visitor analyticsvisitor analytics

AK PARTİDE YOĞUN HAFTASONU

AK PARTİDE YOĞUN HAFTASONU
24 Kasım 2016 Perşembe 20:09

AK PARTİDE YOĞUN HAFTASONU

Ak Parti il başkanı Osman Zabun 26-27 Kasım tarihlerinde Kasım ayı ilce danışma meclislerini topluyor. İki gün içinde merkez ilçe dahil 13 ilçede toplantılar düzenlenecek. Toplantı maratonunun ilk gününe genelmerkez yerel yönetimlerden sorumlu başkan yardımcısı Sn. Salih Koca da eşlik ediyor. Salih Koca ayrıca Cumartesi akşamı saat 20:00 de ŞARKİKARAAĞAÇ ta tüm kademe başkanları, belediye başkanları, il genel meclisi ve belediye meclisi üyeleri ile geniş katılımlı eğitim ve istişare toplantısı düzenleyecek.

zabunu belediye başkanımı olacak sanırsınız

köylüler
29 Kasım 2016 Salı 14:14

başkan gercekten belediye başkanı olma şansın var . fakat halktan duyulan bir akp li olabilse kesin belediye başkanı olurdu diyorlar. önce kişide akp ye uyacak şartlar lazım diyorlar.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bende merak ediyorum.

Yalvaçlı
25 Kasım 2016 Cuma 18:33

Sanmıyorum ama inşallah fetöcüler ve devşirmeler konusunda akıllanmışsınızdır.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Cafer
25 Kasım 2016 Cuma 10:40

Şöyle bakıyorumda;Bu Ak partinin yer .siyasetçilerinden bişey olmaz.14 yılda hep aynı terane.Ispartaya yaptıkları tel bir hizmet varmı?Hastane işini bile elleri ve yüzlerine bulaştırdılar.Ve hastane yap işlet modeli ile bitirilid.Halk para ödmeye başlayınca herkes gerçeğin farkına varacak.14 yılda ısparta da yapılan yollar hesaplandığında yılda yapılan yol 4 km geçmiyor.Teşvik alan iller arasındaydı artık oda yok.Sanayi alt yapımız bile yok..yazıklar olsun sizlere.Cumhurbaşkanına layık değilsin!

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ahmet
25 Kasım 2016 Cuma 10:28

.Artık Isparta bu adamlardan kurtulmalı.Ak parti Türkiyenin her yerine hizmette sınır tanımadı. Ama Ispartanın Ak parti siyasetçileri yüzünden son 14 yılda yapılan hizmetlere bakıyorum koca sıfır.Yeter artık!gidin...Reise karşı en ufak saygınoz varsa gidin.Sanki başka adam yokmuş gibi,bunlara bağlı kalınmamalı.Teşvik alacak iller arasında olmayan,bi türlü sanayi alt yapısı atılamyan atıl bir il olduk.Daha 20 yıl önce projeleri geçen dereboğazı ve konya yolu bitecek ne kadar acı değilmi?

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla