visitor analyticsvisitor analytics
28 Haziran 2017 Çarşamba 20:38

BİLGİÇ: PROJE İLE İLGİSİ OLMAYAN HİÇ KİMSEYİ DİNLEMESİNLER

Bilgiç: Proje ile ilgisi olmayan hiç kimseyi dinlemesinler
11 Haziran 2017 Pazar 20:42

Bilgiç: Proje ile ilgisi olmayan hiç kimseyi dinlemesinler

Isparta’da emeklilerin, esnafın ve dar gelirli ailelerin merakla beklediği Toplu Konut Projesi tartışmalarına,  TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu Başkanı Ak Parti Isparta Milletvekili Süreyya Sadi Bilgiç son noktayı koydu. “Projeyi ben başlattım” diyen Milletvekili Bilgiç, “Hiç Kimsenin şüphesi olmasın, proje ile ilgili kimseyi dinlemesinler, sadece bize kulak versinler” şeklinde konuştu.



ISPARTAm.
13 Haziran 2017 Salı 04:43

AFYONU NE KARISTIRIYORSUNUZ. BIZEDE FAYDASI OLAN V EROGLU BAKAN VAR. ON BAKANA BEDEL BUTCE BASKANIDA BIZDE VAR. KARDESIM PARANIN BAŞINDA BIZ VARIZ. VEKILE YARDIMCI OLACAK LIM VAR HERKES ÇIKAR PESINDE OLMASA BUNLAR DEREBOGAZI KONYA YOLU TOKI DIYE BIRŞEY KALMAZDI. SDÜ DE FETÖCÜLER TEMIZLENMIYOR DIYE YAZIYOR. HİÇ ILGILENEN YOK. ACABA NEDEN NEDEN NEDEN. İKİNCİ SDÜ KURULACAKMIŞ. COK BASİT BÜTÇE BAŞKANIMIZIN BASARAMAYACAGINIMI SANIYORSUNUZ. GÜNAYDIN YENISEHIR VE GARSJ VE HASTANEYI BITIRSIN BIR GORUN.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

₺₺₺₺₺₺₺
12 Haziran 2017 Pazartesi 16:39

Vekilim Toki yapmakta çok geç kaldınız hesat bolat Kadir dal mı izin vermiyor gerçek ten vijdanız rahatmı ben şuan 750 ev kirası veriyorum 1450 maş alıyorum elin suriyelisi kırarlargibi yaşıyor

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Şarkikaraağaç

Mehmet
12 Haziran 2017 Pazartesi 16:20

Sayın Vekilim Şarkikaraağaç'a ne zaman TOKİ bina yapacak. Ayıp gerçekten ayıp. TOKİ binası olmayan tek ilçe Şarkikaraağaç kaldı galiba. Bunun sebebi nedir acaba?

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

KIREDI

mehmet boyacı
12 Haziran 2017 Pazartesi 13:10

SAYIN VEKILIM SÜREYYA SADİ BILGIC KÜCÜK ÖLCEKLI SANAYIMIZE KIREDI BEKLİYORUZ VEKILIM SAYGILAR

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

asil

vekilin dikkatine
12 Haziran 2017 Pazartesi 12:31

sayın vekilim. komşu afyon tüm ilçelere cayır cayır toki yapıyor. dar gelirlileri geçtim villa ve 140 m2 üzeri evler yapmaya başladı toki afyon merkezde ve ilçelerde.. daha neyi bekliyorsunuz allah aşkına. 300 binden aşağı ev kalmamış piyasada.

14 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

:)
12 Haziran 2017 Pazartesi 11:50

2019 seçimlerine kadar da oyalayın milleti de sonrası allah kerim birdaha düşünürüz :)))

19 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hasan kaya
12 Haziran 2017 Pazartesi 09:14

Eee sonuç? Öyle ben başlattım demekle olmuyor sonuç nerede sonuç. Her seçim öncesi üfür üfür seçim geçince ses yok.

12 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla