visitor analyticsvisitor analytics

BARLALILAR İSTİSNASIZ BİZE TEŞEKKÜR EDECEK

Barlalılar istisnasız bize teşekkür edecek
25 Haziran 2016 Cumartesi 16:36

Barlalılar istisnasız bize teşekkür edecek

AK Parti Isparta Milletvekili Said Yüce, Barla İmar Revizyon Planı'na yapılan itirazları Basın Kulübü'nde değerlendirdi. Süreci yakından takip ettiğini belirten Yüce, şöyel konuştu:

 

"Süreci başından beri takip ediyorum. 301 itiraz varama şöyle izah etmek lazım. İl Özel İdaremiz ve İl Genel Meclisinde konuşuldu.Türkiye'nin her tarafında bu tür planlamaların tarzı böyledir. İtirazların yüzde 90'dan fazlası geri çekildi. Adamın küçücük duvarının kenarı, bunu planı yapanlar da istiyor. 'itiraz yapın' diyorlar. Tren icat olduğu zaman bütün atarabacılar isyan etmişler. 'Ekmeğimizden olacağız nereden çıktı' diye. Sonra bakmışlar ki tren olunca daha çok insan geliyor ve daha çok iş yapıyorlar.Dünyanın her yerinde böyle şeyler oluyor. İnsanlar atadan kalma şeyleri aynı görmek istiyor. Bu proje bitikten sonra hep birlikte Barla'nın sokaklarında herkese soralım. 'Şimdi nasıl oldu' diye soralım. Kesinlikle 'böyle iyi oldu'diyecekler. Benim orada arsam yok, arazim yok. Isparta'nın bütün ilçeleri için aynı şeyi yapmaya çalışıyoruz. Barla turizm konusunda biraz öne çıktı. Orada çok güzel şeyler olacak.

 

Yüz binlerce insanı ağırlayacak mekanlara ihtiyaç vardır.Beni duygulandıran konular da oldu. Bedüizzaman hazretlerinin yanında bir-ikiev var. Sonradan yapılmış. Oranın sahibi geldi 'ilk balyozu ben vuracağım'dedi. 5 katlı yapının olduğu yere 2 kat izni veriliyor. Barla'da gençler iş sahibi olacaklar, para kazanacaklar. Çarşılar, arastalar yapılacak. Rekreasyonalanları yapılacak, yürüyüş alanları olacak. Tarihi yapılar restore edilecek.İbadethaneler olacak. Barlalıların kendisi istisnasız teşekkür edecek. Devlet kimseyi mağdur etmiyor.

 

Kalkınma Bakanımızal görüştük. Süreyya beyle birlikte gittik. Kamulaştırma bedellerinin hemen ödenmesi için ödenek sözü aldık.Kimsenin malına haksızlık yapılmıyor. Şu anda itirazların büyük bir kısmı geri alındı. Herkes memnun. Memnun olmayan birkaç kişi çıkabilir."

Hadee

Ali
26 Haziran 2016 Pazar 14:10

Barla vekilimisin Isparta vekilimi çok mu lazım Barla'da ne yaptığın Isparta içim bişeyler yapsana kalkıp belediye Başkan'ına laf söylüyosun bide.adam bütün imkansızlıklara engellere rağmen işini Ada'm gibi yapıyor lafı bırak iş yap iş

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kımde?

Para
26 Haziran 2016 Pazar 13:25

Dın uzerınden para ve rant sağlamak en kolay iş yıllardır aynı zıhnıyet !

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yeter

Sıkıldık
26 Haziran 2016 Pazar 04:18

Isparta'yı bu vekil Barla sanıyor ya birileri buna anlatsın Isparta'nın Barla'dan ibaret olmadığını seçildiği günden bu yana Arab'ın yalellisi gibi ağzından Barla düşmüyor..Recep özeli cok arayacaksınız Çokkk yazık !! güzel memleketime yazık Nasıl vekillerin elinde Nasıl temsil ediliyor ...en ıyıisi Eğirdir'e beld Başkan'ı olsun ne ederse etsin orlarda :)))

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Barla vekili

Okan ok
26 Haziran 2016 Pazar 01:48

Vekilim isparta Barladan ibaret değil bilginize..

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Birdaha doneme

Iyi dusunun
26 Haziran 2016 Pazar 01:34

Kendini barla milletvekili saniyor.ispartanin 5 yılida heba oldu.milletvekili sayısı 3 düştü nasıl olsa birdaha AKP 2 milletvekili çıkarmaz. Sait beyde derebogaziyla Isparta'nın 10 yılını yedi hadi hayırlısı.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Olmassa öyle yap

barlalı
26 Haziran 2016 Pazar 01:22

sen madem barlaya muhtar olaydın bi vekil sadece bi beldenin veya bi köyün imar planı vs işiyle uğraşıyor ise kusura bakmasın ama milletvekiliğin ona bedeni büyük gelir. zaten yabancısın bırakda oranın yerel yöneticileri bu işe baksınlar sen ankaradaki işlerini takip et. askerlikte trik onbaşı dediğimiz gibi sende trik vekilsin kusura bakma

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Amin inş

Dini
26 Haziran 2016 Pazar 01:16

Yıl olmuş 2016, begenmedığınız o hndıstan bıle uzaya kaç tane uydu gonderdı, sız hala din üzerınden turızm uydurması adı altında rant saglamaya ve prım yapmaya çalışın! Bravo tebrıkler aferım ! Kolay para, yess i do

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Barla

Ispartali
25 Haziran 2016 Cumartesi 17:50

Sayın vekil, sacildiginiz günden bu yana ağzınızdan İsparta Sanayisi, teşvik, ulaşım sorunları hakkında tek kelime duymadığımız gibi, her ağzınızı açtığınızda da Barla demenizden gına geldi artık.lutfen artık İsparta vekili olduğunuzu hatırlayarak buna göre projeler üretin, Barla aşağı Barla yukarı ne bu ya?

16 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla