visitor analyticsvisitor analytics

ERKAN MUMCU MERAL AKŞENER'LE SİYASET İDDİALARINA CEVAP VERDİ

ERKAN MUMCU  MERAL AKŞENER'LE SİYASET İDDİALARINA CEVAP VERDİ
14 Temmuz 2016 Perşembe 23:06

Anavatan Partisi eski Genel Başkanı Erkan Mumcu, MHP Genel Başkan adaylarından Meral Akşener ile birlikte yeni parti kuracağı yönündeki iddiaları yalanladı.

Hemşehrimiz eski ANAP Genel Başkanı Erkan Mumcu, son günlerde “MHP Genel Başkan adaylarından Meral Akşener’in, CHP'li Mustafa Sarıgül ve ANAP eski genel başkanlarından Erkan Mumcu ile parti kurma hazırlığında olduğu” yolundaki söylentileri sosyal medya hesabından yaptığı sert açıklamalarla yalanladı.

İşte Erkan Mumcu’nun twitter hesabından söylentilere verdiği cevaplar:

"Siyasette son sözlerimi 2007’de söyledim. Henüz onlar bile anlaşılmamışken, hatta işitilmemişken söylenecek yeni söze hacet yok.

Acaib olan şu ki palavrayı haber diye yayanlar bana hiçbirşey sormadılar ve bu yaptıklarına gazetecilik diyorlar.

Kişisel tarihi yaranmacılıktan ibaret olan biri "üst akıl" diye başlayan bir palavra yazdı. Arayanlara yalan demekten yoruldum."

Muammer TOMBUL
27 Ekim 2016 Perşembe 14:34

2007 yılında bende sizi birilerinin yönlendirdiğini düşündüm. 15 temmuz olayları sizi haklı çıkardı. AKP 2007 de bu Fetö'cü leri korudu. Fetö'cü lere karşı olan sizin gibi siyasetçileri dışladı. Şimdi bulaştığı pislikten kurtulmaya çalışıyor. Meral Akşener in siyasi kariyeri sizin kariyeriniz karşısında 0 dır. Bizler ülkücü kişileriz. Yerimiz MHP dir. MHP yi ülkücü harekete geri alma zamanı. Sizde burda olun derim.

3 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

GEÇMİŞİMİŞ

Naci TATOĞLU
18 Ekim 2016 Salı 07:46

Geçmişte ne tuzaklarda dolmuşa bindin başkaklarına kürek çektin. Bırak meral akçeneri parti kuruyormuş adam topluyormuş v.s-v.s sen onunla olursan alacağı rey zaten 0,25 onuda kaybeder. Bu ülkeye geçmişte çok zarar verdiniz sen AKP de RTE den sonra gelen adamdın şimdi AKP nin 4 milletvekili çıkaracağı bir ilde 1. sıradan aday olsan o vilayette AKP kaybeder diğer 3 vekilide çıkaramaz nedenmi senin yüzünden. Orta yaşlı Halk seni sevmiyor.

11 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mum Gibi Eridin

Sana Oy Veren
15 Temmuz 2016 Cuma 14:11

Sana Ak Partide iken Asil Seçmen iken yetki verdim.Ama sen bu yetkimi yanlış kullandın. Tarih sayfalarında eridin gittin. Ama o zaman sizi yönlendirenler şimdi de sana sormadan Parti kurarlar,kapatırlar,uçururlar... bi kere vaktinde dik duracaktın.

16 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

YANLİŞ

İNSAN
15 Temmuz 2016 Cuma 11:54

SAYIN MERAL HANIM MHP ARTIK YOLHARİTASI GÜZEL BÜGÜN OLMAZSA BIRGÜN DEYIŞECEK DEYIŞMESSE HALK SECIMLERDE DEYIŞTIRECEK

8 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tutmayalım

Yalvaçlı
15 Temmuz 2016 Cuma 11:49

Sayın Mumcu tutmayalım diyecem ama seni bu açıklamayı yapmaya zorlayan saik ne ola.Ben dersimi aldım toplum mühendislerine bir daha oyuncak olmam diyorsan başka.Yok müteahitlik işlerine helal gelmesinse maksat az bile kızmışsın.

3 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Körler sağırlar

Baki yeşil
15 Temmuz 2016 Cuma 07:41

Birbirini ağırlar,siyaset bir zamanlama işidir sayın Mumcu,bu millet genç yaşına rağmen çok teveccüh gösterdi ama asıl anlamayan sen oldun 2007 de sen değil millet son noktayı koydu sizin gibi üst aklın emir erlerine. Üst akıl var kim bu üst akıl siyonist uşağı masonik yapı şehzade Mustafa dan bu yana var bu akıl ve oyun üstüne otun senaryosu yazıyor Akşener yeni oyunu onlar hep 2 kere 2 dört eder sanıyorlar. Eskiler derdiki şeyi olanın dini olmaz,o yüzden şişme Akşener i de kimse şiitmez.

8 Beğendim
14 Beğenmedim
 
Yanıtla