visitor analyticsvisitor analytics
21 Temmuz 2017 Cuma 09:47

CHP'DE BUGÜN BİR İSTİFA DAHA YAŞANDI.

CHP'de bugün bir istifa daha yaşandı.
04 Nisan 2014 Cuma 12:33

CHP'de seçim sonrası yaşanan istifa süreci devam ediyor. Seçimin ardından parti içi tartışmalarla sık sık gündeme gelen CHP'de bugün bir istifa daha yaşandı.

Cumhuriyet Halk Partisi'nde seçim sonrası yaşanan istifa sürecine bugün bir yenisi daha eklendi.

İl Başkan Yardımcıları Mehmet Büyüktuncer ve Feray Selek'in ardından bugün de yine İl Başkan Yardımcılarından Zuhal Cem istifasını verdi.

Cem, istifa gerekçesi olarak "Disiplin sağlanamaması ve verimsiz çalışma anlayışını" gösterdi.

koçum benim chp
04 Nisan 2014 Cuma 18:49

Belediye başkanı y.ziya günaydın beyin ısbaş dan çaldı dediği,ismini bile bilmediğiniz adamı daha meçlis üyeliğine yazarsanız böğle olur.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla