visitor analyticsvisitor analytics

BARLA’YA MÜTHİŞ PROJE

Barla’ya müthiş proje
19 Temmuz 2014 Cumartesi 23:53

İnanç turizminin merkezi olacak

Kültür ve Turizm Bakanlığı, Bediüzzaman Said-iNursi’nin evinin bulunduğu Barla için harekete geçti. Bakanlık, uzun devreli bir gelişim planı hazırlayarak, Barla’nın inanç turizminin merkezi olmasını sağlayacak.

Siyasi Şov Böyle Yapılır..

Ak Partili 32
28 Eylül 2014 Pazar 19:08

Isparatmın turzim konusunda daha farklı yatırımlarla ile harket geçmesi gerekirken,bu yönde bir çalışma yapılması,tamamen siyasi bi şov olduğu kanaatindeyim.Sayın vekil sizde biliyorsun bu projeyi bence olmayacak.Tamamen gündemi meşgul etmek için yapılmış bir reklam..Eğer,truzim konusunda bişeyler yapmak istiyorsanız;karşınıda türkeyenin en güzel gölü olan eğirdir duruyor.Plan bütçe komisyonun başkan yardımcısı olarak truzim konusunda burlara çok güzel kaynak akatarabilirisiniz değil mi?Ne yapacağınzı ben söylemeyeyim artık..

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ARTIK DERS ÇIKARSAK

SİVİL VATANDAŞ
11 Ağustos 2014 Pazartesi 12:27

BU ADAMI PEYGAMBER DERECESİNE ÇIKARTAN İNSANLAR ACABA HZ.MUHAMMEDİ BU ADAM KADAR ANIYORLAR MI ??

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

yuh

selim
21 Temmuz 2014 Pazartesi 17:19

ne çok lazım .ne gerk var bu adamı bukadar büyütmeye.peygamber mi

6 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

şuursuzlara kalmasın

satın gitsin
20 Temmuz 2014 Pazar 15:15

Gelip el koyacaklarsa (Villa Yapmak için) satın gitsin. herhalde şimdi de Barlaya göz diktiler. Risale i Nur kitaplarına el koyanlar şimdi de inanç trizminden bizi pazarlayacaklar.

9 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla