visitor analyticsvisitor analytics

CHP İL BAŞKANI MAHKEME SALONUNA GİRMEYE ÇALIŞTIĞI İDDİASI

CHP İL BAŞKANI MAHKEME SALONUNA GİRMEYE ÇALIŞTIĞI İDDİASI
16 Haziran 2016 Perşembe 17:58

CHP İL BAŞKANI MAHKEME SALONUNA GİRMEYE ÇALIŞTIĞI İDDİASI

ISPARTA Emniyet Müdürlüğü tarafından dün düzenlenen terör operasyonunda gözaltına alınanların adliyede işlemleri devam ederken, CHP İl Başkanı Eyüp Ersoy ve bazı yöneticilerin adliyeye gelerek davaya müdahale ettikleri iddia edildi. 

Isparta Emniyet Müdürlüğü dün terör operasyonunda 21 kişiyi gözaltına aldı. Gözaltına alınan şüphelilerin adliyede işlemleri sürürken, CHP İl Başkanı Eyüp Ersoy adliyeye gelerek gözaltında bulunan şüphelilerin avukatları ile görüştüğü ve mahkeme salonuna girmek istediği iddia edildi. Gözaltına alınanların arasında ise CHP Gençlik Kolları üyesinin de bulunduğu öğrenildi.

Öte yandan Emniyet Müdürlüğü 21 kişinin gözaltına alınması ile ilgili olarak operasyonları devam ettiriyor. Son olarak ilçelerden de gözaltı olduğu öğrenilirken, operasyon dalga dalga büyüyor. 

z

a
17 Haziran 2016 Cuma 14:20

bu chp den resmen iğreniyorum.

0 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Pessss

Ibrahim sancar
17 Haziran 2016 Cuma 12:22

Yuhh

0 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

sade vatandaş ac da bir haberleri izle

mehmet kurt
17 Haziran 2016 Cuma 11:29

sade vatandaş arkadaşım senin siyaset anlayışın artık akp holiganizmine dönüşmüş.gözün akp dışındakileri düşman görür olmuş.hala chp yi suclayacak nasıl bir seref var sizde anlamıyorum.15 yıldır kim devletin başında ,15 yıldır askeri yargısı belediyesi valisi kimin elinde ,8 senedir çözüm süreci diye pkk ile görüşen kim..yaşın ve beynin eger bunları okuyunca algılayacak kabiliyetteyse ac oku sonra klavye başına gec gercekleri yaz..hala chp yi suçlamak su ülke de yapılacak en buyuk serefsizliktir

8 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ahbu solcu faşistler

Baki yeşil
17 Haziran 2016 Cuma 10:52

Kafayı takmışlar çözüm süreci akp pkk ile görüştü. Kimin kimlerle ve nerelerde iş tuttuğu ortaya çıktı ama bu solcu geçinen kapitalistler,akılcı geçinen akılsızlar ve duyguları akıllarına galebe çalanlar bunların tek ortak noktası islam ve allah düşmanlığı eğer hitler islam düşmanı ise bunlar o saptanır,yok fakirlik edebiyatı yok sosyal adalet eğer öyle olsa heryerde zengin semtleri CHP tulum çıkarmaz tek bir fakire kuruş vermezler it masasına verirler bu kafayla NAH ALIRSINIZ OY.

1 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

32

kolpa
17 Haziran 2016 Cuma 08:32

bilginiz olmadan yalan yanlış haber yapıp insanları yanlış yönlendirmeyin.il başkanının müdahil olduğu davanın pkk ile alakası yok,chp gençlik kollarından bir çocugu cumhurbaskanına hakaretten tutuklamışlar.ona müdahil olmuş

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

İnsan Olun diyen insan rumuzluya

Sade Vatandaş
16 Haziran 2016 Perşembe 22:54

Rumuzuna göre herkezi insan sıfatında görmeye alışkındır chpliler hadi aklarti sayın dedi hadi akparti çözüm süreci yaptı hata yaptı chp olarak şu günlerde onları eleştirirken kendiniz ne yaptınız beyefendi, ne yaptığınızı ben söyliyeyim pkk cenazelerine katıldınız içinizdeki insan sevgisinden pkklılara acıdığınız kadar Asker-Polisimize acımadınız genel başkanınız pkkdan brifing aldı gittiniz Asker yargılansın raporu hazırladınız 7 haziranda pkk partisiyle koalisyon düşünen Kılıçdaroğlunun şehit

9 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

İnsan olun insan

vatandaş
16 Haziran 2016 Perşembe 21:21

İnsanda ar namus şeref olur.PKKyla görüşen Erdoğan değil miydi?Şehitlere kesse bebek katiline sayın diyen japon imparatoru hirohito muydu?Türk devletine saldırmak için CHPyi kullanıyorsunuz.Devleti CHP mi yönetiyor?Biz şerefiniz namusunuz olsun.Cahil cahil yorum yapacağınıza açık ktiap okuyun.Askerlerimiz içeri atan CHP miydi? Yoska AKP mi?

17 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

garrip

garip
16 Haziran 2016 Perşembe 20:15

Chp = = = anladınız siz onu...yazmaya gerek yok .eyyy chp seçmeni bu duruma içiniz rahatmı.rahatsa =

7 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla

...

...
16 Haziran 2016 Perşembe 20:10

Chp için çok iyi şeyler ama burada anlatırsak olmaz.

0 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

chp

cehaaapee
16 Haziran 2016 Perşembe 20:04

Chp için normal böyle şeyler.7 haziranda pkk partisi olan partiye hdp ye %3 e yakın oy çıkan chp den bu destek normal dir.musayibinde 8 tane teröriste acıyan chp 2 tane polisimize kaderi buymuş diyen chp için normal ama chp seçmeni bu durumdan baya rahatsız durumda.

7 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla