visitor analyticsvisitor analytics
07 Aralık 2016 Çarşamba 17:24

CUMHURİYET HALK PARTİSİ GENEL BAŞKANI KEMAL KILIÇDAROĞLU ISPARTA’DA.

Cumhuriyet Halk Partisi Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu Isparta’da.
23 Temmuz 2014 Çarşamba 18:01

Cumhuriyet Halk Partisi Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu Isparta’da.

CHP Lideri Kılıçdaroğlu’nun ilk adresi Isparta Belediyesi oldu. Kılıçdaroğlu, Isparta Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın’ı makamında ziyaret etti.

 Ziyarette konuşan Başkan Günaydın, “Belediyemizi devlet adamı hüviyetindeki isimler ziyaret eder. MHP’li bir belediye başkanını ziyaret ettiniz. Bu ziyaretinizden dolayı sizlere teşekkür ediyorum” dedi.

 


 

Isparta Belediyesi’ni ziyaret etmekten dolayı son derece mutlu olduğunu dile getiren CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu da, Belediye Başkanı Günaydın’ın sadece seçildiği partinin mensuplarına değil, Isparta’nın tüm insanlarına hizmet verdiğini aktardı. Kılıçdaroğlu, “Hiçbir vatandaşın arasında ayrım yapmıyorsunuz” derken, Orta doğu da yaşanan olaylara da değindi.

 

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Orta doğu’nun bir değil, birden fazla noktasında kan aktığını dile getirirken, akan kanın başsorumlusunun da AKP Genel Başkanı ve Başbakan Recep Tayyip Erdoğan olduğunu vurguladı.

 

CHP Lideri Kılıçdaroğlu, Belediye ziyaretinin ardından Isparta Ticaret ve Sanayi Odasını ziyaret etti.

 

Kılıçdaroğlu daha sonra ise partisinin il merkezinde toplantı düzenleyecek.

çatı

vatandaş
24 Temmuz 2014 Perşembe 14:56

sayın başkan genel müdürü görünce gülleriniz açıyor.Başbakana göstermediniz gülen yüzünüzü

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

yusuf

miiletten biri
24 Temmuz 2014 Perşembe 12:31

oh ne güzel olmuş cmhp dimi ne kadar birleşirseniz birleşin sizin kabiliyetiniz yetmez cumhurbaşkanı belli zatn boşa kürek sallamayın

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

YAKIŞIR

DEVLETİN SAHİBİ
24 Temmuz 2014 Perşembe 10:28

KILIÇTAROGLU VAGON TURUNA BAŞLAMIŞ HAYIRLI OLSUN.........SAYIN BAŞKAN 32 NOLU VAGON AMAN EKSİKSİZ VE TEMİZ OLSUN REZİL OLMAYALIM ..........

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Belediye seçimleri

Birisi
24 Temmuz 2014 Perşembe 09:44

Zaten 30 martta CHP liler MHP yi desteklemişti. Bunun teyidi tepeden oldu.olan boşu boşuna CHP için koşturan hocaya oldu.

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

manset

s.b,
23 Temmuz 2014 Çarşamba 22:50

Bu millet size 10 agustos ta oyle bir tokat atacakki goreceksiniz. Catiyi

15 Beğendim
13 Beğenmedim
 
Yanıtla

hırsız

ant
23 Temmuz 2014 Çarşamba 19:46

chp nin hırsız beldiye başkanıda bizim belediyeye gelmiş sağolsun Yusuf beyde ağıtlamış heralde tıpış tıpış gelmişlerler yada Antalya beld başkanını bizim Yusuf tıpış tıpış ağırlamış al birini vur ötekini sizden çatı deyil evin ahırı olmaz sizden olsa olsa tuvalet olur

11 Beğendim
13 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vatandaş

Isp
23 Temmuz 2014 Çarşamba 19:29

Tam birbirine yakışmışlar:::))))

19 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla