visitor analyticsvisitor analytics
28 Haziran 2017 Çarşamba 15:28

BAYRAMDA SİYASETE ARA

BAYRAMDA SİYASETE ARA
28 Temmuz 2014 Pazartesi 14:02

BAYRAMDA SİYASETE ARA

Bayramlaşma töreninde siyasi parti il başkanlarının samimidiyalogları ise dikkat çekti. AK Parti İl Başkanı Osman Zabun, CHP İl BaşkanıVedat Şenol ve MHP İl Başkanı İsa Yalçın, gazetecilere birlikte poz verdiler. 

hahaha

vedoş
30 Temmuz 2014 Çarşamba 03:13

o nasıl bir gülmektir öyle

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

doğrusu bu

seçmen
29 Temmuz 2014 Salı 09:42

yüzüne güldüğün adamın arkasından kem söz söylemeyeceksin dilerim mecburiyetten değildir arkası gelir

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ALIM VE ARIF OLAK ZOR IS !

OKUR
29 Temmuz 2014 Salı 01:35

BARIS ICINDE HIZMET ETMELIDIR HALKIN SECTIKLERI TABIKI ! OKUMA EKSIKLIGIMI VAR YOKSA ANLAMAKTAMI GÜCLÜK CEKIYOR BAZI OKURLAR ACABA !

3 Beğendim
17 Beğenmedim
 
Yanıtla

SIYASET

SE
28 Temmuz 2014 Pazartesi 14:19

SIYASET KAVGA DEGIL , DIYALOKTUR ! HER ZAMAN BIRLIK BERABERLIK ICERISINDE MEMLEKETE HIZMET ETMEK ZORUNDA SIYASETCI !

8 Beğendim
23 Beğenmedim
 
Yanıtla