visitor analyticsvisitor analytics

BİN KİŞİLİK İSTİHDAM PROJESİ BAŞLIYOR

BİN KİŞİLİK İSTİHDAM PROJESİ BAŞLIYOR
04 Eylül 2014 Perşembe 10:03

BİN KİŞİLİK İSTİHDAM PROJESİ BAŞLIYOR

“Toplum Yararına Çalışma Programı” kapsamında Isparta’da kamu kurum ve kuruluşlara 9 aylık istihdam için çalıştırılmak üzere 300 olarak belirlenen kontenjan sayısı Bin kişiye çıkartıldı. İş-Kur Müdürü HüseyinErgin,milletvekillerimize bu konuda çok teşekkür ediyorum dedi.

DEV İSTİHDAM PROJESİ BAŞLIYOR

İş-Kur İL Müdürü Hüseyin Ergin, 300 olarak belirlenen istihdam sayısını AK Parti Milletvekillerinin sayesinde Bin kişiye çıkartıldığını kaydetti. Ergin açıklamasında ise; Isparta'ya Bin kişilik kontenjanverilmişoldu. Sevinçli bir gündeyiz. Okullarımıza, camilerimize, belediyelere kamu kurum ve kuruluşlarda bu istihdamı değerlendireceğiz. Bin kişilik istihdam ödeneği bu konuda çok anlamlı oldu. 9 ay gibi bir süre ile istihdam Isparta için faydalı olacaktır.

Başvuruların ardından kura yöntemi ile çalışanları belirleyeceklerini belirten Ergin, ilk olarak 35 yaş ve üstü kişileri istihdam etmeye gayret gösterdiklerini söyledi. Ergin: "İstihdamda kadın ve erkekleri çalışma koşullarına göre belirleyeceğiz. Engelli ve terörle mücadelede yaralanmış ancak çalışabilecek durumda olanları değerlendireceğiz.Kontenjan sayımız 300'den Bine çıkması bu konuda çok önemlibir gelişme oldu"diye konuştu



kadrosuz köle

sendikacı
14 Eylül 2014 Pazar 01:09

çalışacakların eski türkiyede olduğu gibi sendika hakkı olacak mı? Kadro hakkı verilecekmi vekil maaşının yarısının yarısı kadar maaş alabilecekler mi?--Böyle geçici bir işte düşük bir ücretle çalışmak için insanlarımız sıraya giriyorsa bu memeleket geliş(me)miş demektir.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

dallas

dallas
09 Eylül 2014 Salı 00:01

bu resimdekiler Bobi ve JR. Ispartayı sömürge batağına çeviren, yeri geldimi hemşehrisi DEMİREL'leri eleştiren ama geçmişte onlardan nemalanmış mahlukların tümüne bugün A Ke Pe liler diyoruz

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

kendi yandaşları istihdam edileceği için

sevim
08 Eylül 2014 Pazartesi 13:46

kendi yanlarından çevrelerinden partilerinden adamları çalıştıracakları için referans olacakları için bu pekte ıspartalılara müjde değil. akp lilere müjde. mülakata gittim, benim hakkım olan işe kendi sekreterleri girmişti, tesadüfler zincirine bakın

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yazık çok yazık

Ak partili 32
05 Eylül 2014 Cuma 15:49

Yaa sevgili kardeşim,sayın vekillerimizin büyük başarı gösterek yaklaşık 2000 kişiyi iş istihdamı sağladıkları için teşekkür ediyorusun.Ben hiç katılmıyorum.Çünkü bu iki vekil Isaparta nın gördüğü en pasif ve en başarasız vekillleri.Sadece komisyonlarda laf dalaşına girmekle vekil olunmaz.Ben Ne kadar kişiye İş istihdamı sağladığına değil,hangi sanayi tesisleri veya hangi büyük iş adamlarını getiripte sanayi tesisleri kurulmasına ön ayak olup ne kadar kişiye istihdam sağladıklarına bakarım.Siz bana onu söyleyim.En kısa zamanda bu vekillerden kurtulmamız lazım.Yoksa Ispartama yazık olacak.Partimin kuvvetli olduğu son 13 yılda Ülkem kazandı ancak Ispartam Kaybetti.Saygılarımla,

6 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Teşekkürler

Fahretdin Gözgün
05 Eylül 2014 Cuma 00:58

AK Parti Hükümetinin yapmış olduğu işsizliği önlemek ve kamu kuruluşlarında hizmette rantabiliteyi sağlamak adına planlanmış TYP de 1000 kişilik kontenjan Ispartamız için çok hatırlı bir rakamdır. Vekillerimizin Eylül ayını bekleyin daha fazla kontenjanla geliyoruz müjdesinin gerçekleşmiş olmasından dolayı emeği geçen her iki iktidar vekilimiz S. Sadi Bilgiç ve Recep Özel Vekillerime kalbi teşekkürlerimi sunuyorum.

4 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

VAY HALLERİNE

VAHİY MELEKLERİMİ BUNLAR?
04 Eylül 2014 Perşembe 20:22

Cumhur Reisimize Vahiy geldiğini iddaa ederlerse şaşırmam, zira daha önce de bir millet vekili (Haşa) Allahın bütün sıfatlarını üzerinde görüyorum demişti. Zatı alileri de hiç itiraz etmediği gibi diyanet işleri başkanı başta olmak üzere ilahiyat dekanları koca koca proflar dillerini yuttu. yazıklar olsun onların din alimliğine, yazıklar olsun alim müsfettelerine, yazıklar olsun bu dilsiz şeytanlara. Amin.

21 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

MİLLET VEKİLLERİMİ İŞ VERİYOR?

MİLLET VEKİLLERİMİ İŞ VERİYOR?
04 Eylül 2014 Perşembe 17:19

HABERİN BAŞLIĞINDA MİLLET VEKİLLERİNİN RESİMLERİNİ İŞVEREN Mİ YOKSA OKULLARI TEMİZLEYECEK TEMİZLİKÇİ OLARAKMI? KOYDUNUZ. AMAN HA, BU VEKİLLER TEMİZLEMEK ŞÖYLE DURSUN OKULLARIN KURUMLARIN İÇİNE ETTİLER. HATTA BUNU DA BAKANLIK TALİMATLARINA AYKIRI ANARŞİK ORTAM HUSULE GETİREREK YAPTILAR. EĞİTİME HİÇ KATKI SAĞLAYAMAZLAR. ANCAK İL MİLLİ EĞİTİMDEKİ MAŞALARINI BİLE KURTARAMAYACAK KADAR USÜLSÜZLÜK VE YOLSUZLUK YAPTIRMALARINDAN DOLAYI YARGILANACAKLAR. YAPTIKLARI HER ŞEY DAVALIK VE HALKIMIZA EZİYET.

19 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

KADROLAŞMA

SİVİL VATANDAŞ
04 Eylül 2014 Perşembe 14:15

BU ŞEKİLDE AKPARTİLİ VATANDAŞLARIN YÜZDE 90 I DA İSTİHDAM EDİLİR SENİRKENT İLÇESİNDE BU TÜR ALIMLARDA GENELLİKLE İLÇE TEŞKİLATI KENDİSİNİN UYGUN GÖRDÜĞÜ ELEMANLARI YERLEŞTİRTİYOR BUNU TÜM İLÇE HALKI DA BİLİYOR BENCE YANLIŞ..

21 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Allah Razı Olsun

Ak Partili
04 Eylül 2014 Perşembe 14:13

Sayın müdürüm tam açıklamamış Bu olay sadece Isparta"damızda olacak. Yoksa tüm ülkemizde mi uyguyanacak. Sadece Isparta"mızda uygulanacaksa Allah vekillerimizden razı olsun.

1 Beğendim
21 Beğenmedim
 
Yanıtla