visitor analyticsvisitor analytics

BAŞBAKAN 15 TEMMUZ TEŞEKKÜRÜ İÇİN ISPARTA'YA GELECEK

BAŞBAKAN 15 TEMMUZ TEŞEKKÜRÜ İÇİN ISPARTA'YA GELECEK
18 Eylül 2016 Pazar 15:17

15 Temmuz darbe girişiminin ardından OHAL ilan eden hükümet teşekkür mitinglerine hazırlanıyor... Başbakan Yıldırım’ın ekim ayı içerisinde 81 ili ziyaret edeceği öğrenildi

Başbakan Binali Yıldırım, 15 Temmuz darbe girişiminin ardından OHAL’in bitmesiyle birlikte teşekkür mitinglerine başlamaya hazırlanıyor. Başbakan Yıldırım’ın ekim ayı içerisinde başlaması planlanan teşekkür mitingleri takvimi kapsamında 81 ile gideceği öğrenildi.

Niğde’den başlayacak

Henüz planlama aşamasındaki mitinglerin Niğde’den başlaması tasarlanıyor. 15 Temmuz darbe gecesi Özel Kuvvetler Komutanlığı’nda darbeci askerlere karşı koyan ve şehit olan Ömer Halisdemir’in memleketi olan Niğde’den başlayacak mitinglerin günde 2 bazen de 3 ilde olabileceği de ifade ediliyor.Yıldırım, gittiği illerde 15 Temmuz’da şehit olanların hem ailelerine hem kabirlerine de ziyaret gerçekleştirilecek. El konulan bazı yurt ve okullara şehitlerin adları verilirken yenilenen bu kurumların bazılarının açılı ştörenlerine Yıldırım’ın da katılabileceği ifade ediliyor.

Muhalefete davet

Yıldırım’ın 81 ildeki mitinglere CHP ve MHP’li milletvekilleri ile il başkanlarını da davet edilmesinin planlandığı da belirtildi. Mitinglerde parti simgeleri yerine Türk bayrakları ile miting alanlarının hazırlanması planlanıyor.

şeref vermek

ithaf olunur
19 Eylül 2016 Pazartesi 11:46

umulurki sayın başbakanla birlikte milletvekili sayın sait yüce beylerde ıspartaya teşrif ederler .

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ispartalı kriptolari deşifre et

TürK
18 Eylül 2016 Pazar 21:35

ISPARTALI kimi biliyorsan söyle hem biz öğrenelim hem adli merciler öğrenip gereğini yapsin

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

TEKRAR DARBE YAŞAMAK İSTEMİYORSAK..

SDÜ
18 Eylül 2016 Pazar 21:31

Halk ve devlet fetöcülerden gerçekten kurtulmak istiyorsa, türlü maskelerle saklanan fetöcülere fırsat vermeyi bırakmalıyız. Onların ne kadar canavar ruhlu, din vatan düşmanı olduğunu darbe gecesi gördük. Kaç tanesi ben fetöcüyüm dedi? DİNİN İFTİRA GÜNAHIYLA HALKI KORKUTARAK GİZLENMEYE ÇALIŞIYORLAR. Onlar şimdilik suskun ve tekrar güçlendiklerinde yapacakları şey belli.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Feto yüzünden alinanlarin

Lutfen
18 Eylül 2016 Pazar 20:17

Bir kısmı ile kendisi görüşsün ki gerçek kişiler mı alınıyor yoksa alakasız kişiler mı alınıyor inceleme yapsın ki herşey anlaşılsın istiyorum

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

tekkuş

alim
18 Eylül 2016 Pazar 19:35

Başbakan gelince ilkönce SDÜ İLAHİYAT ve HUKUK fakültelerinin kapatılması gündeme alınacakmış. Acaba neden SDÜ den başlıyor yine?

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kripto FETÖcüler

Ispartalı
18 Eylül 2016 Pazar 17:53

Sayın Başbakan geldiğinde, en fazla alkışlayan, en fazla selfie çektirip sosyal medyada paylaşan kim varsa, savcılar onları aldığı taktirde emin olun Isparta'da FETÖ diye bir şey kalmaz.Adam,yıllarca pensilvanya'yı yol etmiş, sonra zoru görünce çark ettiğini söylüyor. Yemezler beyler, tek tek, isim isim hepinizi biliyoruz, tanıyoruz.

15 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla