visitor analyticsvisitor analytics

BU SEÇİMDE EN İYİ SONUCU ALACAĞIZ

BU SEÇİMDE EN İYİ SONUCU ALACAĞIZ
10 Nisan 2015 Cuma 13:57

AK Parti'nin Kurucusu ve şuan Cumhurbaşkanı olan Recep Tayyip Erdoğan'a yakın isimler arasında yer alan ve Isparta'da AK Parti'nin kurucu il başkanlığını üstelen Milletvekili Recep Özel 3'ncü kez milletvekili olmak için listesinde yer aldı.

AK Parti'nin kurucu lideri ve 3 dönem Başbakanlık yapan daha sonra ise halkın oylarıyla Cumhurbaşkanı seçilen Recep Tayyip Erdoğan, AK Parti Isparta Milletvekili Recep Özel'e büyük ahde vefa örgeni gösterdi. Milletvekili Özel'in tekrar listede olmasını sağlayan Cumhurbaşkanı Erdoğan, ne kadar büyükdeğer verdiğinin de bir göstergesi oldu.


AK Parti Isparta Milletvekili Recep Özel, önceki gün akşam Kanal32'de Gazeteciler Tarkan Çetin ve Şakir Aksöz'ün sunduğu Ne Var Ne Yok programına yaptığı canlı telefon bağlantısında konuştu.


 Özel, 'Cumhurbaşkanımızın taktiri' diyerek yaptığı konuşmasında: Bu benim 4’üncü sefer aday adayı oluşum ve 3’üncü sefer de listeye girişim. Bundan dolayı 3 dönem olacak inşallah. Rabbime ne kadar şükretsem azdır. Az veya çok elimizden geldiğince görev yaptığımız sürece herkese pozitif yaklaşarak, her kesimi kucaklayarak, kimseyi dışlamadan, ötekileştirmeden görüşü ne olursa olsun Ispartalı hemşerilerimize hizmet etme gayreti içinde olduk. Hiç kimse Isparta’da görev sürem içerisinde olumsuz davranış içinde olduğumu söyleyemez. Rabbim bu dönemde de nasip etti.


Sağolsun Sayın Cumhurbaşkanımızın takdiri. Başbakanımızın ve Genel Başkanımızın bize güven duyarak yer vermesiyle bir kez daha çok değerli Ispartalı hemşerilerimizin önüne gidiyoruz. Bu seçim ne Ahmet’in, ne Mehmet’in,ne Recep’in ne Süreyya’nın, ne İsmail’in ne de Ayşe Usta’nın seçimi olacak.Önümüzdeki seçim Türkiye’nin seçimi olacak. Bu seçimler yeni Türkiye’nin seçimi olacak.


 Önümüzdeki seçim bir daha eski Türkiye’nin gündeme gelmemesi, artık vesayet organlarının tekrar hayat bulmaması, sen ben, kardeş kavgalarının olmadığı yeni anayasanın mimarı olacak bir Meclisin şekilleneceği bir seçim olacak. Şu aday şöyle, bu aday böyle, şunun listesi iyi bunun listesi iyiden ziyade Türkiye ve Ispartalı bir karar verecek. 'Ben de Isparta’nın yeni Türkiye’nin mimarında varım' diyen bir irade ortaya koyacağına sonuna kadar inanıyorum. Birtakım yorumları takip ediyoruz. Isparta’da Cumhurbaşkanlığı seçimi dahil bugüne dair en iyi seçim sonucunu alacağımıza üstüne basa basa inanıyorum."

 

 

ihanet

akp li
19 Kasım 2015 Perşembe 23:25

sayın c başkanımıza ihanet eden reçep özeldir sayın c başkanımız çematcı arıyorsa bir zanların s ünal ve etli kahramanlardır s ünal gitmiştir özel gitmiştir kahraman kazım makamlarda saltanat sürmektedir buda partiye zarar vermektedir saygılar

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yolsuzluk

eğirdirli
22 Ekim 2015 Perşembe 23:14

sayı özel ata bindin ama kıymetini bilmedin sana ulaştırılan bir dosyanın bile çevabını vermedin yürü ança gidersin

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yılmazkılıç

hasan
15 Nisan 2015 Çarşamba 16:49

K****32'de Cevat GENCAY'ın karşısına çıksın madem bu kadar hizmetkarsa!!!!

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

acaba

neden
11 Nisan 2015 Cumartesi 13:49

nasıl sıte bu.işine geleni yoruma acıyon işine gelmeyeni acmıyon..neden acaba tüm haberler yoruma acık değıl

12 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ıspartanın sevilen uzun adamı

özgür
11 Nisan 2015 Cumartesi 10:45

ıspartamızın sahip olduğu vefalı çalışkan ve davasına bağlı uzun adam recep bey. seni çok seviyoruz.Allah yolunuzu açık etsin.eleştirler seni yıldırmasın.

2 Beğendim
88 Beğenmedim
 
Yanıtla

İnsan bu kadar da olmaz yaa

recep
11 Nisan 2015 Cumartesi 07:15

Madem sen ve süreyya bey bu kadar ispartaya emek verdiniz 15 yıl vekillik yaptınız erkekseniz kendinize güveniyorsaniz neden 3. Ve 4. Sıraya kendinizi yazdirmiyorsunuz???? Ayaklarınız titriyor diymi sayın Vekil insanları aptal yerine koymayın sizi bu dönem emekli edicek bu halk merak etmeyin. Sizi ıspartada Ali Bolat dan başka seveniniz yok neden orası da bir soru ?????

66 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Cumhurbaşkanı niye müdahale ediyor?

Ahmet Boyan
11 Nisan 2015 Cumartesi 01:21

Arkadaşlar bu durumu bir tek ben mi garipsiyorum? Siz nerde yaşıyorsunuz? Cumhurbaşkanı partilere hangi hakla müdahale edebiliyor. Adaylarını değiştirebiliyor. Böyle bir hakkı yok. Açık açık anayasayı ihlal ediyor. Cumhurbaşkanı tarafsız olup, bütün partilere ve insanlara eşit şekilde yaklaşmalıdır.

37 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

OBJEKTIF YAYIM ILKESI ETIK DAVRANISTIR!

OKUR
11 Nisan 2015 Cumartesi 00:09

BOMBA32 NICIN YAYIMLAMIYORSUUZ , SIZLERIN HABER SITESINI TERCIH EDIP YORUM YAPAN OKURLARIN YORUMLARINI???

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ÖN SEÇİM OLSAYDI

ALİ ÇANKAYA
11 Nisan 2015 Cumartesi 00:06

ADAYLARI ÖN SEÇİMLE VE ISPARTALI'YA GÜVENEREK BELİRLESEYDİK, KESİNLİKLE DAHA İYİ SONUÇ ALIRDIK. HAYDİ DİYELİM. ÇALIŞALIM. DÖRT OLMAZSA ÜÇ OLUVERİR.

2 Beğendim
28 Beğenmedim
 
Yanıtla

davami

mehmet
10 Nisan 2015 Cuma 18:00

Sayin yonetici sadece isinize gelen yorumlarimi yayinliyorsunuz

20 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

recep ozele

il yonetimi uyesi
10 Nisan 2015 Cuma 16:44

Göreceğiz bakalım secilebilecekmisin.İl yönetimi bile seni istemiyor.Osman zabun neler söylüyor.az kaldı secime.

110 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

SAYIN RECEP ÖZEL'E

MÜBAREK İNSAN
10 Nisan 2015 Cuma 16:16

Dava adamlığı ve VEFA budur.Yola çıkarken Sayın ÖZEL vardı.Bizler her fırsatta söylüyorduk. Parti çizgisini kaybediyor diye. Birileri dava adamlarını tasfiye etmeye çalışıyordu. Tabi son noktayı UZUN ADAM koydu. Allah onu uzun ömür versin. Sayın Recep ÖZEL'de bir sözümüz var. Sizinle beraber yola çıkanları unutma. Onlar seni çokkk seviyor ama kırgınlar.Unutma onlar daima sizinle. Vekil olmasanız da. Yalakalar vekil iken Etrafında. İşin zor. Allah yardımcın olsun.Doğruluktan ayrılma.

9 Beğendim
109 Beğenmedim
 
Yanıtla

yol

özgür
10 Nisan 2015 Cuma 15:51

Cumhurbaşkanımızın emanetine sahip çıkacağız inşallah.Herşey dava için.Allah yolunuzu açık etsin.

8 Beğendim
73 Beğenmedim
 
Yanıtla

ARTIK SAYIN CUMHURBAŞKANIMIZIN SIRTINDAN İNİN

MAHMUT AKSU
10 Nisan 2015 Cuma 14:22

Rüzgar Isparta da çok sert esiyor. Önüne gelen tüm akp vekillerini silip süpürüyor. Sayın Mehmet Aybatılı uyuyan bir devi, halkı uyandırıyor. Bir türlü Sayın Cumhurbaşkanımızdan ışığı alamayan akp vekilleri hala sus pus hala Sayın Cumhurbaşkanımızın sırtından kurban kesiyorlar. bu kadar kaybetmişliğe rağmen nasıl vekil adayı olabiliyorsunuz. Bırakın artık Sayın cumhurbaşkanımızı siz ısparta için ne yaptınız anlatın. zamanında 4 vekil 1 bld. bşk. nı olan ıspartayı nasıl bu hale getirdiniz.

86 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla