visitor analyticsvisitor analytics

DAVANIN GERİ ÇEKİLMESİ GEREKİR

DAVANIN GERİ ÇEKİLMESİ GEREKİR
15 Şubat 2017 Çarşamba 23:38

DAVANIN GERİ ÇEKİLMESİ GEREKİR

Isparta’nın son 20 yılına damgasını vuran Ticaret ve Kültür Merkezi inşaatıyla ilgili AK Parti İl Başkanı Zabun önemli açıklamalarda bulundu. Isparta Belediyesi’nin yüklenici firmaya açtığı fesih davasının geri çekilmesi gerektiğini belirten Zabun, “Aksi takdirde dava yılları alabilir. Kimse bir çivi çakamaz, sorun kronik hale gelir. Onun için Isparta’nın artık bu kamburdan kurtulması gerekiyor” dedi.



Burayı Fetöcüler basmış.

ben
17 Şubat 2017 Cuma 09:41

Maşallah Fetö hainlerinin sesleri çıkmaya başlamış. Demekki güvendikleri birşeler var, neki acaba?Amerikaya mı güveniyorsunuz?

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gökhan D.
16 Şubat 2017 Perşembe 12:39

Adına BEN diyen vatandaş, neyin ne olduğunu sen ben kadar biliyorsun ama dünyalık menfaatlerinden ödün veremediğin için yaranmaya devam ediyorsun.Zabunun da o FE.... diye adlandırdığı insanların öyle olmadığını aynel beyan biliyor ve bilerek iftira atıyor.Hesabınız çetin olacak sen burada ne yazarsan yaz gerçekleri gören Rabbim var, ayrıca o atfettiğiniz FETÖ kelimesi, uğruna yalakalık yaptığınız adama yapışıp kalacak, biraz düşünürsen açılımı ona cuk diye uyuyor.

7 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

rıza

vatandaş
16 Şubat 2017 Perşembe 09:42

madem hukukçu ve iktidar parti siyasetçisisin sen niye çözüm bulmadın bugüne dek.. çözüm arayanları eleştiriyorsun...

18 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gökhan bey ne oldu

ben
16 Şubat 2017 Perşembe 09:38

Gökhan bey ne oldu sizde fetönün yardakçısısınız heralde. Sayın Zabunun ettiği laf size dokunmuş.Yalnız hatırlatmak isterim o kök meselesini herkese değil Fetöcü hainlere demişti, yani böylelikle sizde hain olduğunuzu kabul ediyorsunuz yani. Rabbim tabiki görüyor hepiniz dünyadada ahirettede sürüneceksiniz.Sizin gibi zalimler için YAŞASIN CEHENNEM!!!

5 Beğendim
13 Beğenmedim
 
Yanıtla