visitor analyticsvisitor analytics

BAŞDEĞİRMEN ADAY MI OLACAK?

BAŞDEĞİRMEN ADAY MI OLACAK?
31 Ağustos 2014 Pazar 16:59

BAŞDEĞİRMEN ADAY MI OLACAK?

Isparta Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Şükrü Başdeğirmen,2015 Genel Seçimlerde Milletvekili Aday Adayı Mı Olacak?


30 Mart yerel seçimleri ve Cumhurbaşkanlığı seçimlerinde AK Parti'ye karşı sessiz kalan Başdeğirmen'in yeni kabineyi ve Başbakan Ahmet Davutoğlu'nu övmesi kafalarda soru işareti bıraktı. 


Akıllara Ak Parti'den aday olmayı mı düşünüyor sorusu geldi. Milletvekilliği seçimlerine az bir süre kala ITSO Başkanı Şükrü Başdeğirmen'in ismi sürekli milletvekilli aday adaylığı için geçiyor.


Bugün yeni kabineyi yayınladığı mesaj ile öven ve başarılı çalışma temennisinde bulunan Başdeğirmen yoksa yavaş yavaş AK Parti'ye mi gidiyor?

MHPLİYİM

20 Şubat 2015 Cuma 18:32

BAŞKANIM MHPLİYİM AMA SANA OY VERİRİM. GERÇEKTENE SEN ADAM GİBİ ADAMSIN" SANA ASLINDA BELEDİYE BAŞKANLIĞI MAKAMI DA YAKIŞIRDI..

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Super

Efe
20 Şubat 2015 Cuma 18:29

Umarim olur cunku gercekten yaptigi seyler ve insanligi goz onunde. Sokakta kime sorsaniz taniyan halkin insani olan samimi ve delikanli bi insan. Allah yolunu acik etsin

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Insallah

Kivanc
20 Şubat 2015 Cuma 18:27

Bu donemde daha fazla yakisicak ve tasicak bi aday bilmiyorum.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Şükrü bey

Tarafsız
13 Şubat 2015 Cuma 09:35

neden olmasın ki.Ben Şükrü beyi yakınen tanıyan biri değilim ama basın-yayından ve arasıra da çarşı da karşılaşmalardan tanıyan biriyim.Gördüğüm kadarıyla son derece mütevazı,ISPARTA delikanlısı bir insan.Bana göre bu tip beylere herşey çok iyi yakışıyor.İnşallah gerçek olurda ISPARTA bir hizmet ve vekil görür.Saygılarımla selamlar

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Belediye baskanligi

Isparta gündemi
12 Ocak 2015 Pazartesi 14:33

ısparta'da şükrü başdeğirmen'den önce millet vekilligi veya belediye baskani olacak cok adam var herkes ilk once kendi makamina sahip çiksin gorevlerini yerine getirsin birseyler basarsin ondan sonra kalkipda bir sehrin belediyesine veya millet vekilligine soyunsun.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

DÜZGÜN İNSAN

BELEDİYE PERSONELİ
10 Eylül 2014 Çarşamba 09:23

SAYIN BAŞDEĞİRMEN BIRAK MİLLETVEKİLLİĞİNİ MİLLET BİRBİRİNİ YESİN SEN BELEDİYE BAŞKANLIĞINA YAKIŞIRSIN

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ısparta ticaret odası fos imiş

ticaret odası fos imiş
09 Eylül 2014 Salı 02:15

Ticaret liseleri güme giderken seyirci kalan oda yetkilileri, yarın kapımıza oy istemek için geleceksiniz nasıl olsa. oda başkanlığı seçimleri birdaha yapılacak.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Güçlü Kim ???????????

?????????????
08 Eylül 2014 Pazartesi 21:56

Güçlü Kim? Güçlü bir yanınız olsa Ticaret Meslek Lisesine yapılan revamıdır? Hesabını sorabilirmisiniz? Yoksa hiç aday olarak çıkmayın. Sadece Millet Vekilliğine değil, Ticaret ve Sanayii Odasına da adaylığınız bu ölçütten geçecektir. unutmayınız ısparta içindeki tüm ticaret meslek liseleri İl Milli Eğitim Müdürlüğünde bir ekip tarafından hukuksuzca ve vicdansızca buruşturulup bir kenara atılmıştır. Bundan haberi olmayan oda temsilcisi kalmamıştır, yani engellemeye etkili isim aradık muhatap yok

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gerçek

Farkındalık
02 Eylül 2014 Salı 09:19

Isparta da hiç mi liyakat sahibi başarılı kimse yok ' da Isparta'lı olmayan eski valiler, yıllardır medyanın önünde sakız olmuş kişilerArtık yeter. STK larda aktif , Isparta'lı ve başarılı görünürde olmayan İş adamı var.memurdan avukattan esnaftan değil birde başka sektör Deneyin

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

sanayi esnafı

Saadettin Demiralay
01 Eylül 2014 Pazartesi 14:05

Şükrü başkana desteğimiz tam. Üniversite mezunu olmak adamlık için ölçü değil.

11 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

iyi isen olacak bunlar

yalvaçlı
01 Eylül 2014 Pazartesi 13:59

Durduk yere bu kadar gürültü kopuyorsa ne çok çekinenin var şükrü abi sen kaçtıkça zorla vekil yapacaklar haber ne yazmış yorumlar ney bu arada tarkan beyi kutluyorum her haberiniz şükrü beyin gerçekleri anlamasına yardım ediyordur herhelde

7 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

YAKIŞIR

AK IN
01 Eylül 2014 Pazartesi 12:00

Sükrü bey, Her parti ye yakışacak VEKİL ADAYI, İŞTE BU denebilecek bir kişi,, şimdiden tebrik ediyorum

7 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Faydalı olur

Ispartalı
01 Eylül 2014 Pazartesi 09:55

Memleket için çalışan birisi, faydalı olacağına inanıyorum.

13 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

olmalı

memleket
01 Eylül 2014 Pazartesi 09:54

meyve veren agaç taşlanır.Tekin Bayrama neler oldu ama aday oldu.Merkez ne derse o olur.Hayırlı olur işeallah ŞÜKRÜ

14 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

seçim

Isparta
01 Eylül 2014 Pazartesi 02:26

Isparta için hayırlısı olsun.Her seçimde ismi geçiyor ama nedense olmuyor.Simdiden üstüne oynanmaya başlandıysa ak parti bu sefer beklenen adayı buldu galiba.

18 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

adamdır

hakan yavuz
01 Eylül 2014 Pazartesi 00:47

Bence akp bu adamla 3 vekil alır ıspartadan. diğer türlü ve şu mevcut adamlarla sonucu herkes tahmin ediyor. hezimet olur. kim ne derse desin şükrü başdeğirmen ıspartada dengeleri değiştirir.

20 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çok iyi olur

Memet
31 Ağustos 2014 Pazar 20:03

Isparta'nın yerlisi dürüst insan ak partiye artı getirir akılları varsa yaparlar ama

15 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

OLUR

ALİ ÖZ
31 Ağustos 2014 Pazar 19:44

OSMAN ZABUNDAN YÜZ KAT İYİ OLUR.

19 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla