visitor analyticsvisitor analytics
28 Haziran 2017 Çarşamba 11:37

BİLGİÇ SOSYAL MEDYAYI SALLADI!

BİLGİÇ SOSYAL MEDYAYI SALLADI!
29 Kasım 2015 Pazar 14:48

AK Parti'de 4. dönem 1. sıradan Milletvekili seçilen Süreyya Sadi Bilgiç'in yeni dönem hükümette Plan Bütçe Komisyonu Başkanı olması Isparta'da büyük sevinç yarattı.

Yeni hükümette Plan Bütçe Komisyonu Başkanlığına getirilen AK Parti Isparta Milletvekili Süreyya Sadi Bilgiç'in bu görevi ise 7 bakanlığa eş değer olarak görülüyor. Türkiye Büyük Millet Meclisi'nde en önemli başkanlığı yapacak olan Bilgiç'in bu görevi Isparta'da coşku ile karşılandı. Bilgiç'in Plan Bütçe Komisyonu Başkanı olmasının ardından sosyal medya da paylaşım rekoru kırdı. Ispartalılar Bilgiç'in resmini paylaşarak, "Ispartamıza Hayırlı Uğurlu Olsun" mesajında bulundular. 








çetin

selami
30 Kasım 2015 Pazartesi 16:38

sayın vekilimize ve p.b.k nu başkanımıza ve ıspartaya hayırlı olsun

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

..

...
30 Kasım 2015 Pazartesi 12:11

tabii leen bakanlıkta neymiş tü kaka

0 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hayırlı olsun

Mehmet BOYACI
29 Kasım 2015 Pazar 18:55

Ispartamız için hayırlı uğurlu olsun.Sayın vekilimize yeni görevinde başarılar dileriz.

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla