visitor analyticsvisitor analytics

BÜLENT ARLIOĞLUNA YENİ GÖREV

BÜLENT ARLIOĞLUNA YENİ GÖREV
07 Temmuz 2014 Pazartesi 04:14

BÜLENT ARLIOĞLUNA YENİ GÖREV

Başkan yardımcısı olacağı söylenen Bülent Arlıoğlu'na yeni görev verildi. Başkan Günaydın, Arlıoğlu'nu Proje Müdürü yaptı. 

başkan beye

ısparta sevdalısı
08 Temmuz 2014 Salı 00:28

sayın başkanım tüm yapmış oldugun değişikler yerinde ama özel kalemde çalıştırmakta oldugun 2 tane bayan var sarı ikizler derler onlara ısparta selda ve özlem onlar oraya yakışmıyor senin ekibine yakışmıyorlar bu kişilere kim kefil olduda orada çalışıyorlar anlamış değilim.seni seven ısparta halkı büyük başkan.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

YAKIŞIR

EN TEPELER
07 Temmuz 2014 Pazartesi 22:44

SON YAPILAN DEĞİŞİKLİKLERİN YANLIŞ OLMASINA RAĞMEN EN İYİ SEÇİM BÜLENT BEY OLMUŞ BAŞKAN YARDIMCISI OLMASI GEREKİYORDU BAŞKAN YENİ UYANDI HERALDE ARAZİNİN CILKI ÇIKMIŞ DURUMDA NE ASFALTI DÜZGÜN NE HELE O PARKBAHÇELERDEKİ ARKADAŞLAR NE İŞE YARIYOR BİLEN VARSA YAZSIN BİDE TAPELERDEN BAHSEDEN DÜMBÜK SEN ŞİMDİKİ BAŞKAN YARDIMCILARINDAN BİRİSİN KESİN BÜLENT HEPİNİZİN HAKKINDAN GELECEK

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

yakışır

en tepeler
07 Temmuz 2014 Pazartesi 22:36

BAŞKAN YARDIMCILIĞI DEĞİL BAŞKANLIK YAKIŞIRDI REİSE TAPELER FALAN DEYEN DÜMBÜK SEN KESİN ŞİMDİKİ FIRILDAK BAŞKAN YARDIMCILARINDAN BİRİSİN KESİN .ARAZİDEDE TEK ÇALIŞAN ŞU AN TEMİZLİK İŞLERİ VAR GERİSİ ÇORBA MÜDÜRÜNÜ KUTLUYORUM.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

teşekkür

mehmet başkan
07 Temmuz 2014 Pazartesi 21:14

sayı başkan bilir işler

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

SENİN ADIN KURTLU ŞEKER Mİ

TABECİ KARDEŞ
07 Temmuz 2014 Pazartesi 19:58

TABECİ RUMUZLU ARKADAŞ SEN BÜLENT BEY DÜŞMANI BELEDİYE PERSONELİSİN.HEM ÜST MAKAMLARDA.AMA ER GEÇ MURADINA EREMEYECKSİN.ALLAH DOĞRU İNSANLARIN YANINDADIR.BÜLENT BEY VE KENDİN İÇİN BELEDİYEDE ANKET YAPTIRDA HEZİMETİNİ GÖR.BAŞKANIM BÜLENT BEYİ İYİ YERE GETİRECEK SEN DE ÇATLA.TABELERLE MAHKEMEDE VERDİĞİ İFADEYİ BİR OKU ONDAN SONRA TUŞ OLDUĞUNU ANLARSIN.BOŞ KARAVANACI ARKADAŞ.BU DA SANA GOL OLSUN.

3 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

TAPELER

BİLEN
07 Temmuz 2014 Pazartesi 13:02

BÜLENT ARLIOĞLU BELEDİYE MAHKEME TAPELERİNDE BAŞKAN GÜNAYDIN ALEYHİNDE KONUŞMALARI SABİT İSPATLANMIŞ BULUNAN BİR ŞAHSİYETTİR.HALEN BELEDİYE İÇİNDE BULUNUYOR OLMASI BİLE ONUN İÇİN BİR ŞANS BAŞKAN İÇİN İSE ANLAŞILAMAZ BİR TALİHSİZLİKTİR.

4 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hayırlısı

Ahmet Es
07 Temmuz 2014 Pazartesi 10:11

Bülent beye başkan yardımcılığı veya genel koordinatörlük yakışırdı.sevilen-sayılan-işi bilen-güleç yüzlü doğru-dürüstlük konusunda taviz vermeyen bu insan en önemli bir mevkide görev almalıydı.

7 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

ÇOK GEÇ KALINDI

VATANDAŞ
07 Temmuz 2014 Pazartesi 06:46

SAYIN BAŞKAN GERÇEKTEN ARAZİYİ BİLEN-ARAZİDEKİ SORUMLU MÜDÜRLERLE VERİMLİ ÇALIŞAN İNSANLARIN SEVGİSİNİ KAZANMIŞ BÜLENT BEYİ TABİKİ BAŞKAN YARDIMCISI YAPMALIYDI.AMA TAKDİR KENDİSİNİN.PİŞMAN OLMADAN YOL YAKINKEN BANA GÖRE BŞK.YARDIMCISI OLMALIYDI.GERÇEKTEN O KOLTUĞUN HAKKINI FAZLASIYLA VERİR VE ISPARTAMIZ KAZANIR.ÖNCEKİ DÖNEMİNDE ZATEN BU GÖREVDEYDİ.RABBİM HER ŞEYİN HAYIRLISINI VERSİN.

5 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla