visitor analyticsvisitor analytics

AK PARTİ ISPARTA TEŞKİLATI ÇALMADIK KAPI BIRAKMAYACAK

Ak Parti Isparta Teşkilatı Çalmadık kapı bırakmayacak
24 Temmuz 2014 Perşembe 12:37

Ak Parti Isparta Teşkilatı Çalmadık kapı bırakmayacak

AK Parti il Başkanı Osman Zabun seçim çalışmalarında parti teşkilatı olarak çalmadık kapı sıkmadık el bırakmayacaklarını ve Başbakan Erdoğan'a destek isteyeceklerini bildirdi.

Pazar akşamı partisinin İlçe Teşkilatı tarafından düzenlenen iftar programına katılmak üzere Yalvaç’a gelen İl Başkanı Osman Zabun dar zamana rağmen bazı toplantılar yaptı ve ilerleyen saatlerde ev ziyaretinde de bulundu. 'Bağlar Mahallesinde bir seçmenin evini ziyaret eden İl Başkanı Zabun, 'Seçime az bir süre kaldı. Bu süreyi en iyi şekilde değerlendirecek ve toplumumuzun her kesiminden Sayın Başbakanımız ve Cumhurbaşkanı adayımız Recep Tayyip Erdoğan için destek isteyeceğiz. Bu süre zarfında çalmadık kapı, sıkılmadık el bırakmayacağız. İstikrarlı bir ülkenin devamı için Sayın Başbakanımızın ilk turda Cumhurbaşkanı seçilerek 2023 Türkiye'si için çalışmalara başlaması en büyük arzumuzdur. İnşallah halkımızdan aldığımız mesajda bu yöndedir' şeklinde konuştu. İl Başkanı Osman Zabun ve beraberindekiler ev sahipleri tarafından Yalvaç’a özgü su böreği ve güllaç ikram edildi. Hoş bir sohbet ortamında geçen ziyaretin ardından gösterilen konukseverliğe teşekkür eden Zabun daha sonra il merkezine döndü.

evet

mstf akbş
26 Temmuz 2014 Cumartesi 18:51

Soylersen yapmak zurundsi. HZ ömer misali olmsi gerekir geregini yap koltuga yps satn klt gdyr obr adrs ve trh gecmezler ilr kimse sz hzmt anlmaz.

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

becerirsiniz

borlulu adem
25 Temmuz 2014 Cuma 13:37

Çalmayı becereceğinize eminim..sıkmaya gelince bu millet sizin ümüğünüzü sıkacak başkan

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

BIR DEGISIK ISIM OLSUN ARTIK YETER !

ISPARTA SECMEN
24 Temmuz 2014 Perşembe 23:32

ANTALYA BELEDIYESININ 2 CEMEATE OLAN TAVRI MILLETI EKMELEDDIN DEMEYE YÖNELTTI ! BIZIM MAHALLEDEKI 2CEMEAT MENSUBLARI ONLARIN AKRABARI DEKEN COGUNLUK EKMELEDDIN DIYOR SIMDIDEN !

22 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

ISPARTALI

sayende ıspartasa toparlandık
24 Temmuz 2014 Perşembe 22:14

OSMAN BAŞKAN sayende ıspartada teşkilat toparlandı. sen ve Ekibiniz çalışıyor. gerçekten vatandaş görüyor.il genel meclis üyeleri ve belediye meclis üyelerini pek göremiyoruz. lütfen biraz onlarada ivme kazandırın.MUHALEFET ZATEN ŞOKTA ,EKLEMELELETTİN BEYİ KABULLENEMEDİLER.NE YAPCAKLARINI ŞAŞIRMIŞ DURUMDALAR. BEN SAĞCIMIYIM,SOLCUMUYUM BELLİ DEĞİL DİYORLAR.1 NİSAN ŞAKASI GİBİLER.

5 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

CALMADIK KAPI DERKEN !

SECMEN
24 Temmuz 2014 Perşembe 19:17

GERCEKTEN SIZIN DÖNEMINIZDE ELIMIZ COK SIKILDI ! CIKARDIGINIZ SINIRSIZ VERGILER VE YAPTIGINIZ SINIRSIZ ZAMLAR ELIMIZI COK SIKIYOR !

9 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

aaa

sakın
24 Temmuz 2014 Perşembe 19:10

bana falan gelme ağır bozarım şükrü den beter ederim seni

7 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

HAYIRLISI

AK PARTİLİ KIZ
24 Temmuz 2014 Perşembe 15:51

SAYIN ZABUN NEYDEN KORKUYORUM BİLİYORMUSUN..SEN VE EKİBİN YÜZÜNDEN ISPARTA BELEDİYEYİ MHP YE KAPTIRDI..YİNE SEN EKİBİN VAR...BU İŞİN SONUNU ALLAH HAYIR ETSİN...

11 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

RİYA

MAHMUT AKSU
24 Temmuz 2014 Perşembe 15:14

Sayın zabun bey çalmadık kapı sıkmadık el bırakmayacağız diyorsunuz. peki birkaç gün önce muhalefete dolayısıyla muhalefete oy vermiş insanlara yani % 50 ye söylediğniz bacak arasından gol yiyecekler lafından sonra hangi yüzle tüm elleri sıkacaksınız yok biz süleyman soylu gibi hem söyler hem sıkarız diyorsanız başka bir özür de duymadık. Süleyman Soylu!“Yolsuzluğun içerisine batmış bu AKP hükümetini oyun dışı bırakacağız” “İşleri güçleri milletin dinini istismar etmek.” diyen, soylu ne olduda.

10 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla