visitor analyticsvisitor analytics

CHP PROTESTOSUNA ÖZEL MÜDAHALE

CHP Protestosuna Özel Müdahale
01 Eylül 2014 Pazartesi 17:42

Kurtulmuş, Meclis kürsüsünde yemin ederken CHP'li vekilin tepkisiyle karşılaştı. CHP Milletvekilinin meclis salonunda kaldırdığı dövize ilk müdahale AK Parti Isparta Milletvekili Recep Özel'den geldi.

Kurtulmuş, Meclis kürsüsünde yemin ederken CHP'li vekilin tepkisiyle karşılaştı.



CHP İzmir Milletvekili Musa Çam, 'Harun olmaya geldiler,Karun oldular'; 'Biz AK PARTİ gibi Firavunlaşmayacağız' yazılı pankart açtı. Numan Kurtulmuş'un Has Parti Genel Başkanı olduğu dönemde kullandığı ifadelerin yer aldığı pankartın açılmasıyla birlikte bir anda Meclis Genel Kurulu karıştı.

AK Parti Isparta Milletvekili Recep Özel, pankartın kaldırılması için müdahale etti. Araya CHP'li vekillerin de girmesiyle birlikte kargaşa önlenmeye çalışıldı.

Kurtulmuş, kargaşa arasında yeminini tamamladı

Bu vekil Ne İşler Çeviryor.

Ak Partili 32
05 Eylül 2014 Cuma 17:34

Hakikaten bu vekil boş işler vekili.Sanamı kalmış o pankardı indrimek.Böyle yaparak yeni Başabakanımızn gözüne giremezsiinn.Bari Ispartanın adını bu tür anlamsız hareketlerle kiriletme.İnş seni bu seçimlerde gönderceğiz.

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ıspartalı

komik
02 Eylül 2014 Salı 09:35

sayın 2 tane iktidar partisi vekil maşallah her kavgada varsınız özellikle recep bey birde ısparta için kavga etseniz ama sizler burada dügün gezersiniz açılış kovalarsınız

13 Beğendim
21 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ülkü İlk Öğretim okuluna kıyak geçmiş.

kemal
02 Eylül 2014 Salı 08:18

Ticaret Lisesini taşıtarak yerine Ülkü okuluna ek bina yaptırıp, zatıalilerinin çevresinde dolaşan bir avut zevatın ricasıyla kanunsuz hukuksuz icraatlarıyla da Recep ÖZEL'i hep hatırlayacağız. Seçim sandığı için yarın kapımıza gelecek nasıl olsa, seçimi nasıl kaybedecek göreceğiz.

9 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

GÜLÜYORUM!

DeRViŞ
02 Eylül 2014 Salı 01:48

Isparta merkezde 3 seçim kaybettiren! ısparta adına sağlam hiç bir icraat gösteremeyen saygı değer vekiller maaşallah kavga olunca hep içindeler kavganın! bi keredeısparta için kavga etseniz?

17 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

KİM NE DERSE DESİN

Mübarek İnsan
02 Eylül 2014 Salı 00:10

Bizim millet hep yabancıyı muteber görür. Hep başkalarını över. Sayın Recep ÖZEL daima Isparta'nın gururu olmuştur. Olmaya da devam edecektir. Allah onu doğru yoldan ayırmasın. Garibi, yetimi, yoksulu korusun ve gözetsin. hem hayır dua alır hem de insanlarımızı hizmet etmiş olur.

37 Beğendim
16 Beğenmedim
 
Yanıtla