visitor analyticsvisitor analytics

EKMEL BEY AKRABAM OLABİLİR AMA...

Ekmel Bey Akrabam Olabilir Ama...
17 Temmuz 2014 Perşembe 21:47

Ekmel Bey Akrabam Olabilir Ama...

CHP ve MHP'nin çatı adayı Ekmeleddin İhsanoğlu'nun akrabasıolan AK Parti Milletvekili Süreyya Sadi Bilgiç, Cumhurbaşkanlığı seçimleri ileilgili konuştu.  Yaklaşan Cumhurbaşkanlığı seçimleri siyasette tansiyonu dayükseltmeye başladı.  CHP ve MHP'nin çatıadayı Ekmeleddin İhsanoğlu'nun akrabası olan AK Parti Isparta MilletvekiliSüreyya Sadi Bilgiç, cumhurbaşkanlığı seçimleriyle ilgili açıklamalardabulundu.

Bilgiç, "Ekmeleddin beye hayırlı olsun diyorum. İyi birinsan olabilir, benim akrabam olabilir. Ama bu başka bir durum. Bizim tavrımızaçık ve net. Devletin bakaası adına, bu güne kadar elde edilen kazanımlaradına, 2071 Türkiyesini hayal edebilme adına Başbakanımız Recep TayyipErdoğan'ın köşke çıkması için elimizden gelen gayreti göstereceğiz" dedi. 

Bazı çevrelerin Ekmeleddin İhsanoğlu için 'siyaset dışıaday' olduğu için sempatik bakmalarını da eleştiren Milletvekili Bilgiç,"Siyasetin dışında Cumhurbaşkanı olmaz. Eğer olur diyorsanız siyasetkavramını yeniden gözden geçirmeniz gerekir. Çankaya Köşkü'nde bir lidereihtiyaç var" ifadelerini kullandı.

Çatı adayı İhsanoğlu'nun bir çok platformda da BaşbakanErdoğan'ı ne kadar takdir ettiğini hatırlatan Bilgiç, "Ama asılsorgulanması gereken bunların nasıl aynı çuvalın içine girdikleridir.Referandumda 'hayır' diye birleşen odaklar bugün yine aynı çuvaldabirleşmişlerdir" dedi. Isparta'nın Cumhurbaşkanlığı seçimlerinde nerededuracağını iyi bildiğini söyleyen Milletvekili Bilgiç, "IspartaCumhurbaşkanlığı seçimlerinde de kendisine yakışanı yapacaktır. Bundan şüphemizyok" diye konuştu.

Başbakan Erdoğan'ın köşke çıkmasının ardından AK Parti neolur? yönündeki kaygıları da yersiz bulan Bilgiç, "Bu bir dava. Hiç birşey olmaz" dedi

şu hasan balaman yok mu

ısparta sevdalısı
22 Temmuz 2014 Salı 17:16

bence ak partinin ısparta da tek yanlışı bu 2 milletvekili ve hasan balamandır.ıspartanın tanıdığı sevdiği dürüst insanları değilde illaki istanbulda oturanları getirmesi mi gerekiyor.?

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

BİLGİÇ KONUŞMUŞ YİNE !...

Objektif
18 Temmuz 2014 Cuma 15:37

Sayın Milletvekili konuşmuş yine, Isparta'da çiftçi ne halde farkında mı? acaba, Elma üreticisi 2001 yılında elmayı kaç paraya sattıysa yine o paraya satıyor, Kiraz üreticisi 10 yıldır aynı paraya kiraz satıyor, Hızlı tren Burdur'dan geçiyor, Gümüşgünde kavşaktan geçenleri Ispartayı görmeden Antalya'ya gitmeleri için bir tabela asılması ne kadar zorlu olmuştu, Başbakan Isparta Hükümet meydanında Demirel'i yuhlatmıştı, AKP belediyesi gidince develer kesilmişti Isparta'da UNUTMADIK.

8 Beğendim
140 Beğenmedim
 
Yanıtla

BU ZAT SIVIL DEGILMI ?

ISPARTA SECMEN
18 Temmuz 2014 Cuma 12:26

NIYEKI ALLAHIN EMRIMI ? AYRICA BU TOPRAKLAR TAHT KAVGALARINDA KARDESIN BILE HÜKÜMSÜZ OLDUGUNA SAHITKEN SEN ENISTENE KENDINI TERCIH ETMEN SASILACAK BIR DURUM YOK YANI !

11 Beğendim
33 Beğenmedim
 
Yanıtla

ISPARTALI

ISPARTADA AK PARTİ DEĞİŞMİŞ
18 Temmuz 2014 Cuma 00:31

ıspartada ak parti çok değişmiş. adamların daha önce sesi soluğu çıkmazdı,ha var ha yok gibiydiler..bu sene,4-5 aydır nereye gitsem karşıma çıkıyor adamlar,ya yönetimdeyim yada teşkilatda çalışıyorum diyor adamlar. mhp ile chp nin bence ıspartada artık işi çok zor gibi geliyor. hayırlısı olsun.

66 Beğendim
13 Beğenmedim
 
Yanıtla