vatan

kadir
05 Ekim 2016 Çarşamba 09:03

Konu vatansa gerisi teferruattır.

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla