visitor analyticsvisitor analytics

CHP GEZİ PARKINI ANDI

CHP GEZİ PARKINI ANDI
03 Haziran 2016 Cuma 10:35

Cumhuriyet Halk Partisi Isparta İl Başkanı Eyüp Ersoy ve yönetiminin organize ettiği gezi parkı olaylarının 3. Yıl dönümünde hayatını kaybedenler anıldı.

Gezi olaylarının bir hesaplaşmadan ziyade belleklerde kalması adına yapılan bir direniş olduğunu belirten CHP yöneticileri bu direniş emekten, yoksuldan, doğadan, ezilmişten, ötekileştirilenden, kadından, barıştan yana bir direniş olduğu herkesin dilinde yıllar geçse de unutulmayacak ortak bir şarkı olduğu ifade edildi. Açıklamada Ankara, İstanbul ve Bursa da  patlayan bombaların yaşatılan katliamların komşularımızla yaratılan savaş ikliminin, iş cinayetlerinin, taciz ve tecavüz ortamının, ihalelerin ve rüşvetlerin, komisyonların, orman katliamlarının,siyasal İslam dayatmalarının, baskıcı özentili diktatörlük, mantığına karşıdüzenlenmiş her hangi bir siyasi partinin güdümünde olmayan bir direniş olduğuna değinildi.

Çocuk yaşta öldürülen Elvan’ın ömür boyu anılacağı sözünü veren Partililer ve Gençlik ayrıca açıklamalarında şunlara da yer verdi. Şiddet ortamında küçük ve çirkin hesaplarıyla körükleyenlere, çatışma ve katliamlara göz yumarak yaşamlarımızı, yaşam alanlarımızı tehdit edenlere, ayrımcı politikalarıyla toplumu kutuplaştıranlara, rağmen bir aradayız. Türkü-kürdü,alevisi-sünnisi, ermenisi-ezidisi ile bir aradayız, buradayız! Şiddetten yana değiliz mesajları verildi.

Türkiye’de iktidarı en çok kızdıran bir direniş olarak bilinen gezicilere, çapulcu yakıştırılması yapılması gençleri kızdırmak yerine daha da soğuk kanlı olmaya itilmişlerdi.                  

panik

ali
06 Haziran 2016 Pazartesi 00:41

CHP sizler panik olmuş :)

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

eleştirenler aynaya bakın

adam olmak
04 Haziran 2016 Cumartesi 23:49

chp eleştirebilirsiniz,çünkü kendi yandaşlarına eleştiremezsiniz.siz gibiler başbakanızı bir kişi görevden alır susarsınız.körler sağırlar birbirini ağırlar zihniyeti.siz gibiler iktidar değiştiği gün hepiniz chpli daha fazla chpli olur.pkklılar işbirliği yapanlar utanma haburdaki mahkemenin oslo ve dolmabahceyi yanıtlasında görelim.utanma duygusunu kaybetten millet yorumu bu olur.

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

vatandaş

objektif
04 Haziran 2016 Cumartesi 21:45

bunların hepsi etkisiz eleman dikkate bile alınmaz sonuçta hdp vagon u o kadar..

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

aralık

17-25
04 Haziran 2016 Cumartesi 12:31

sizin daha iyi günleriniz sevgili ak partililer. 17-25 aralık abdden başlasın,gerçek yargılama nasıl oluyormuş herkes görsün. o zaman da bal tutan kavanozu yer diyebilecek misiniz acaba ? en son iktidarda 2001 yılında bulunmuş partiyi hala daha suçlayıp şuan ki iktidara laf etmeyenler,çocuklarınızın yüzüne nasıl bakacaksınız ?

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

...

...
04 Haziran 2016 Cumartesi 11:57

gezi olayları yüzünden türkite 150 milyar tl sinikaybetti.halada geziyi savunanlara bak yaa.chp bu ülkeyi acaba nezdedelerimiz boşuna söylememiş.cehe...nnem partisi diye..

3 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

ahhhh

chp
04 Haziran 2016 Cumartesi 11:52

chp zihniyeti 90 yıllık en...kaz bir zihniyet..bu yüzden pek takılmayacaksın.

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

rezil oldu.

farkındamısınız.
04 Haziran 2016 Cumartesi 11:50

üçgündür yıkanmıyorum pankartını yazan bayan kos koca Isparta ya rezil oldu.şu yorumlara baksana çok kötü bir durum.ben olsam vallahi utanırım.çok kötü bir durum yani bir bayan için çok kötü....

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ahir zaman

şu chape varya şu chape
04 Haziran 2016 Cumartesi 07:46

tüm yorumlara katılıyorum çünkü chp pkk ile çözüm süreci diye tokalaştı devletin savcılarını pkk nın ayağına kadar ****ürdü hatta yetmedi pkk yı davulla zurnayla karşıladı 7 hazirandan sonra bu hemen hemen hergün şehidimizin gelmesini sağladı ocaklara ateş düşmesini sağladı hep darbe yasasını savundu hiç darbe yasası kalkmasın hep bu yasalarla TC yönetilsin dedi yetmedi birbirinizi sevmeyin ayrışın dedi kötülükler yapın dedi birbirinizi yiyin dedi vurun kırın yakın yıkın dedi.. ahir zaman

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Toma mı yoksa

Baki yeşil
04 Haziran 2016 Cumartesi 06:34

Toma beğendiremedik ama hortumunu göndersek bu seferlik yetmezmi diyecektim. Berkin elvan çocukmuş çocukları cepheye suren dhkpc,pkk,paraleli kınayacaklarına devleti kınıyor bu ahmaklar. Adamın ağzı sarılı eliyle zafer işareti yapıyor bunlar ekmek almaya giderken diyor,iyiki kuran okumaktan geliyordu demiyorlar.HAİNLİK BU KADAR TAVAN yapmamıştı bu ülkede. Ama eceli gelen köpek caminin duvarına şeedermiş, bu kez farklı dişli bir lider etrafında kenetli ülkenin has evlatları oyunları hep bozuluyor

2 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

bekleyin

memet
04 Haziran 2016 Cumartesi 06:33

zihniyet aynı berkin denen teröristti anmak.ananızın babanızın daha mezarı nerdedir bilmezsiniz.ama böyle hainlikte öndesiniz.konferan yaparsınız.eren erdem denen pkklıyı çağırısınız ıspartaya.

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Berkin elvan

Baki yeşil
04 Haziran 2016 Cumartesi 06:26

Berkin Elvan can da Yasin Börüler patlıcanmı ah bu iki yüzlü CHP ah o yüzden bu millet sizi iyi yıkıyor daha çok yıkıyacak allah size fırsat vermesin bu millet o acıları unutmaz baş örtülüdür 0niversitede önlerinde sabah yolduğunuz unutulmadı acil servisler bile başörtülü diye içeri almıyor anne asker oğlunu hastanede hastasını ziyaret edemiyordu 15 yıldır akp yi iktidar yapan işte bu zulmünün. Dhkpc,pkk paralel CHP Cumhuriyet sözcü zaman hainler iyi deşifre oldu,Bastır Tayyip arkandayız ölümüne

1 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

...

..
03 Haziran 2016 Cuma 20:05

Chp hangi chp ya.. haa bu hdp ile ortak hareket eden 7 haziran seçimlerinde hdp ye destekleyen chp mi..vaybee nasıl bir chp var.cumhuriyetçiyim diyeceksin atatürkçüyüm diyeceksin birde p..kk destekçi hdp ye mavi boncuk misali.

7 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

darbeci cahope

sağsalum
03 Haziran 2016 Cuma 19:57

Darbe üstüne darbelerde chp bu milletin kanını emmiş bir siyasi parti olarak gezi olaylarını savunmuş çokmu.1945 yıllarda bu c..ha..pi denilen siyasi parti ülkede 6 yıl boyunca insanların canına susatmış.siz halada neyden bahsediyorsunuz.

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

bbbb

âaaa
03 Haziran 2016 Cuma 19:48

Chp yi bilen biliyor.o kadar yorum var 1 kişide çıkıp chp yi savunamıyor.savunamaz çünkü savunulacak gram zerre kadar bu ülkeye yararı yok.hdp nin kuk...las

7 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Pesssssssss yani

Serdar
03 Haziran 2016 Cuma 18:00

Ispartam hiç konuşma Chp ye milletvekili çıkardın mı o zaman bunlara da katlancen

10 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Toma nın suyu

Naci TATOĞLU
03 Haziran 2016 Cuma 17:36

Tomanın suyuna osoptık logarını karıştırıyorlar yıkanırsan dahada güzelleşirsişn.

14 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

hdp'nin arka bahçesi chp

İbrama
03 Haziran 2016 Cuma 15:42

Konuşmaya başlayınca Atatürk'ün partisiyiz derler, Atatürk kalksa yattığı yerden, eşşeği fizana suya gönderir eline de ergen değneğini alır bi güzel oğşalardı bunları.Artık bi ideolojileri ve idealleri kalmayınca hdpkk ya payanda oldular.Hayır artık utanmıyorlar da...

8 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Abdestsizler

Snyky
03 Haziran 2016 Cuma 14:46

Ya bunlar bi değişik ya. Kadın pankarta 3 gündür abdest almıyorum ıslatıp beni toma yazmış. ABDESTSİZ Olduğunuzu biliyoruz başka bisi yazsaydın iyiymis

12 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

gavur hamamına

ıspartalı
03 Haziran 2016 Cuma 13:59

3 gündür yıkanmıyorsan gavur hamamı gündüzleri bayanlara açık git orda yıkan..

13 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

CHP

CHP
03 Haziran 2016 Cuma 13:41

CHP HEP AYNI CHP KİMSE DEĞİŞTİREMEZ ARKADAŞ.1941 YILINDA 1956 1967 YILLARIN DA NASILSA AYNI.DARBECİ.DİKTA ZİHNİYETLİ CHP.

14 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

KO...KOÇ

KOKANA
03 Haziran 2016 Cuma 13:38

YAZIK ÜÇ GÜNDÜR YIKANANAMAMIŞ.KOKMUŞTUR.

15 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla