visitor analyticsvisitor analytics
07 Aralık 2016 Çarşamba 19:19

BAŞKAN MAZBATAYI ALDI

BAŞKAN MAZBATAYI ALDI
01 Nisan 2014 Salı 22:30

Yerel seçimlerde Eğirdir Belediye Başkanı seçilen Ömer Şengöl, mazbatasını dün alarak, resmi olarak görevine başladı.

Yerel seçimlerde Eğirdir Belediye Başkanı seçilen Ömer Şengöl, mazbatasını dün alarak, resmi olarak görevine başladı. Eğirdir’de bir dönem aradan sonra 30 Mart’ta yapılan yerel seçimlerde tekrar belediye başkanlığını kazanan Ömer Şengöl, İlçe Seçim Kurulu’na giderek, görev mazbatasını aldı. Daha sonra makama geçen Şengöl, burada personel tarafından karşılandı. ​

Öte yandan Eğirdir'de belediye başkanlığı devir teslimi için yarın saat 14.00'da Hükümet Meydanı'nda tören gerçekleştirilecek. 

 

sadullah
02 Nisan 2014 Çarşamba 13:28

sibek ne yaptı eğirdire.hacı omarı mahkemelerde süründürecekti şimdi kendi sürünsün artık.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ERCAN
02 Nisan 2014 Çarşamba 12:11

OSMAN NE OLDU,OSMAN.TESLİM ETMEYECEKMİ,ARKASINDA PARTİ DE KALMADI.NOLCEK ŞİNDİ.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla