visitor analyticsvisitor analytics

BİZDE BUNA İNANALIM MI?

BİZDE BUNA İNANALIM MI?
12 Ağustos 2014 Salı 19:25

BİZDE BUNA İNANALIM MI?

Ak Parti Isparta Milletvekili Recep Özel 'Devlet Bahçeli'nin de 'Abdullah Öcalan terörist değildir' şeklinde ses kaydı var. O zaman biz de buna mı inanalım?' diye sordu

MHP, "17 Aralık 2013'te yapılan konuşmaların montaj olup olmadığına ilişkin TÜBİTAK raporunun bağımsız kuruluşlara incelettirilmesi amacıyla verilen araştırma önergesinin bugün görüşülmesi önerisini" TBMM Genel Kurul'una getirdi.

Ak Parti Isparta Milletvekili Recep Özel, MHP Adana Milletvekili Seyfettin Yılmaz'ın, "Başbakan'ın ses kayıtlarının montaj olmadığına" ilişkin sözleri üzerine, "Devlet Bahçeli'nin de 'Abdullah Öcalan terörist değildir' şeklinde ses kaydı var. O zaman biz de buna mı inanalım?" diye sordu.

Özel'e yanıt veren MHP'li Yılmaz, "Hodri meydan. Gelin,varsa Devlet Bahçeli'nin de Başbakan'ın da ses kayıtlarını yabancı kuruluşlara incelettirelim" dedi.

 

vekile bak

ıspartalı
10 Kasım 2014 Pazartesi 13:04

önce sen kendine bak sonra konuş

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Boş Íşler Vekili

Ak Partili 32
07 Eylül 2014 Pazar 09:53

Sayın vekilim laf dalaşı ile gündemi salladınız.Sizi tebrik eder,laf atmalarda başarılarınızı canı gönülden dilerim.Ama sizi tavsiyem: Biraz kelime dağarcığınızı geliştirmeniz için kitap okumanızı tavsiye ederim.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

aynen pirimehmetin dediği gibi

mehmet
13 Ağustos 2014 Çarşamba 17:21

bahçeli sözü edilen konuşmayı yaptı ama başında söylediklerini kesmişler sizde erdoğanın o yaptığı konuşmaları bulun bakın bunu burdan bunu buradan almışlar diye çıkartın tamam diyelim millet kötünün iyisi olduğunuz için hırsızda olsanız veriyor

8 Beğendim
58 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dunyadan bihaber vekil

Pirimehmet
13 Ağustos 2014 Çarşamba 15:17

Bahceli'ye ithaf edilen o ses kayitlari gercektir.Onlari Bahceli meclis grup toplantisinda aynen soylemistir fakat onlari sivan prever soyle dedi diye soylemistir.Baslangictaki sivan perver soyle dedi kismini kesip Bahceli ocalani ovdu derseniz ya art niyetinizden ya da kara cahilliginizden.

9 Beğendim
83 Beğenmedim
 
Yanıtla

zulum

ahmet
13 Ağustos 2014 Çarşamba 15:09

bomba32 eğirdir belediye başkanı ak partlilere zulum ypıyor haberiniz varmı belki duymamış olabilirsiniz sebebi ak parti oyları artmış birde birilerine peşkeş çektirmemişler

59 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ER GEC GERCEKLER ORTAYA CIKAR !

VATANDAS
13 Ağustos 2014 Çarşamba 12:51

DÜNYA YARALTIGINDA YEMIN ETMIS HIC BIR SEYI 3 DEN FAZLA GIZLEMEYECEGINE ! BU DÜNYADA GERCEKLER MUTLAKA GÜN YÜZÜNE CIKARIR RABBILALEMIYN : MÜHLET VERIR ASLA IHMAL ETMEZ DERT ETME SAYIN ÖZEL !

7 Beğendim
43 Beğenmedim
 
Yanıtla

YOLSUZLUKLARLA MÜCADELE ADINA AKP'YE DE BİR ZAMANLAR OY VERMİŞTİM.

EKMELEDİN İÇİN OY KULLANDIM
13 Ağustos 2014 Çarşamba 11:39

2002 YILINDA YOLSUZLUKLARLA MÜCADELE ADINA OY İSTEYEN AKP'YE OY VERMİŞTİM. YOLSUZLUKLAR TAM TERSİNE ARTTI. ŞİMDİ DE BUNU GÖRMEK İSTEMEYENLER VE SOYULMAYA RAZI OLAN KİTLE KOŞA KOŞA OY VERDİ VE YOLSUZLUKLARIN ORTAĞI OLDULAR. ARTIK BU ÜLKE İÇİN ÜZÜLMÜYORUM, BENDEN BAŞKA KERİZ KALMAMIŞ. BİR TEPİK DE BEN ATACAĞIM. ALAN RAZI VEREN RAZI, SOYULAN DA HAFİFLEDİĞİNDEN RAZI. ARTIK HALİNDEN YAKINANLARA YANIMDAN KOVUYORUM. HEM OY VERİYORLAR HEM DE BENDEN ÖNCE OY ANAM DİYE VERYAT EDİYORLAR. YANGINI KİM ÇIKARDI

7 Beğendim
39 Beğenmedim
 
Yanıtla

GÜNAYDIN SAYIN VEKİL

GÜNAYDIN SAYIN VEKİL
13 Ağustos 2014 Çarşamba 11:04

GANAYDIN SAYIN VEKİL. BU SAATTEN SONRA SEN İNCELE. ATI ALAN ÜSKÜDARI GEÇTİKTEN SONRA İNCELE. NECVOX DİYE BİR NEVIGATION CİHAZI VAR, ÇOK İYİ YÖN GÖSTERİYOR. BUNDAN SONRA YÜCE DİVAN VAR, ORDA KONUŞURSUN. YALNIZ DİVANDA YATIP UZANMA, ASKERLİK VE VEKİLLİK YATIP UZANMA YERİ DEĞİLDİR. 8 AY SONRA DOKUNULMAZLIĞININ BİTTİĞİNİ SANA DOKUNDUKLARINDA FARK EDECEKSİN. UZUN ADAM SİZİ ÇOKTAN UNUTTU.

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

iyi de hocam başbakan çıkıp benim mahremimi dinlemişler demedi mi

mehmet
13 Ağustos 2014 Çarşamba 09:29

bu kasetlerin doğru olduğunu ispatlamamaz mı?

13 Beğendim
63 Beğenmedim
 
Yanıtla