visitor analyticsvisitor analytics

BAŞBAKAN ERDOĞAN ARADI

BAŞBAKAN ERDOĞAN ARADI
10 Ağustos 2014 Pazar 12:23

BAŞBAKAN ERDOĞAN ARADI

Cumhurbaşkanı Adayı ve Başbakan Recep Tayyip Erdoğan Keçiborlu Belediye Başkanı Yusuf Murat Parlak’ı arayarak seçimler öncesinde hayır dualarını istedi. Türkiye Cumhuriyeti Başbakanı, Cumhurbaşkanı Adayı ve Ak PartiG enel Başbakanı Recep Tayyip Erdoğan Isparta’nın Keçiborlu Belediye Başkanı Yusuf Murat Parlak’ı gece 01.30 sıralarında arayarak, Cumhurbaşkanlığı seçimleri öncesinde hayır dualarını istedi.

Yaklaşık yarım saat süren telefon görüşmesi kapsamında Başbakan Erdoğan Isparta  ve özelliklede Keçiborlu’yu takip ettiklerini, halkın huzuru ve rahatı için olan bütün çalışmaları hükümet olarak desteklediklerini ve bundan sonrada destekleyecekleri sözünü yeniledi.   Keçiborlu halkının refahı için hazırlanan projelerden bakanları aracılığı ile haberdar olduğunu ifade Başbakan Erdoğan,hükümetin bu projelere destek vereceğini kaydetti.

Başbakan Erdoğan, Cumhurbaşkanlığı seçimleri öncesinde Keçiborlu halkına Belediye Başkanı Yusuf Murat Parlak nezdinde verdikleri destekten dolayı teşekkür etti.

Keçiborlu Belediye Başkanı Yusuf Murat Parlak’ın, ailesiyle birlikte yatmadan önce Cumhurbaşkanlığı seçimlerinin Ak Parti’nin adayı Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’ın lehine sonuçlanması için dua ettiği ve ardından Başbakan Erdoğan’ın aradığı öğrenildi. 

gülme krizine girdim

ali ankara
12 Ağustos 2014 Salı 09:44

Beni de aradı. Bu Isparta'dan bir halt olmaz dedi. Yakında Burdur'a bağlayacağım ilçe yapacağım dedi.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yalan

Bilal oğlan
12 Ağustos 2014 Salı 06:41

Yalan yalan yalan

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

:)

memed ağa
11 Ağustos 2014 Pazartesi 13:09

ıspartada başka ilçe kalmadı keçiborlu belediye başkanını aradı ve hayır dualarını istedi ve bunu 1.30 da yaptı ve birde seçimden sadece bir gün önce ulaaaaaa milleti salakmı sanıyorsunuz yoksa tipinizmi öyle neyin kafasını yaşıyorsunuz siz

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yalannnnnnnn

Cellat
11 Ağustos 2014 Pazartesi 12:29

Sizin hayatınız yalan olmuş bırakın bu ****leri halkı kandırmaktan vazgeçin başbakanın işi gücü yok Yusuf parlak ı arayacak. Ya da şöyle söyleyelim Yusuf parlak kimdir başbakanın yakın akrabası dostu mu yoksa şıh mu dua istenecek ?

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

:)

SİVİL VATANDAŞ
11 Ağustos 2014 Pazartesi 08:55

demekki sadece ısparta ilçelerinde 1 umut keçiborlu var demekki :)

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sengetli

Sengetli
10 Ağustos 2014 Pazar 22:57

Ne alaka ya seçim den bi gün önce neden keçiborlu neden ısparta il teşkilatı değil neden Yusuf anlamadım o kadar il ilçe varken ülkede,,zübükzade durumu olmasın

10 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

almanyada aslan avına çıktım, 10 metre aslan:)

ziyaaaa
10 Ağustos 2014 Pazar 20:31

gece 1buçukta aramış ve YARIM SAAT sürmüş öyle mi konuşma? Tüm dünya meselelerini istişare etmişlerdir artık bu süre zarfında:)) Sabaha kadar da whats app'tan mesajlaştılarsa tam olmuştur artık:))

15 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla