visitor analyticsvisitor analytics
26 Temmuz 2017 Çarşamba 11:34

FAHRİ KASIRGA VE BAKAN FARUK ÇELİK ISPARTA'YA GELİYOR

FAHRİ KASIRGA VE BAKAN FARUK ÇELİK ISPARTA'YA GELİYOR
17 Haziran 2017 Cumartesi 00:34

FAHRİ KASIRGA VE BAKAN FARUK ÇELİK ISPARTA'YA GELİYOR

Süleyman Demirel’in ölüm tarihi olan 17 Haziran’da mezarının bulunduğu İslamköy’deki Çalca tepe’de resmi tören gerçekleştirilecek.

Resmi törene hükümet adına Cumhurbaşkanlığı Genel Sekreteri Fahri Kasırga ve Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakana Faruk Çelik katılacak.

Isparta Valiliği koordinesinde yapılacak resmi programda ilk olarak saygı duruşu ve İstiklal Marşı okunacak. Daha sonra Cumhurbaşkanlığı çelengi Demirel’in mezarına konulacak. Demirel’in öz geçmişi okunduktan sonra aile taziyeleri kabul edecek. Demirel Vakfı da aynı gün akşam İslamköy’de iftar yemeği verecek. Program Süleyman Demirel için okutulacak mevlidi şerif ile son bulacak.

Haber ve halkın haberi arasındaki ince fark
17 Haziran 2017 Cumartesi 15:48

Bakın bu haberede yorum yok:)

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Doğrucu davut
17 Haziran 2017 Cumartesi 12:00

İsmi bi doğru yazın ..

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Süleyman Demirel

Muzaffer Zafer
17 Haziran 2017 Cumartesi 01:48

Sizcede çok ilginç değil mi?AKP lilerin her adı anıldığında küfür ettiği Rahmetli Demirel'in anmasına Bir Bakanın ve Cumhurbaşkanlığı sekreterinin gelmesi.Siyaset sizin elinizde her iki tarafı kirli değnek haline geldi.Siyasi hayatı boyunca CHP ile mücadele etti,sizin yüzünüzden bir CHP li olarak vefat etti.Allah razı olsun yaptığı hizmetlerden dolayı.Allah rahmet etsin.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla