visitor analyticsvisitor analytics
07 Aralık 2016 Çarşamba 11:41

BİLGİÇ MÜJDEYİ ULUBORLU'DA VERDİ

BİLGİÇ MÜJDEYİ ULUBORLU'DA VERDİ
10 Nisan 2016 Pazar 16:39

Uluborlu’da düzenlenen İl Danışma Meclisi’nde konuşan AK Parti Milletvekili ve TBMM Plan Bütçe Komisyonu Başkanı Süreyya Sadi Bilgiç müjdeyi verdi.

Bilgiç; "2015 yatırım programına Dereboğazı programını aldıracağız dedik, 31 aralık 2015 tarihli Yüksek Planlama Kurulu kararıyla programa alındı. Haziran ayına kadar belirli bölümü eylül ayında tamamı ihale edilmiş olacak. 6 + 15 km’nin ihalesi önümüzdeki günlerde ihaleye çıkacak Isparta’ya hayırlı olsun. Isparta Burdur dostluk yolunda iki gün önce Ulaştırma Bakanı ile yaptığımız toplantı neticesinde bu yıl içinde gerçekleşeceğini müjdeliyoruz. Konya yolunda 13 km bölümü duble yol projesi ihaleye çıkıyor.

 

yol

sengetli
11 Nisan 2016 Pazartesi 13:02

ıspartanın şansındanmıdır.bu yollar neden bitmez.biter bu sefer yollar bozulur.yama yap bakalım.ant.yolu artık kaç yıla biterse.eğirdir konya yoluda aynı allah bilir ne zaman biter bakalım.yazık.....

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

olur inşallah

yapılacakmı?
11 Nisan 2016 Pazartesi 10:38

Memlekette bölnmüş yol olmayan yer kalmadı.Sayın vekil hala yapılacak, edilecek,olacak(cek,cak)bide müjde diyoda yapılan bişey yok.Kazalar olmaya devam ediyor.

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

maşallah!!!

cem davran
11 Nisan 2016 Pazartesi 00:45

ülkede duble olmayan yolmu kaldı? çokda uzun bi mesafe yapıyosunuz!!! alay edin bakalım ıspartamızla!!!

10 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dabıl yol;()()(

Yolcu
10 Nisan 2016 Pazar 22:31

2096 ya bıter maşallah:))))

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

şimdiki firma

lütfen almasın
10 Nisan 2016 Pazar 18:22

hali hazırda yapan firma almasın lütfen sayın vekilim. Yoksa bu yol yıllarca bitmez. Mevcut firma gerçekten çok zayıfç Antalyadan Ispartaya çıkışı bölünmüş yol yapan firma düz yolda çalışmasına rağmen bundan fazla makinesi kamyonu kepçesi dozeri işçisi vs vardı. tık diye başladı şıp diye bitirdi

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Karabel yolu

Objektif
10 Nisan 2016 Pazar 17:22

TBMM de plan ve Bütçe komisyonu başkanlığı Ispartalı bir Milletvekilinde olması haklı olarak bize gurur veriyor. Sayın vekilim Uluborlu'dan Dereboğazı ile ilgili güzel haberler vermişsiniz ancak İleydağı köyümüz ile Dinaarın Ergenli köyü arasında 10km kadar bir yol var KARABEL yolu bu yolun yapılmasını sizden istiyoruz Uluborlu Bel. Bşk. ne kadar dediysek size ulaştırmadılar. Uluborlu için hayati önem taşıyan bu yol ile lütfen ilgilenirmisiniz Uluborlu tam olarak size destek verecektir.

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla