visitor analyticsvisitor analytics
26 Temmuz 2017 Çarşamba 11:39

ERDOĞAN: İKTİDAR GÜCÜNÜ BUNUN İÇİN KULLANMAMALIYIZ

Erdoğan: İktidar gücünü bunun için kullanmamalıyız
14 Haziran 2017 Çarşamba 01:20

Erdoğan: İktidar gücünü bunun için kullanmamalıyız

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, “AK Partili olmak gurur abidesi olmak değildir, iktidar gücünü gururlanma sürecine katkıda bulunsun diye kullanmamalıyız. Tam aksine tevazu ehli olmak suretiyle vatandaşlarımıza yaklaşmalıyız” ifadelerini kullandı.

Ağaç kökü
15 Haziran 2017 Perşembe 09:03

Ağaç kökü yesinler diyen zatı muhterem partiye çok zarar verdi. Bilginize.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bencede

Vatandaş
14 Haziran 2017 Çarşamba 20:21

Akpartililer değil, vekile yakın olanlar o durumda.

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ramo
14 Haziran 2017 Çarşamba 18:23

Hz.Ömer; Halktan kopuk Yaşayan Valiyi görevden alırdı.Çünkü dev ağaçları kurtcuklar,Devletleri ise içi kibirle kurtlanan bürokratlar yıkar...Rüyasında bile inanamayan makamlarda idarecilerede etliye sütlüye karışmayanlarada aynı gecerli..

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

siyasi ayak

fetö
14 Haziran 2017 Çarşamba 16:56

fetönün siyasi ayağı teşkilatlarda temizlenmedikçe, benden oy yok.

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vatandaş
14 Haziran 2017 Çarşamba 15:08

Siyasi gücün varsa yada zenginsen Isparta'da işlerin yürümesi çok kolay. Ama sıradan vatandaşsan sıradansın işte o kadar. Heleki yöneticilerimizde. Sözde Her gün basında hepsi halkın adamı, vatandaşa hizmet için varlar ötesi yok maalesef.

17 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

YAZIK OLDU SAV KASABASINA

BU PARTİ BİZİM
14 Haziran 2017 Çarşamba 14:04

Sav kasabasında Ak Partiye oy veren biri olarak, kasabamızda Ak partiyi temsil ettiğini söyleyen veya öyle davranan acizlerin yüzünden Belediye başkanlığını kaybettik ve Ak partiyi kendi çıkarları için kullanıp hizmet yaptığını söyleyenler var.Sayın Cumhurbaşkanım Sav Kasabasından bu molozların temizlenmesi ve pırıl pırıl yeni bir gönül ehli memleket sevdalılarının desteklenmesi ve bu eski çakallara yem edilmemesini canı gönülden istiyoruz.Maddi yönden partiyi kullanarak sömürenleri istemiyoruz.

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Reis Ispartayı Bunlardan Kurtar

hasan
14 Haziran 2017 Çarşamba 11:44

Sayın Reis-i Cumhurumuz Isparta Akpartisi Çooook ama çoook kötü yönetiliyor.Hepsini sil baştan değiştirmek gerekiyor.Ve bütün resmi kurumlarada kök salmışlar her yerde referansları var.Kendinden olmayanları hiçbir yerde barındırmıyorlar.Sen Akpartiye oy vermişsin vermemişsin hiç önemli değil.

14 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Asi Derviş
14 Haziran 2017 Çarşamba 10:35

Zaten başkanlıkta sana meclis için başka partiye oy vereceğimiz için sıkıntı yok! Çünkü Isparta da senin için için verdiğimiz oydan dolayı millete efendilik yapan Ak partili çok!

11 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

acilen ele alınması gereken konudur bu

vatandaş
14 Haziran 2017 Çarşamba 10:31

sayın cumhurbaşkanım bu il ve ilçe başkanlarının sıklıkla yaptığı hatalardan bir tanesidir partimizi çok yanlış değerler içine sokup hizmet için değil şantaj vesilesi olarak kullanıyorlar ben isterdim ki kim yanlarına kapılarına gitse bir vatandaş gözüyle yardımcı olmalarıdır,çünkü sizlere sesimizi duyurmanın yegane yolu teşkilatlardır.

9 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla