visitor analyticsvisitor analytics
24 Temmuz 2017 Pazartesi 23:52

AK PARTİ İL BAŞKANI ZABUN'DAN RAMAZAN BAYRAMI ÇIKARTMASI

AK PARTİ İL BAŞKANI ZABUN'DAN RAMAZAN BAYRAMI ÇIKARTMASI
27 Haziran 2017 Salı 19:04

AK PARTİ İL BAŞKANI ZABUN'DAN RAMAZAN BAYRAMI ÇIKARTMASI

AK Parti İl Başkanı Osman Zabun ve yönetim kurulu üyeleri, Ramazan Bayramı'nda ilçe ve köy ziyaretlerinde bulundu. Ramazan Bayramı öncesinde hazırlanan program dahilinde AK Parti İl Başkanı ve Yönetim kurulu üyeleri ilçe teşkilatlarını ziyaret etti. Daha sonra ise her ilçede vatandaşlarla buluşarak, Ramazan Bayramı'nı kutladı. 

İŞTE ZİYARETLERDEN FOTOĞRAFLAR



















eğitim şart

......
28 Haziran 2017 Çarşamba 16:39

Eğitimli kesimden AKP ye oy çıkmadığını gördüler. Şimdi köyleri dolaşıyorlar

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Zulüm ve Haksızlık

MEMUR
28 Haziran 2017 Çarşamba 15:01

İnşallah yapılan ilk kongrede reisinde dediği gibi teşkilatlar yenilenecek. Isparta nüfusuna kayıtlı vatandaşlara resmi dairelerde zulüm yapılıyor hatta taşralara sürgün ediliyor bu teşkilatta izliyor. Durum saraya bildirildi gereken yapılacak inşallah zulüm bitecek.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

sabun

temizlik
28 Haziran 2017 Çarşamba 12:51

bu by zabun ISPPARTADA FETÖCÜ YOK diyen kişimiydi. internette bir taratın bakalım.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ahhh

ayhan
28 Haziran 2017 Çarşamba 10:02

son çırpınışlar....nafile boş işler.ziya başkandan çok öğrenecek işiniz var.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Büyük başkan ziya günaydın
28 Haziran 2017 Çarşamba 00:57

Mhp ve ziya başkanım sağ olsunlar ramazan ayı boyunca çok ilgilendiler.ama ak parti sanki iktidar partisi gibi değil...ak parti ıspartada hızla erimeye başladı.ve devam ediyor.hastaneden insanlar atılıyor.ak parti ilgilenmiyor.ama yusuf başkan birşeyler yapmaya çalışıyor.utansun bazıları.utancak yü....z varsa tabiki

8 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

....
28 Haziran 2017 Çarşamba 00:48

Sizler halada kendi menfaatinizi düşünün.şehir hastanesinden sürekli adam çıkarılıyor.hiç düşündünüzmü bizler bu işten atılanların vebalini nasıl öderiz diye.gitdik il başkanının yanına biz karışamıyoruz diyor osman zabun bey..sağ olsun sayın isa yalçın beyler ilgileniyor ama.nasıl oluyor bu iş.anlayan varsa söylesin.2019 da ak parti bitecek.bunu sonunu siz getiriyorsunuz.

364 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla

vatandaş
28 Haziran 2017 Çarşamba 00:39

En sonunda gidecegini anladı. Ne kadar dolassan boş. Geç kaldın taze kan gelecek seçimlerde hiç görmedik kendisini. yerine gelecek kadroya şimdiden başarılar dilerim. Halk tarafından sevilen sempatisi olan, halkla içiçe biri gelir inşaallah.

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla