visitor analyticsvisitor analytics

AK PARTİ İL GENEL MECLİSİ ÜYESİ TUTUKLANDI

AK PARTİ İL GENEL MECLİSİ ÜYESİ TUTUKLANDI
21 Ağustos 2016 Pazar 21:48

AK PARTİ İL GENEL MECLİSİ ÜYESİ TUTUKLANDI

Isparta'da gözaltına alınan Ak Partili il genel meclisi üyesi Hakan Yurttadur tutuklandı.

ISPARTA'da Ak Partili il genel meclisi üyesi  işadamı Hakan Yurttadur, FETÖ/PDY soruşturmasında Yalvaç'ta gözaltına alınmıştı.

Yalvaç'ta oturan il genel meclisi üyesi Hakan Yurttadur,FETÖ/PDY soruşturması kapsamında gözaltına alındı. Bir süredir ailesiylebirlikte tatilde olan Yurttadur, geçtiğimiz gün geldiği ilçede polis tarafındangözaltına alınarak İlçe Emniyet Müdürlüğü'ne götürüldü. Yalvaç'ta kırtasiye işiyle uğraşan Hakan Yurttadur işlemlerinin ardından sevk edildiği mahkemece tutuklandı

?

?
22 Ağustos 2016 Pazartesi 09:30

belediye başkanlarına dokunan yokmu ? yıllarca binalarını paralele dersane olarak verenler, birlikte iş yapanlar, seçim sonunda belediyenin tüm alış verişlerini paralelden yapanlar.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

YANLISLAR

AH AK PARTİM
22 Ağustos 2016 Pazartesi 09:13

BELEDİYE BAŞKANLIĞI SEÇİMLERİNDE MURAT SARIOĞLU NU SİLDİLER YERİNE TEKİN BAYRAMI ADAY EDİLDİ SECİMİ KAYBETTİLER İL GENEL MECLİSİNDE KILINÇ CAM'IN OĞLU MEHMET'İ SİLDİLER YERİNE HAKAN YURTTADUR'U YAZDILAR ODA ORĞÜT ÜYELİĞİNDEN TUTUKLANMIŞ AH AK PARTİM SEN YALVAÇTA NE ZAMAN DOĞRU KARARI VERECEKSİN.

5 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla