visitor analyticsvisitor analytics

FAZLA ZIPLAMAYIN

FAZLA ZIPLAMAYIN
04 Ağustos 2014 Pazartesi 18:57

FAZLA ZIPLAMAYIN

TBMM Genel Kurulu'nda yoklama sonrası AK Parti'li ve MHP'liiki milletvekili arasında yumruklu kavga çıktı. AK Parti Isparta Milletvekili Recep Özel, konuşması sırasında laf atan bazı MHP'li vekillere de 'Fazla zıplamayın' dedi.

Recep Özel: Fazla Zıplamayın

TBMM Genel Kurulu'nda yoklama sonrası AK Parti'li ve MHP'liiki milletvekili arasında yumruklu kavga çıktı. Kavganın büyümesi ve çok sayıda milletvekilinin karışması nedeniyle birleşime ara verildi. TBMM Başkan vekili Ayşe Nur Bahçe kapılı, daha sonra birleşimi kapattı.Genel Kurul'da MHP'nin sınır komşularındaki çatışmalara Türkiye'den katılımın araştırılmasına ilişkin önergesinin bugün görüşülmesine ilişkin önerisinin görüşmeleri tartışmalara neden oldu.

MHP'Lİ OĞAN: IRKÇI FAŞİST ZİHNİEYTSİNİZ

MHP Iğdır Milletvekili Sinan Oğan, AK Parti'nin Türkmen ayırımı yaptığını iddia ederek, "Irkçı, faşist zihniyetinizi kınıyoruz.Kusura bakmayın siz faşistsiniz, ırkçısınız" dedi.

AK PARTİLİ ÖZEL: TÜRKMENLERE SAHİP ÇIKAN AK PARTİ'DİR

AK Parti Isparta Milletvekili Recep Özel, Türkmenlere sahip çıktıklarını belirterek, "Kimin faşist olduğunu biliyoruz, görüyoruz.Türkmenlere siz mi sahip çıkıyorsunuz. Yurtdışı Akraba Topluluklar Başkanlığı'nı kuran AK Parti'dir. Yurt dışında yaşayanlara sahip çıkan biziz.Konuşmanıza bölücülük tohumları ekmeyiniz. Biz Arap'ı da Türkmeni de severiz,yaradılanı yaradandan ötürü severiz" diye konuştu.

Özel, kendisine laf atan MHP'li milletvekillerine,"Fazla zıplamayın" dedi. IŞİD'in terör örgütü olduğunu belirten Özel,"Bunu Hükümetin bütün yetkilileri de söylemektedir. Onlara kim yardım ve yataklık yapıyorsa, onların da cezasını çekmesi gerekir" diye konuştu.

 

ALGI YÖNETİMİ BAŞARISIZ

derviş
05 Ağustos 2014 Salı 09:56

haberin içinde IŞID teörör örgütüdür diye bişey görmedim. başlık algı yönetimi için hazırlanmış. recep ışıd törer örgütüdür diyemez.

14 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

MEYDANCI

SECMEN
05 Ağustos 2014 Salı 00:09

YA GERCEKTEN EN SAKIN KISININ SINIRLERINI ZIPLATIR BU TIPLER !

14 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

YENİ HABER

ESKİ HABERECİ
04 Ağustos 2014 Pazartesi 23:40

Yarın sabah erken saatlerde İstanbul İstihbarat Şube polislerine operasyon yapılacak. Operasyonda 32 kişiyi gözaltına almayı planlıyorlar. Düzmece ve zorlama dosyalar hazır. Rol dağılımı yapıldı. Operasyon savcısı Okan Özsoy, müfettiş Selim Kutkan, sorgu hakimi Cevdet Özcan ve Fevzi Keleş.

17 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

yarın olacaklar olmaya başladı

kim demiş araştırın
04 Ağustos 2014 Pazartesi 19:13

Naci Ağbal, Mehmet Şimşek'i Yiğit Bulut, Babacan'ı gözden düşürmek için her türlü kirli oyunu oynuyor. Bunların yerine geçmek istiyorlar.Arınç ve Gül'ün ekibi Bilal ve Sümeyye'den rahatsız. Partiden tasfiye edilecekler.

23 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ekmeğini ye karnını doyur. yarın doyuracak bulamayacaksınız

hesap sorulacak
04 Ağustos 2014 Pazartesi 19:08

AKP Trolleri'nin 'Sizi basacaklar' diye korkutmaya çalıştığı 17-25 Aralık Yolsuzluk Operasyonu polisleri adliyeyi bastı.Kimmiş korkan?

18 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kayseriden de kovulmuşsun.

nEYAPTIN SS
04 Ağustos 2014 Pazartesi 19:04

AKP YE YENİ GELİN GİDEN SAYIN SÜLEYMAN SOYLUNUN YENİ KISALTILMIŞ ADI SS (SiSi)DİR.

17 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla