visitor analyticsvisitor analytics
24 Temmuz 2017 Pazartesi 13:43

AK PARTİ 6 MAHALLEDE BİRİNCİ OLDU

AK Parti 6 mahallede birinci oldu
08 Nisan 2014 Salı 12:51

30 Mart yerel seçimlerinde AK Parti Isparta merkezde 6 mahallede AK Parti birinci oldu. 30 Mart yerel seçimlerinin ayrıntılı sonuçları yavaş yavaş belli olmaya başladı.

30 Mart yerel seçimlerinde AK Parti Isparta merkezde 6 mahallede AK Parti birinci oldu. 30 Mart yerel seçimlerinin ayrıntılı sonuçları yavaş yavaş belli olmaya başladı. İlk bilgilere göre, 44 mahallenin 38'inde MHP, 6'sında AK Parti birinci oldu. AK Parti, Sidre, Gülcü, Halife Sultan, Akkent, Çünür ve Dere'de birinci parti oldu. MHP'yi Fatih, Zafer, Işıkkent, Batıkent, Yedişehitler, Davraz, Vatan gibi büyük mahallelera kurtardı.

 

kemalettein 38
08 Nisan 2014 Salı 18:46

ona öyle demezler 38 mahallede yenildiler denir.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

vatandaş
08 Nisan 2014 Salı 17:58

Lütfen partiler arasında çok az farklar olduğunu da yazın.. Böyle yazılıp geçiştirilemez..

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

aysun
08 Nisan 2014 Salı 15:40

eğitim şart yani

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

MİSAFİR
08 Nisan 2014 Salı 14:55

GİDİN BAKIN EN ÇOK KÖMÜR MAKARNA YARDIMI ALAN MAHALLELERDE BURALARDIR.HALKI ÖNCE FAKİR BIRAKIP SONRA SANA MUHTAÇ EDECEKSİN.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla