visitor analyticsvisitor analytics
25 Temmuz 2017 Salı 13:50

BİLGİÇ BÜYÜK SEVİNÇLE KARŞILANDI

BİLGİÇ BÜYÜK SEVİNÇLE KARŞILANDI
03 Aralık 2015 Perşembe 18:55

Türkiye Büyük Millet Meclisi'nde Plan ve Bütçe Komisyonu Başkanlığı görevine getirilen AK Parti Milletvekili Süreyya Sadi Bilgiç, Isparta'ya geldi. Büyük sevinçle karşılanan Bilgiç ziyaret turlarına çıktı.

Isparta Merkez ve İlçeler ile belde ziyaretlerinde bulunan Bilgiç, 2 günde 12 ilçe ve 9 belde gezdi. Milletvekili Bilgiç, Yalvaç'a geldiğinde ise meşalelerle karşılandı. Büyük kalabalık Bilgiç'i alkışlarla karşıladı.

Bilgiç 2 günde Isparta'nın tüm ilçeleri ve Kuleönü,Güneykent, Senir, Büyükkabaca, Sav, Çiçekpınar, Çarıksaraylar, Hüyüklü ve Sarıidris beldelerini de gezdi. Gittiği her ilçe ve beldede büyük sevinçle karşılanan Bilgiç vatandaşlarla uzun süre sohbet etti. 












Sevdamız Isparta

Tatar
28 Aralık 2015 Pazartesi 12:27

Isparta da en az 20 bin kişiye hitap edecek yeni uydu kent şart. Kiralar ve ev fiyatları uçmuş durumda. Hatta Burdur Ağlasun hattında her üç yere hitap edecek bir yere kurularak ileri de Gölkent kentininin temelini oluşturabilir. Birlikten kuvvet doğar. Afyon ilinin bir çok ilçesi de ıspartaya bağlanması daha uygundur.Yeni otogarda bu bağlamda düşünülse daha isabetli olabilir.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bekliyoruz

gölbaşılı
09 Aralık 2015 Çarşamba 10:50

Başkanım ne seçim arefesinde ne de seçimden sonra Bizim Gönen- Gölbaşı Köyüne gelmediniz. Her yıl CHP MHP geliyor. ama en çok oy yine Ak Parti alıyor. Ve siz hala gelmiyorsunuz. Artık Bekliyoruz bir teşekkürüde bizim köylüler hakediyor diye düşünüyorum.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla