visitor analyticsvisitor analytics
26 Temmuz 2017 Çarşamba 05:50

BİR İSTİFA DAHA

Bir İstifa Daha
03 Nisan 2014 Perşembe 12:22

CHP İl Başkan Yardımcısı Mehmet Büyüktuncer'in ardından, bir başka İl Başkan Yardımcısı Feray Selek'te istifasını verdi.

Yerel seçimlerin ardından CHP'de sular durulmayacağa benziyor. İl Başkan Yardımcısı Mehmet Büyüktuncer'in istifasının ardından, şimdi de bir diğer İl Başkan yardımcısı Feray Selek istifa dilekçesini yönetime sundu.

 

Selek dilekçesinde, partinin var olma nedeni olan temel ilke ve değerlerinden uzaktaştığını da belirterek parti yönetiminin yerel seçimler sürecinde yapılan uyarı ve önerileri de dikkate almadığını ileri sürdü.

CHP=MHP
04 Nisan 2014 Cuma 12:16

İŞTE BUNLARIN ZİHNİYETİ ORTAYA ÇIKTI GİDERLER MHP YE OY VERİRLER SONRADA BİRBİRLERİNE DÜŞERLER. ALLAH İYİ DEMEZ İŞTE ÇEKİN CEZANIZI YİN GARİ BİRİBİRİNİZİ. ADAM GİBİ ÇIKIP GERÇEKTEN LÜTFÜ BEYİ DESTEKLESEYDİNİZ YA! HEM ADAMI KULLANDINIZ HEMDE VERYANSIN EDİYORSUNUZ. YAZIK YAZIIIIKKK!

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

esnaf
03 Nisan 2014 Perşembe 13:52

İl başkanına " ben zaten CHP ye oy vereceğim" dediğimde "il genel meclisinde CHP ye vermene gerek yok" dedi. Böyle bir partiden zatan bir beklenti olmamalı.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

marketci
03 Nisan 2014 Perşembe 12:27

bakkalcı allah seninde ......versin

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

bakkalcı
03 Nisan 2014 Perşembe 11:39

BETER OLUN INŞALLAH :)

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla