visitor analyticsvisitor analytics

FLAŞ GELİŞME ISPARTA'DA MHP'DE ŞOK EDEN İSTİFA

FLAŞ GELİŞME ISPARTA'DA MHP'DE ŞOK EDEN İSTİFA
18 Ocak 2017 Çarşamba 02:00

FLAŞ GELİŞME ISPARTA'DA MHP'DE ŞOK EDEN İSTİFA


MHP Yenişarbademli İlçe Başkanı Güral Altınışık İlçe Başkanlığından ve Partisinden istifa ettiğini söyledi. İstifa Dilekçesini İl Başkanlığına ve Genel Merkeze gönderdiğini beyan eden Güral Altınışık "Bir dönem Demokratik bir mücadele sürdürdük ama bu mücadelede hakaretlere maruz kaldık, rencide edildik, haksızlıklara uğradık. Ülkücü arkadaşlarıma hakkımı helal ediyorum. Onlar da haklarını helal etsinler. En son olarak Sayın Bahçeli'nin Ahmet Türk'e sahip çıkması beni derinden yaralamış ve istifa etmeme neden olmuştur" dedi.

Hasan doğruyol
18 Ocak 2017 Çarşamba 12:52

Ben şaşırmadım. En son yerel secimlerde; görüntü mhp de oyu chp deydi. chpli belediye baskaniyla secim sonrası omuz omuza zafer fotografı hala profilinde duruyor. Bahçeli yi eleştirmeden kendine baksın.

6 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

BAHÇELİ VARKEN ASLA

ISPARTALI
18 Ocak 2017 Çarşamba 12:44

Bugüne kadar MHP'den başkasına oy vermemiş birisi olarak söylüyorum. Sayın BAHÇELİ orada durduğu ve bu tutumu sürdürdüğü müddetçe artık asla MHP'ye oy vermem. Zaten yemin de ettim MHP'ye oy vermiyeceğim diye.

13 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vatan daş
18 Ocak 2017 Çarşamba 12:23

Başkan keşke cuma akşam mesai bitiminde istifa etseydi, piyasalar alt üst...

4 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Adalet bir gün sanada lazim olabilir!

vatandas
18 Ocak 2017 Çarşamba 10:37

Halbuki Sayin Bahceli´nin son günlerde tek dogru yaptigi sey itiraz ettiginiz olay ! Zira baska seylere itiraz etseydiniz, mesala Dün Akp ile ortak hükümet kurmayan ve belirli sartlar süren Bahceli, bu gün ne olmusturda Akp ie ortak olmustur? degilmi?

11 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kunta Kinte
18 Ocak 2017 Çarşamba 08:24

Gerçekten şok edici bir olay. Bugün Bakanlar Kurulu ACİL toplanıp bu konuyu görüşecek. Ortadoğuda dengeler tekrar değişebilir. Dolar da bugün 6 tl yi görebilir.

21 Beğendim
15 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bozkurt
18 Ocak 2017 Çarşamba 05:40

Helal olsun başkanım.Allah razı olsun sizden.Şu anda ülkücüyüm diyen herkesin bu net tavrı koyması lazım.Baştakinin nereye hizmet ettiği belli olmadığı bir dönemde tabanın bu davaya sahip çıkması gerekir.

14 Beğendim
13 Beğenmedim
 
Yanıtla