visitor analyticsvisitor analytics

DEMİREL HEYKELİ İLE KUTLAMA COŞKUSU

DEMİREL HEYKELİ İLE KUTLAMA COŞKUSU
11 Ağustos 2014 Pazartesi 14:37

DEMİREL HEYKELİ İLE KUTLAMA COŞKUSU

ISPARTA'DA Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın, resmi olmayan sonuçlara göre cumhurbaşkanı seçilmesinin ardından kutlamalar yapıldı. 9'ncu Cumhurbaşkanı Süleyman Demirel heykelinin bulunduğu Kaymakkapı Meydanı'nda toplanan vatandaşlar Demirel'in heykelinin el kısmına ise Erdoğan'ın bayrağını asarak zafer kutlaması yaptılar.

ISPARTA'DA SEÇİM ZAFERİ

Isparta'da dün akşam seçim sonuçlarının açıklanmasının ardından partililer ve vatandaşlar ilk olarak konvoy düzenlediler. Daha sonra AKParti İl ve İlçe Başkanlığı'nın bulunduğu Belediye İş Hanı önünde kutlama yapan partili ve vatandaşlara AK Parti İl Başkanı Osman Zabun, Milletvekilleri Recep Özel ve Süreyya Sadi Bilgiç'te katıldı.

Seçim zaferini Recep Tayyip Erdoğan şarkıları eşliğinde kutlayan vatandaşlara seslenen AK Parti Milletvekili Recep Özel, 14 siyasi partiye karşıya büyük bir zafer elde ettiklerini söyledi. Özel; Isparta Recep Tayyip Erdoğan'a gereken desteği verdi. 12-14 parti birleşti. Çatıyı kurdular.Bugün çatıyı yerle bir ettik. Pelsilvanya çetesini inine geri soktuk. İnine girmeye devam edecek. Yedi düvele karşı vermiş olduğumuz bu mücadelede Isparta olarak Türkiye ortalamasının üzerine çıktık" dedi.  

Boş işler Vekili

Ak Partili 32
07 Eylül 2014 Pazar 09:42

Evet yine boş işler vekili eline mikrofonu almış konuşmaya çalışıyor.Bìrì lütfen sayin vekilime söylesin..Bu seçimi siz sevildiniz veya çok çalıştınız diye Isparta da kazanılmadı.Böye çıkıp şov yapmayın yakışmıyor.(komik oluyor) Sayin Cumhurbaşkanımızın siyasi karizması (hani sizde olmayan) sayesinde kazanıldı.Sisden istirham ediyorum,bu şovlarınızı meclis genel kurulunda sağa sola saldırmakla veya komisyonlarda laf dalaşına girerek yapmaya devam etmeniz Ispartam için daha hayırlı olacaktır.

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

yazım yanlışı

Türk Dil Kurumu
11 Ağustos 2014 Pazartesi 23:18

Pensilvanya diye okunur Pennsylvania diye yazılır. Hem başlıkta hem de haberin içeriğinde yanlış yazılmış. Düzeltelim lütfen...

4 Beğendim
41 Beğenmedim
 
Yanıtla

dgfhjkl

fghbjnk
11 Ağustos 2014 Pazartesi 22:37

it ürür kervan yürür..

32 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

VAY YAVRUM VAY...

SONUÇ
11 Ağustos 2014 Pazartesi 19:29

DEMEK NOLUYORMUŞ SAYIN MİLLET VEKİLLERİ VE İL YÖNETİMİ ADAM GİBİ ADAM ADAY OLUNCA SEÇİMLERİ ALIYORMUŞ KOYDUNUZ UZAKTAŞI KENDİNİZEDE UZAKTAŞIDA SANDIĞA GÖMDÜNÜZ ASIL SİZLER EĞER BİRAZCIK SİYASETİ BİLİYORSANIZ BİRGÜNDE KENDİ BAŞARINIZI KUTLAYIN O MEYDANLARDA ERDOĞANIN BAŞARISI BELLİ VE BAŞARISIDA VAR... ASIL İKİ VEKİLDE VE İL YÖNETİMİNDE NE VAR BÜYÜK BİR FİYASKOSUNUZ....

29 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

yanmış oy pusulası bulundu, ölüye oy kullandırılmış.

mhp oy oranı ne olursa olsun seçime hazır
11 Ağustos 2014 Pazartesi 18:04

Genel seçim için istikamet bellidir. şimdi 56 milyon seçmenin yaklaşık 21 milyon seçmen AKP ye oy vermiş ve toplama göre %38 oranına gerilemiştir. Tekrar hatırlatırsak Sandıkta aklanamayacak ve erime devam edecektir. Her genel başkan kendi ismiyle genel seçime gioecek ve çatı adayı beğenmeyip akp ye oy vermiş olmasını bizlere mazur göstermeye çalışanların mahçup olacağı günleri göreceğiz.

3 Beğendim
53 Beğenmedim
 
Yanıtla

BUNA CESARET EDECEKLERİ DURUM KALMADI.

ERKEN SEÇİM YOK
11 Ağustos 2014 Pazartesi 17:57

AKP'deki kongre tarihinin 27 Ağustos olduğunu, Gül'ün görev süresinin bitişinin ise 28 Ağustos olduğunu ve bunun Gül'ün önünü kesme planı olup olmadığı şeklindeki bir soruya ise Çelik şu şekilde bir cevap verdi: "Bu durum Erdoğan'ın gidişiyle ilgili bir tarihtir Gül'ün gelişiyle ilgili değil. Bir partide hizmet etmek illa genel başkan başbakan olmak demek değildir. Sayın Abdullah Gül de yaptığı açıklamalarında bir beklentisi olmadığını açıklamıştır. YANİ ABDULLAH GÜL EKİLMİŞTİR.Santranç Başladı.

2 Beğendim
32 Beğenmedim
 
Yanıtla

TEKERÜRÜ TARİH OLAYINA ŞAHİT OLACAĞIZ

TARİH PROFESÖRÜ
11 Ağustos 2014 Pazartesi 17:51

SADIKTA AKLANILMAZ. YARGIDAN KAÇIRILAN NE VARSA ER GEÇ HAKİM ÖNÜNE GELECEKTİR. GENEL AF ÇIKARMAK PEŞİNDELER. SANDIĞA GİTMEYEN 15 MİLYON KADAR SEÇMEN TABLOSU VURDUM DUYMAZLIK İFADESİDİR. TOPLAM SEÇMEN ORANI HALEN %50 NİN ÇOK ALTINDADIR. BUNUN TERCÜMESİNİ HERKES YAPABİLİR.

2 Beğendim
33 Beğenmedim
 
Yanıtla

helal olsun

milletin adamı
11 Ağustos 2014 Pazartesi 16:31

bayrak bes dakıka falan durdu polisler kaldırttı hemen ama tarkan abı yakaladı hemen haberı yaptı sagol tarkan abı :)

19 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla